Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

אנחנו לקראת רכישה של רכב חדש ואחת האופציות שאנחנו בודקים היא הפג'ו 308. מה שלא ממש ברור לי זה ההבדל המינורי (1000 ש"ח) בין גרסת האקטיב לגרסת הפרימיום של ה5 דלתות. בפרימיום מקבלים גג פנורמי, פנסי לד,ג'אנט גדול יותר, מוביל איי וכו', אז איך זה יכול להיות שזה עולה רק 1000 ש"ח יותר מהאקטיב?

 

אם יש מישהו שיכול לשפוך אור על זה, אודה לו מאוד.

בנוסף, אשמח לשמוע חוות דעת ממי שקנה את הרכב.

דברים שחשובים לנו:

1.בטיחות ונוחות

2.בגאז' מכובד

3.חסכונית בדלק

4.הנאה מנהיגה-בונוס

 

תודה לעוזרים.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

פורסם

המחיר של האקטיב הוא בסיס להנח(ת)ה.

 

המחיר שלה בפועל (כנראה) נמוך משמעותית.

 

לובינסקי עצמם מוכרים אותה ב-0 ק"מ (שנת 2016) ב-95K שנת 2017 תהיה יקרה כנראה בכמה אלפים בודדים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אז בכמה אפשר לקנות אחת חדשה,2017, בגרסה הכי מאובזרת?

מה שנקרא "מחיר על הכביש".

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

פורסם

אני מעריך שהמחיר של ה"הכי מאובזרת" יהיה קרוב למחיר המחירון - ההנחות הגדולות שמורות לגירסת הבסיס :cry:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם אתה מתכוון לקנות רכב פרטי, מציע לך לקרוא את המבחן הזה:

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4860351,00.html

 

הגולף, מאזדה 3 ואופל אסטרה עדיפות ממנה, מה שכן אני חושב שהמאזדה 3 תהיה הבחירה הנבונה ללקוח הפרטי בגלל שמירת הערך, אך לא בטוח לגבי הנוחות, עדיין יכול להיות שלך תהיה נוחה, שווה לבדוק.

 

בהצלחה.

פורסם

למיטב ידיעתי ניתן לקבל הנחת מזומן משמעותית

ברכישת פיג'ו 308 ברמת גימור Active הבסיסית.

פרטים ניתן לקבל אצל נציגי המכירות.

פורסם

ההסתברות להנחות גדולה עכשיו בגלל שיש מתיחת פנים שהושקה כבר בחו"ל.

 

בשביל פרטים (כמו שכבר אמרו פה) תצטרך להטריח את עצמך לסוכנות הקרובה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
את המספרים כדאי לברר בסוכנות, לא? איך אתה מצפה ממישהו שלא עובד שם לצטט לך מחירים?

לך תתמקח איתם...

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

ברור לי, חשבתי שהוא יודע או שיגיב כאן נציג לובינסקי.

 

אם אתה מתכוון לקנות רכב פרטי, מציע לך לקרוא את המבחן הזה:

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4860351,00.html

 

הגולף, מאזדה 3 ואופל אסטרה עדיפות ממנה, מה שכן אני חושב שהמאזדה 3 תהיה הבחירה הנבונה ללקוח הפרטי בגלל שמירת הערך, אך לא בטוח לגבי הנוחות, עדיין יכול להיות שלך תהיה נוחה, שווה לבדוק.

 

בהצלחה.

תודה על הקישור. מכיר את המאזדה והיא כרגע בראש סדר העדיפויות.

 

ההסתברות להנחות גדולה עכשיו בגלל שיש מתיחת פנים שהושקה כבר בחו"ל.

 

בשביל פרטים (כמו שכבר אמרו פה) תצטרך להטריח את עצמך לסוכנות הקרובה.

כמובן, זה מה שאעשה, תודה רבה!

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

פורסם

308 רכב נהדר,זריז,מהנה לנהיגה,איכותי,ומאד אמין,שלי {2014}כבר עם מעל 150K ו 0 תקלות,בפרמיום מקבלים גם בלם יד חשמלי,קי-לס,כסאות משודרגים ומאד נוחים,ואלומיניום מוברש בתא הנוסעים.

המאזדה תוחלף לחלוטין תוך שנה/שנה וחצי ובכל מקרה היא מאד צפופה ונוקשה על הכביש,ויש לה רעשי צמיגים חזקים בכביש מהיר.

האסטרה רכב טוב אבל עם האסטרה הקודמת היה לנו כל כך הרבה תקלות והשירות נוראי.

פורסם

ה 308 רכב נהדר, אבל לא נרכש בכמויות בשוק הפרטי ולכן בסוכנות יהיו מוכנים מאוד להתגמש בשביל למכור, מה גם שדגם עם מתיחת פנים יצא לשוק בצרפת. אני מאמין שגם את דגם הפרימיום ניתן לקבל בהנחה משמעותית מהמחירון

פורסם

יש נתון אחד שאינך ידוע - ובו תלוי הכל. וזו השאלה האם יש כאלה במלאי, ואם באיזו כמות מדובר

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם אתה מתכוון לקנות רכב פרטי, מציע לך לקרוא את המבחן הזה:

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4860351,00.html

 

הגולף, מאזדה 3 ואופל אסטרה עדיפות ממנה, מה שכן אני חושב שהמאזדה 3 תהיה הבחירה הנבונה ללקוח הפרטי בגלל שמירת הערך, אך לא בטוח לגבי הנוחות, עדיין יכול להיות שלך תהיה נוחה, שווה לבדוק.

 

בהצלחה.

 

עם כל הכבוד למבחן, יש הפוכים. למשל http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-32195-%D7%A4%D7%99%D7%92-%D7%95-308-%D7%9E%D7%95%D7%9C-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%92%D7%9F-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A3-%D7%9E%D7%91%D7%97.aspx

ציטוט:



"נבחרה

פיג'ו 308

פה אחד (גם אם לא בפער גדול) למנצחת במפגש הזה. הפיג'ו נוחה יותר בעיר ומחוצה לה, חזקה יותר ומהנה יותר לנהיגה. זה מספיק כדי לכפר על היתרונות הקלים במרווח, בצריכת הדלק ובתפעול מהם נהנית הגולף. ועכשיו הוסיפו לכך את יתרון המחיר, וקיבלתם מנצחת ברורה."

 

מבחינת נוחות הנסיעה, איבזור, זריזות, הנאה כללית מהרכב -- ה-308 לוקחת את כל אלה בלי קושי, מצטער. לפחות בעיני. גם את הגולף הבסיסית. זה פשוט רכב מוצלח מאוד. מה שכן ירידת הערך המוכרת מול המזדה והגולף. אבל שוב, יש מי שקונה אוטו ויש מי שקונה ירידת ערך. הסיבה היחידה שהייתי אולי חושב יותר לכוון האסטרה זו בטיחות.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

Jack457

 

אני בעצמי קונה רכבים לפי מה שאני רואה נכון לצרכים שלי וממש לא מעניין אותי ירידת ערך,

אך במקרה הזה ספציפית, יש קלף חשוב ל3 שכדאי להעלות בפני המבקש, המבחן שאני צירפתי כולל דגמים מפוארים עם מנועים מעניינים יותר, ז"ת זה שהפיג'ו טובה יותר מהגולף 1.2 הכל סבבה, אך כנראה שהיא לא מספיק טובה מול הדגם המפואר יותר עם מנוע 1.4טורבו, וכנראה גם לא מספיק טובה מול ה3 מנוע 2.0.

 

בסופו של דבר ההחלטה היא של פות"ש, וזה כמובן יכול להשתנות בהתאם לתקציב, אך ברגע שהוא מתעניין ברמת האבזור פרימיום, אז כנראה שזה גם לגטימי להציע לו השוואת רכבים מאותה רמה.

×
×
  • תוכן חדש...