Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

מזה זמן דולקת נורית כרית האוויר בלוח השעונים שלי.

 

בבדיקה במוסך נאמר לי שמדובר בחיישן לחץ תקול של כרית האוויר מתחת למושב הנוסע (ימין).

 

לצערי שום מוסך לא מצליח לעזור במציאת חיישן זה, חדש או חלופי.

 

מקווה שזה המקום הנכון לשאול- האם מישהו יכול לסייע או להכווין מה ניתן לעשות?

אני מחיפה.

 

תודה.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הדגם לא נפוץ אבל ניסית לחפש בפירוקיות? אם לא תמצא תנסה אצל היבואן ואם אין לו אז תבקש מק"ט ותזמין מחו"ל

פורסם
הדגם לא נפוץ אבל ניסית לחפש בפירוקיות? אם לא תמצא תנסה אצל היבואן ואם אין לו אז תבקש מק"ט ותזמין מחו"ל

 

 

המוסך המרכזי בדק בפירוקיות, בדק במחסן הראשי וגם עם היצרן בחול.

 

לאף אחד אין חלק כזה שמיש.

 

יש לי מקט אבל בחיפושים ברשת לא עולה שום דבר.

 

ניסיתי עם ווקסהול באנגליה שם הרכב הרבה יותר נפוץ, נראה לאן זה יוביל...

פורסם
בת"א יש מוסך ותיק מומחה לאופל ומאז שהיבוא עבר ליבואן חדש הוא גם מורשה היבואן

ואולי יהיה כדאי לך לבדוק אצלו, אם ת"א מתאימה לך.

בברכה - רפי לין

 

כאמור המוסך המרכזי בחיפה בדק, אני מאמין שהם גם כיסו את האופציה הזו.

 

בכל מקרה- יש לך שם? מישהו לפנות אליו?

 

תודה.

פורסם

אל תשכח שבאנגליה כסא הנוסע הוא בצד שמאל ולכן צריך להגדיר תמיד כסא נוסע קדמי או כסא נהג.

דיברתי עבורך עם בעל המוסך בת"א שאמר לי שמה שהוא יכול לעשות, זה להזמין החיישן מגרמניה (מגיע עם כרית ספוג)

בתהליך שיקח כחודש עד להגעה.

המחיר מוערך בכ 1,000 ש"ח + מע"מ ללא עבודת ההחלפה.

בברכה - רפי לין

פורסם
אל תשכח שבאנגליה כסא הנוסע הוא בצד שמאל ולכן צריך להגדיר תמיד כסא נוסע קדמי או כסא נהג.

דיברתי עבורך עם בעל המוסך בת"א שאמר לי שמה שהוא יכול לעשות, זה להזמין החיישן מגרמניה (מגיע עם כרית ספוג)

בתהליך שיקח כחודש עד להגעה.

המחיר מוערך בכ 1,000 ש"ח + מע"מ ללא עבודת ההחלפה.

בברכה - רפי לין

 

 

תודה רפי.

 

כן , ברור. ביקשתי חיישן למושב נוסע קדמי, לא "ימין".

 

תוכל בבקשה לתת לי פרטי קשר של האדם המדובר?

כפי שכתבתי המוסך שלי דיבר עם היצרן ואמרו שאין צפי לחיישן כזה, כך שאני אשמח אם יש מישהו שיש לו אופציה להשיג.

 

שוב תודה.

פורסם
זה "מוסך CMI" שברח' שפע טל 9 ת"א, טל' 03-5615414/5

ודיברתי עם הבעלים, אסי.

בהצלחה ובברכה - רפי לין

 

דיברתי עם אסי,

מסתמן שאין קצה חוט.

 

יש המלצה אחרת על מה ניתן לעשות?

אני כבר אובד עצות.

פורסם

אם אתה מכיר מישהוא בגרמניה שאולי יכול לנסות לרכוש עבורך החלק בסוכנות/מוסך אופל

אז יתכן שתצליח.

יש לתת לו מס' שילדת הרכב וכך מקבלים בדיוק את החלק הנדרש למכונית.

אולי לטוס לברלין בטיסות לואו קוסט בעצמך יפתור הבעיה (בתקוה שבגרמניה ניתן להשיג החלק)

ואפילו במחיר הגיוני.

בברכה - רפי לין

פורסם
אם אתה מכיר מישהוא בגרמניה שאולי יכול לנסות לרכוש עבורך החלק בסוכנות/מוסך אופל

אז יתכן שתצליח.

יש לתת לו מס' שילדת הרכב וכך מקבלים בדיוק את החלק הנדרש למכונית.

אולי לטוס לברלין בטיסות לואו קוסט בעצמך יפתור הבעיה (בתקוה שבגרמניה ניתן להשיג החלק)

ואפילו במחיר הגיוני.

בברכה - רפי לין

 

 

יש לי את מספר הפריט.

מסתבר שמדובר בכרית התחתונה של המושב עצמו, שם החיישן מצוי.

 

סיטואציה מייאשת.

פורסם

מניסיון עם אופל דור קודם (שלך ASTRA H לא?),

קודם כל תוציא מק"ט גם של אופל וגם של GM, לכל חלק מהשנים הללו יש 2 מק"טים.

עם מק"ט של GM יש יותר סיכוי, מניסיון.

 

אם לא הצליח לך,

תחפש מק"טים של תואמי מקור - חברות אפטרמרקט שמיצרות לפי המק"ט.

 

אם גם זה לא עובד, תבדוק מה מידות/גודל החלק ותראה אם יש חלק דומה.

 

לי אישית עזרו מאוד ב'משה חלפים' פתח תקווה, בייחוד פלנג' שהיה קשה מאוד למצוא. אפילו בעל המוסך בו ביצעתי את העבודה החמיא לי שמצאתי את החלף, היה בטוח שהזמנתי דרך הרשת.

 

בנוסף אם אתה יודע רוסית ממליץ לך לעבור על האתר DRIVE2RU, אם אתה יודע ליטאית תיצור קשר עם פירוקיות בקובנה. אפשר למצוא את הפרטים שלהם דרך איביי.

 

בהצלחה

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

פורסם

קודם תוציא את קוד התקלה

אצלי ב VECTRA גם כן דלקה הנורה

ובתקלה הופיע גם כן חיישן נוסע אבל היה רשום התנגדות גבוהה ניתוק המחבר של הכיסא יישור הפינים בחיבור חזרה למקום והכל תקין

 

אם זה באמת החיישן תבדוק אם יש אמולטור כדי שמחשב הרכב יחשוב שתמיש יש נוסע וזהו

פורסם (נערך)
קודם תוציא את קוד התקלה

אצלי ב VECTRA גם כן דלקה הנורה

ובתקלה הופיע גם כן חיישן נוסע אבל היה רשום התנגדות גבוהה ניתוק המחבר של הכיסא

יישור הפינים בחיבור חזרה למקום והכל תקין

 

אם זה באמת החיישן תבדוק אם יש אמולטור כדי שמחשב הרכב יחשוב שתמיש יש נוסע וזהו - לא מומלץ

 

החלק הראשון נכון.

החלק השני לא מומלץ, אסור לנתק כי במקרה תאונה - זה מצב מסוכן.

 

אם הרכב יימכר , או יכניסו למושב תינוק עם כסא תינוק כאשר הרכב לא אצלך.

אפשר ומתג/מנעול הביטול לא יעבוד, כאשר המחשב סגור על מצב הפעלה קבוע.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אמולטור באמת לא מומלץ אבל עדיף על המצב הקיים, כשהורה דולקת ואין בכלל כריות אוויר.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...