Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

פולו שנתון 98' , שאלתי כמה חבר'ה אמרו לי שצריך שמן מנוע

5-40W - אמרו לי שיהיה נזילות.

אחד זרק 10-40W כי זה מנוע ישן.

 

 

מנוע שעבר 230K ק"מ כבר.. די מפחד לעשות איתו כבר נסיעות ארוכות אבל הרכב מטופל ברמה גבוהה ונקנה יד ראשונה מעו"ד שטיפל ברכב ברמה הכי גבוהה.. (כנראה שהיה פדנט כלפי הרכב או שהיה לו ערך סנטימנטלי)

 

איזה סוג שמן צריך?

וכמובן איזה נוזל קירור צריך?

 

נ.ב.

אם הרכב מטופל, יהיה אפשרי לעשות נסיעות ארוכות?

 

שאר השאלות:

1. איך מפרקים בלמים אחוריים, מתברר שזה תוף אבל לא תוף רגיל.. עם תוף אני יודע להתעסק ולפרק עם מכות פטיש קלות והכל יוצא החוצה. פה לא קורה כלום. נראה שכל התוף מחובר כיחידה אחת שלמה.

 

2. איך ניתן למתוח את כבל האמברקס ? (ברגע שאני מותח אותו לפי הסרטון:

הברגים פשוט מסתובבים חזרה למיקום הקודם שלהם בלי להיתפס על המיקום החדש שלהם.)

עריכה אחרונה על ידי KilleRCitY

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

אפצי

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

לשנה של הרכב שלך הייתי שם G12.

G13 מכיל גליצרין שידידותי לסביבה מ- G12 שמכיל גליקון.

G12 מיועד לרכבי VW משנת יצור 1996-2000.

G13 היא לא הבחירה הטובה ביותר עבור מערכות קירור ישנות עם רדיאטורים ויחידות חימום נחושת/ פליז.

פורסם

לפי יבואן פולקסווגן בארץ - G13 תואם אחורנית כל מערכות קירור בתקנים 12++ , 12+ , 12

כל מי טוען אחרת שיעלה לפה אסמכתא בבקשה כדי שנוכל לשלוח לחברה לבירור.

הזול עולה ביוקר

פורסם
G12

10w-40 חצי סינטטי אם תשים 5W-40 יכול להיות שיתחיל לאכול שמן

אם המערכת קירור תקינה והאוטו מטופל אתה יכול לנסוע לאן שאתה רוצה

 

למה בדיוק שיאכל שמן? מאיפה הבאת את זה?

הצמיגות תהיה זהה בטמפ' עבודה - 40. ערך הW גם כך לא מהותי לאזורנו.

 

בכל מקרה עדיף שמן סינטטי מלא - לא מדובר במנוע ישן מדי וגם אם עבר הרבה, מגיע לו שמן איכותי.

יש לך היצע רחב יותר ל5-40 סינטטי מלא מאשר ל10-40 סינטטי מלא בשוק, לכן אל תפחד ללכת על 5-40. תקן SM ומעלה, 5 ליטר יתחיל ב90 ש"ח בשוק.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
לפי יבואן פולקסווגן בארץ - G13 תואם אחורנית כל מערכות קירור בתקנים 12++ , 12+ , 12

כל מי טוען אחרת שיעלה לפה אסמכתא בבקשה כדי שנוכל לשלוח לחברה לבירור.

אם כך, למה VW עדיין מוכרת בעולם G12 ולא מסטוקים ישנים, אלא ממשיכה בייצור.

בשביל מי שבא לו צבע אדום ולא ורוד ?

ואני שם פס על כל מה שצ'אמפחון אומרים.

פורסם

עדיין לצערי לא יודע במה לבחור.. איזה שמן? 5-40 או בעצם 10-40.

מה ההבדל בין השניים שאחד יתחיל לאכול שמן והשני דווקא לא?

 

לגבי הנוזל קירור, אלך על הG12. תודה רבה לכולכם!

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם (נערך)
אם כך, למה VW עדיין מוכרת בעולם G12 ולא מסטוקים ישנים, אלא ממשיכה בייצור.

בשביל מי שבא לו צבע אדום ולא ורוד ?

ואני שם פס על כל מה שצ'אמפחון אומרים.

אתה יכול לשים פס על מה שאתה רוצה. התשובה לשאלה שלך היא פשוט כסף. זה עולה פחות לייצר ונמכר עדיין לרכבים ישנים במחיר זול יותר וזה לא צ'מפיון אלה שרשמו את זה אלא פולקסווגן בעצמם. אגב, הצבע לא אומר כלום כי יש גם בורוד וגם בסגול . מה שמעניין זה התקן ולא הצבע. יצרנים שונים מייצרים באותו תקן אך עם צבע שונה.

 

g12k_zpsd3821468.jpgCapture.JPG

עריכה אחרונה על ידי יאני

הזול עולה ביוקר

פורסם
מנוע שעבר 230K ק"מ כבר.. די מפחד לעשות איתו כבר נסיעות ארוכות אבל הרכב מטופל ברמה גבוהה ונקנה יד ראשונה מעו"ד שטיפל ברכב ברמה הכי גבוהה.. (כנראה שהיה פדנט כלפי הרכב או שהיה לו ערך סנטימנטלי)

 

יש היסטוריית טיפולים? אם כן;

בדקת באיזה שמן ונוזל קירור השתמשו עד כה? המשך את אותו משטר טיפולים.

פורסם
יש היסטוריית טיפולים? אם כן;

בדקת באיזה שמן ונוזל קירור השתמשו עד כה? המשך את אותו משטר טיפולים.

 

צודק. לא חשבתי על זה. וכן יש ספר טיפולים מלא כולל הכל

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
אתה יכול לשים פס על מה שאתה רוצה. התשובה לשאלה שלך היא פשוט כסף. זה עולה פחות לייצר ונמכר עדיין לרכבים ישנים במחיר זול יותר וזה לא צ'מפיון אלה שרשמו את זה אלא פולקסווגן בעצמם. אגב, הצבע לא אומר כלום כי יש גם בורוד וגם בסגול . מה שמעניין זה התקן ולא הצבע. יצרנים שונים מייצרים באותו תקן אך עם צבע שונה.

 

[ATTACH=CONFIG]495847[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]495848[/ATTACH]

 

בגדול, אני מסכים אתך.

אבל אם אני עומד מול מדף הנוזלים בחנות חלקי חילוף ויש לי אפשרות

לבחור בין G12 ל G13, אקח G12.

אני לא מתנגד ל G13 ולאילוצי שמירת איכות הסביבה

שמכתיבים ליצריות הרכב והנוזל מתאים לפולו 98.

אבל אין ספק ש G12 עדיף לרכב של פותח השרשור,

כל עוד שניתן להשיגו.

פורסם

לא מבין למה אתה מתעקש שהוא עדיף. ל G13 יש תכונות מניעת קורוזיה ונידוף חום טובות יותר.

מסכים שזה לא נדרש - אבל בוא נדייק על האמת -G12 לא עדיף לרכב של פות"ש הוא טוב מספיק עד כדי כך שאין באמת סיבה לרכוש G13.

הזול עולה ביוקר

×
×
  • תוכן חדש...