Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואללה לא יודע מה הולך פה... היום שטפתי את הרכב בשטיפה בנתניה ופתאום אני רואה שיש רכב ליד ששוטפים לו את כל הסלון...

מזל שלא עשו לי חחחח

פורסם

חיות. ביוטיוב יש סרטון זהה מאיטליה, שבו מרצדס C מודרנית קיבלה "טיפול" דומה. כשרואים את המצב והיחס שמקבלת מכונה בישראל, לא פלא שכולם קורעים את הת*ת כדי לרכוש רכב חדש. אני רק לא מבין איך הרכב עובד אחרי זה, הרי המים נכנסים לכל החיבורים של החלונות, מערכת איוורור, לוח שעונים, סוויץ' וכד'.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לדעתי, למושבים לא יקרה כלום והם יתייבשו תוך יומיים.

יתייבשו תוך יומיים?!

נסה לשבת על כיסא משרדי שהיה בחוץ בגשם אחרי שבועיים בשמש ונראה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני מדבר מניסיון

קניתי לרכב שלי כיסאות מפרוק, הם היו כה מסריחים שנאלצתי לשטוף אותם עם גרניק.

ועשיתי להם מקלחת הרבה יותר רצינית ממה שרואים בסרטון.

יומיים בשמש על גג הבניין והם היו יבשים לחלוטין.

(כמובן שאם הם היו מותקנים ברכב אז היה לוקח יותר זמן).

פורסם

אני אישית ראיתי ושאלתי את הנהג שהביא את הרכב לשטיפה דומה למה ככה?!

והוא פשוט טען בגיחוך "שעד שיהיו בעיות הרכב כבר יהיה מחוץ לאחריות..

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם
אני אישית ראיתי ושאלתי את הנהג שהביא את הרכב לשטיפה דומה למה ככה?!

והוא פשוט טען בגיחוך "שעד שיהיו בעיות הרכב כבר יהיה מחוץ לאחריות..

ביזיון, ואם זה רכב של חברות ליסינג - פשוט סכנה לקנות מהם רכבים

קובי

:-)

פורסם

הרכב סה"כ עבר השבחה. הסרטון הזה מאשש כמה חשדות שהיו לי על רכבי ליסינג שבדקתי לפני קניה בזמן האחרון. תודה למי שהעלה.

×
×
  • תוכן חדש...