Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים. הרכב מונדאו 2011 מנוע 2.3.

 

המוסך טוען שהלך מסרק הגה.

 

את האמת שאין לי מושג מה זה החלק הזה, אבל ההגה מרגיש לי בדיוק כמו ביום שקניתי את הרכב.

 

מה זה מסרק הגה ומה הם סימנים לתקלה בו?

 

תודה לעונים!

פורסם

מסרק הגה הוא המיכלול שתפקידו ביחד עם מוטות ההגה לקשר בין ההגה לבין הגלגלים כלומר להפוך תנועה סיבובית (הגה) לתנועה קוית (גלגלים). כאשר מסרקצהגה הולך מורגשים חופשים בין ההגה לגלגלים ונקישות המגיעות מהמסרק בתזוזת ההגה מצד לצד. מה בדיוק הרגיש המוסך שפסק שהלך המסרק? מתי הרכב עבר טסט לאחרונה?

פורסם

ההסבר שלו זה שלמסרק הגה יש 2 חלקים, עליון ותחתון.

 

כשהעליון פגום אז שומעים רעשים בסיבוב הגה, ושהתחתון פגום אז שומעים רעשים בנסיעה.

 

מישהו יכול להגיב על זה? בכללי זה מוסכניק דיי אמין אבל קשה לי קצת להבין איך פתאום נדפק מסרק הגה במיוחד שעבר לפני חודש טסט.

פורסם

איך הוא גילה פתאום שיש תקלה אם לא התלוננת?

במיוחד שעברת טסט לפני חודש וחצי.

באמת שווה לגשת למוסך אחר לצורך חוות דעת.

פורסם

לצורך הבהרה זה לא רכב שלי זה רכב של ההורים שלי שאני נוהג עליו אולי פעם בחודש.

 

אני לא הייתי במוסך אלא אבא שלי.

 

השאלה שלי האם יש הגיון בהסבר שלו?

פורסם

כתבו לך שכנראה שלא - אתה טוען שאין שום רעשים ואין רעידות וחופשים בהגה, אלה בדרך התסמינים של מסרק הגה דפוק.

 

עברתי את זה בדיוק לפני חודש עם מאזדה 2, תאמין לי שאם המסרק שלך היה דפוק זה היה מורגש מאוד בנהיגה.

  • ספונסר פורום
פורסם

הפסיקות מעל דפי הפורום שהכל בסדר הן קצת יומרניות, ישנן הרבה תקלות שמצריכות שיפוץ מסרק הגה, שהנהג הסביר לא מרגיש, למעשה, במרבית הרכבים שבדקתי והייתה תקלה במסרק ההגה הנהג לא הרגיש כלום.

 

חופש בהגה גורם לשטח מת קטן מאוד במרכז ההיגוי, זה מורגש רק בבדיקה על הליפט

 

יתכן ויש חופש בזרועות ההגה שניתנות להחלפה ללא החלפת המסרק בשלמותו,

צודקים שהמליצו לך לקבל חוות דעת נוספת.

אורן

×
×
  • תוכן חדש...