Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קאמרי דשבורד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום

ככל הנראה מצאתי רכב אך יש איתו בעיה (3.5 קאמרי פרימיום)

הדשבורד שם מתנתק ומתחיל להתרומם טיפה בצד של הנהג(ממש מעל חלון המזגן)

מרפרוף קל בפורום ראיתי שיש על העניין הזה כבר תלונות אך לא מצאתי תשובה לפתרון הדבר...

מה האופציות ?

או שלוותר ולחפש אחת אחרת (או שמה כולם נוטים לבעיה הנ''ל)

עדכון:

חפרתי עוד קצת באינטרנט ונראה שדווקא הבעיה שיותר נפוצה זה דשבורד שנהיה דביק/נמס.

במקרה המדובר הדשבורד רק התרומם והמשטח עצמו מרגיש תקין

עריכה אחרונה על ידי OPCSale
פורסם (נערך)

וואלה?

עם הזמן זה כבר יתחיל להתקלף לגמרי נראה לי

ומשם זה החלפה לדשבורד חדש/חידוש.

עלות לא מבוטלת שיכולה להגיע ל5 בקלות(חידוש) ולמעלה מ10 לחדש לא כך?

אם זה הסיפור אולי שווה לשקול לרדת מהרכב בכלל.

(זה יותר גרוע מגירים עם קלאצים שדורשים החלפות תכופות)

עריכה אחרונה על ידי OPCSale
פורסם (נערך)

07 באזור ה50-+

(ודווקא לא נפלתי.. אוטו חמוד לא מעבר לזה)

סבבה בתמחור שלו היום כמשומש ומשנתון07-08.

כחדש הוא כל כך overpriced!

עריכה אחרונה על ידי OPCSale
פורסם

הייתה לי פרימיום 09 מהחנות. קניתי אותה במחיר אקזקיוטיב. היינו 254 עם מערכת דאבל דין של פיוניר ונווט. זה היה רכב שנתן הרבה יותר ממה שעלה בזמנו. לא היה שום דבר בגזרת פחות מ300 אלף שהיה קרוב אליו. היום התמונה שונה לחלוטין. צריך להסתכל במונחים של אז.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

טוב עדכון קל.

בדקתי(במקום אחד) חידןש כולל עם פירוק והרכבה עלות משוערת 3500-4000(תיקון מסיבי כללי-וזה בערך תקרת המחיר בהערכה גסה).

תיקון נקודתי (אם מתאפשר)ללא פירוק הדש יעלה באזור ה1000-1200.

פורסם (נערך)

היום התמונה שונה לחלוטין.

הרכב הזה (כן ה2009!) מאפיל גם כהיום כמשומש על הרבה מרכבי המנהלים הפופולריים. אולי לא בתאוצות, ודאי וודאי שלא בדלק.., אבל בתחושה העדינה\מרווחת\יוקרתית\מכובדת אין כמוהו.

עריכה אחרונה על ידי yosy b
פורסם

אלא אם כן אתה למתיחת פנים שהייתה ב2010, אני ממש לא התרשמתי מהקאמרי מהשנים האלו (2009 זו הצורה החל מ2007) , פנים שמרגיש ממש זול ולא איכותי.

פורסם (נערך)
הרכב הזה (כן ה2009!) מאפיל גם כהיום כמשומש על הרבה מרכבי המנהלים הפופולריים. אולי לא בתאוצות, ודאי וודאי שלא בדלק.., אבל בתחושה העדינה\מרווחת\יוקרתית\מכובדת אין כמוהו.

ממש לא יוקרתי ולא מפואר ...

איכות חלקים והרכבה לא ואו -די פשוט וזול .

רכב פושר -בהשוואה לרכבי פאר באמת .

וגם הנוחות המובטחת"אמריקאי" לא קרוב לזה אפילו.

נכון הרכב רך בהשוואה ליפניות אחרות אבל אמריקאי ? Definately not!

סהכ רכב עממי עם קצת יותר פינוק (ובתמחור המקורי לא היה עממי!)

עריכה אחרונה על ידי OPCSale
פורסם

אתה בטוח שישבת בכלל בקאמרי פרימיום? יש לי הרגשה שאתה מתבלבל עם קורולה. החזקתי תקופה במקביל קאמרי במוו 7 במרכב F01. אומנם לא אותה ליגה אבל הרבה מאוד נקודות השקה בין הרכבים.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

בטוח בטוח.

מעניין אותי לדעת אילו תכונות זהות מצאת בה שיש בסדרה 7 .

גילוי נאות גם לי היית סדרה 7 ואין דמיון בין השניים..

פורסם
אתה בטוח שישבת בכלל בקאמרי פרימיום? יש לי הרגשה שאתה מתבלבל עם קורולה. החזקתי תקופה במקביל קאמרי במוו 7 במרכב F01. אומנם לא אותה ליגה אבל הרבה מאוד נקודות השקה בין הרכבים.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

 

דווקא לקאמרי יש הרבה נקודות משותפות עם הקורולה,מה הקשר לסדרה 7?,טוב שלא השוות אותה למייבאך!.

פורסם

לקאמרי יש כמה נקודות משותפות עם לקסוס אם כבר.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...