Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בצער רב (מאוד!) אנחנו מוכרים את הסקודה פאביה השמורה שלנו.

עקב הרחבת המשפחה ל-2 ילדים - אנחנו קנינו אוטו גדול יותר.

 

נתונים טכניים:

  • סקודה פאביה Ambiente שנת 2012/06 (יש טסט עד יוני 2018 )
  • מנוע 1,400 סמ"ק 16V
  • תיבת הילוכים ידנית
  • 69,000 ק"מ
  • יד 2 (יד 1 היה נהג יחיד פרטי)
  • צבע אפור כהה מטאלי
  • תוספת גג לבן לשיפור הכ"ס :-)

 

טיפולים ותוספות:

  • 3 שנים טופל במוסך מורשה (כל היד הראשונה)
  • טיפול 45,000 ק"מ אצל מוסך רון
  • טיפול 60,000 ק"מ אצל כנופיית הטיפולים (אסף) - עשה עבודה מדהימה!
  • הוחלפו ל-4 צמיגי FALKEN ZE914 לפני 9 חודשים
  • הוחלף מצבר לפני כשנה
  • הותקנה כספת תקנית לכל חברות הביטוח + קודן

 

ובתכלס:

שמורה מאוד, מטופלת בזמן, ללא תאונות, ללא תיקוני צבע או דפיקות בפח.

0 תקלות או כניסות למוסך. טופלה רק בטיפולים שוטפים.

ניתן לראות את הרכב באיזור נתניה או תל אביב.

 

חסכונית מאוד - 14 קילומטר לליטר (מדידה בתדלוקים באותה תחנה).

זולה מאוד לאחזקה - טסט 930 ש"ח, ביטוח חובה 1,500 ש"ח, ביטוח מקיף 2,380 ש"ח.

חלקי חילוף זולים מאוד וזמינים בכל מקום.

 

מחיר 41,000 ש"ח

טלפון 054-6316683

 

WhatsApp Image 2017-07-28 at 08.27.14.jpgWhatsApp Image 2017-07-28 at 08.27.15.jpegWhatsApp Image 2017-07-28 at 08.27.19.jpeg

עריכה אחרונה על ידי T-Maxximum
נוספו תמונות
×
×
  • תוכן חדש...