Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש טרנדליין וקומפורטליין

 

אני מתעניין בדור 7 ( 2013 )

היום עשיתי נסיעת מבחן על גולף 105 כ''ס והבנתי שיש כמה גרסאות , מה ההבדלים בין הגרסאות? מבחינת אבזור ונתונים

פורסם

ראשית תעדיף את גרסת ה-1.4, משום שהיא מצויידת במתלה אחורי עדיף משמעותית מזה שקיים בדגם ה-1.2.

הקומפורטליין מגיעה בגרסה החזקה של מנוע ה-1.4 (150 כ״ס לעומת 122 כ״ס). בנוסף היא מאובזרת בג׳אנטים מקוריים (הרכבה מקומית ב1.4 טרנדליין), גג פנורמי, מושבים נוחים יותר, מערכת מולטימדיה משוכללת יותר ועוד פיצ׳פקס

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

ראשית תעדיף את גרסת ה-1.4, משום שהיא מצויידת במתלה אחורי עדיף משמעותית מזה שקיים בדגם ה-1.2.

הקומפורטליין מגיעה בגרסה החזקה של מנוע ה-1.4 (150 כ״ס לעומת 122 כ״ס). בנוסף היא מאובזרת בג׳אנטים מקוריים (הרכבה מקומית ב1.4 טרנדליין), גג פנורמי, מושבים נוחים יותר, מערכת מולטימדיה משוכללת יותר ועוד פיצ׳פקס

סליחה על הבורות אבל מה מתלה אחורי עושה?

 

שמע יש 1.2 ו1.4

מה יותר טוב, הקומפורט או הטרנד ?

זה די מבלבל כי יש גם 1.2 טרנד וקומפורט וגם 1.4 טרנד וקומפורט.

 

ואני נוטה לקחת את ה1.2 מבחינה תקציבית( מחליף תאסטרה 13' שברשותי ומוסיף קצת)

פורסם

תעשה לעצמך טובה ואל תיקח גולף עם מושבים בסיסיים. הם לא נוחים בעליל. אני מדבר בתור בעלים של גולף שיש בה את המושבים האלה.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

פורסם

תעשה לעצמך טובה ואל תיקח גולף עם מושבים בסיסיים. הם לא נוחים בעליל. אני מדבר בתור בעלים של גולף שיש בה את המושבים האלה.

שמע יש לך את הטרנדליין 1.4T

אני מחפש משהו עד 73 אלף שקל בערך

היום נסעתי על 1.2T ואני לא יודע מה רמת האבזור , אני רק יודע שהיא 105 כ''ס

 

אני באמת לא מבין את ההבדלים בין המנועים והשמות מבחינת אבזור

פורסם (נערך)
סליחה על הבורות אבל מה מתלה אחורי עושה?

 

ראה כאן הסבר כללי על מה זה מתלה:

https://he.m.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%AA%D7%9C%D7%94_(%D7%A8%D7%9B%D7%91)

 

בגולף 1.4 לכל גלגל מאחור יש מתלה עצמאי אשר משפר את נוחות הנסיעה, לעומת מתלה אחורי פשוט (קורת רוחב) בגולף 1.2.

 

תבדוק גם את הסיאט ליאון, אותה פלטפורמה של הגולף עם איכות דומה בתקציב נמוך יותר ואבזור עשיר יותר. הלאון מצויידת במתלה המתוחכם יותר רק בגרסת ה1.8 היקרה.

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
ראשית תעדיף את גרסת ה-1.4, משום שהיא מצויידת במתלה אחורי עדיף משמעותית מזה שקיים בדגם ה-1.2.

הקומפורטליין מגיעה בגרסה החזקה של מנוע ה-1.4 (150 כ״ס לעומת 122 כ״ס). בנוסף היא מאובזרת בג׳אנטים מקוריים (הרכבה מקומית ב1.4 טרנדליין), גג פנורמי, מושבים נוחים יותר, מערכת מולטימדיה משוכללת יותר ועוד פיצ׳פקס

 

היה גם קומפורטליין עם 122 כ"ס בדור השביעי.

ב-2015 התחיל הייבוא של גרסת ה-150 כ"ס והיא נמכרה במקביל לגרסה ה-122 קומפורטליין.

שה-125 כ"ס החליך את ה-122 כ"ס ייבוא הקומפורטליין המשיך רק בגרסת ה-150 כ"ס.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...