Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
באוקטן 96 אין דרגון (גם ב-95 וכל השאר אין, אבל נעזוב לפעם אחרת את זה).

עוד דבר שלא צויין כאן, ואולי צביקה יוכל לאמת את הדבר:

נאמר לי בידי מכון קרב', שהנטול עופרת הוא דלק "תוקף גומי" מה שאומר שהוא לא הכי בריא לקרב'...[/quote

הבהרה: דלק דרגון נמכר בתחנות דלק בלבד, באוקטנים 95+98+סולר ולא באוקטן 96!

כל הדלקים בארץ ,של כל חברות הדלק מתוספים!

חברת דלק מפרסמת שהתוספים שלה איכותים יותר משל חברות הדלק המתחרות,

ובאין הוכחה אחרת, השימוש בדרגון אם לא יועיל , בוודאי לא יזיק!

נתקלתי כבר במסגרת עבודתי באטמים בקרבורטור שהתפוררו, ודיאפרגמות שהתיבשו,

אך אין לי הוכחה שההסבר הוא בשימוש חד פעמי בדלק נטול עופרת, או אולי ,בשימוש

לא רצוי של תוסף דלק חזק מדי , במקום ניקוי קרבורטור,( לדוגמא 44K) התוצאה

סתימות דלק אטמים מתפוררים, וגומיות יבשות וסדוקות!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שמר זה לא חביתה ולא מקושקשת אותי לימדו שלפעמים צריך לקרוא שלוש פעמים כדי להבין מיד!!!

הבנתה.

מה לעשות שיש מכוניות אים קרבורטור + למדה + ממיר קטלטי + מחשב והם חייבות בדלק 95 אוקטן.

רוצה דוגמאות? חבוב ידע עולה או כסף, או שוחד , או קפה , אפשר כולם :shock: .

תקרא שוב מה שכתבת , הפעם לאט ,ותראה למה שאלתי אותך...:idea:

פורסם
שמר, שרייד 92 לא נכלל בקטגורייה של מכוניות ישנות יותר, ולכן ולו רק בגלל הסיבות שהזכרת בתגובתך

הקודמת, יש להשתמש באוקטן 96 בלבד, ולו רק בגלל העובדה שאין הבדל משמועותי, אם בכלל

בהשוואה לאוקטן 95!

בברכה

צביקה

למען הסדר הטוב , הנה לינק אחד - שים לב לסוג הדלק:

http://english.auto.vl.ru/catalog/9909/

 

אני חוזר - כל המכוניות היפניות והאמריקאיות מאמצע שנות השמונים , וכל האירופאיות מתחילת שנות ה-90 - מותאמות לעבודה עם דלק נטול עופרת.

אם יש ספק ,ניתן לבדוק ספציפית לגבי הרכב, אבל זהו כלל האצבע.

פורסם

זאת אומרת שעד עכשיו- במשך חצי שנה שמילאתי בשרייד (93 אוטומט) שלי, 95, פגעתי במנוע?

יכול להיות שבגלל זה צריכת הדלק גבוהה?

לעבור להשתמש ב 96?

פורסם

זאת אומרת שהשרייד שלך עובדת בלי בעיה על שני סוגי הדלקים.

תושבות השסתומים במנוע שלה כבר מחוזקות ומותאמות לעבודה גם עם דלק נטול-עופרת, ולא זקוקות לעופרת (כמו שהיה צריך בשנות ה80 המוקדמות ולפני כן).

תדלק 95 - טיפה יותר זול ופחות מזהם.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בקיצור ככה....

אחרי כל הדיונים החלטתי למלא 95...

 

האוטו עבד ללא בעיות אבל עדיין הייתי בדילמות...

 

בסופו של דבר שאלתי את המוסכניק שלי והוא אמר לי למלות 96 בגלל שהמנוע זקוק לעופרת שבעצם גורמת לחלקים לעבוד יותר טוב , הוא אמר שאני לא ירגיש את השינוי בנסיעה אבל המנוע כן ירגיש את זה...

 

נסעתי והגעתי עד לסוף של המיכל (כמה שאפשר לפי המחוג) ובסוף מילאתי 96 (הכי בטוח , הוראות יצרן) , אבל הבעיה עכשיו שיש ריח של דלק בהתחלה של הנסיעה , בעיקר שהאוטו קר , האם זה אמור להיות ככה?

×
×
  • תוכן חדש...