Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
פשוט תרשום ללא קשר לפות''ש

כל מי שיחפש משהו דומה יראה את הפתרון שלך

צודק.

אז לצערי יש פתרון אבל הוא קצת עקום.

את החלק המקורי שהוא כרית מושב הנוסע לא ניתן להשיג בכלל. אין במלאי בכל העולם ונכון ללפני שנה הוא כבר לא בייצור. גם אם אתם מוצאים אותו באתרים השונים של חלפים מקוריים אין טעם לנסות להזמין כי יגידו לכם שהוא לא במלאי. כבר הגעתי עם הנושא להנהלת אופל בישראל וגם לנציגים מאופל העולמית כי אני חושב שזה בזיון שאין פתרון למשהו שמוגדר כחלק בטיחותי.

כמו כן, מכיוון שהאוטו גם לא הכי פופולארי בארץ אז הסיכוי להשיג מפירוק שואף לאפס. גם מנסיון.

מה שמשאיר 2 אופציות: או להזמין את החלק משומש מאיביי שזה גם לא פשוט וגם מאוד יקר למשלוח. (רובם בכלל לא מתאמצים ומוכרים את המושב קומפלט), או שמזמינים את האמולטור המדובר שפשוט עוקף את החיישן של מושב הנוסע. זה אומר שבמקרה תאונה גם אם לא יישב נוסע במושב הקדמי הכרית אויר תופעל. מכיוון שמדובר באוטו ישן אז זה פתרון מתקבל על הדעת. שכן כל תאונה בסדר גודל שתגרום לפתיחת כריות האורי גם ככה תהיה טוטאל לוסט..

כמובן שזה לא פתרון אידיאלי כי זה עוקף את המערכת המקורית של הרכב אבל בהחלט עדיף על ליסוע בלי כריות אויר בכלל..

את האמולטור הזמנתי מפה :http://airbaglightoff.eu/opel-vectra-c-passenger-airbag-occupancy-seat-sensor-emulator-bypass-184-p.asp. והוא הותקן במוסך אופל מוריס בירושלים.

זה פחות או יותר פותר את הבעיה. מה שנשאר זה להגדיר את נורית החיווי של חגורת הבטיחות, כי עכשיו האוטו חושב שיש נוסע אבל הוא לא חגור. גם זה ניתן לפתרון ע"י מחשב הרכב..

בהצלחה


×
×
  • תוכן חדש...