Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בני כמעט שנתיים.

היום יש מיטת מעבר, אבל הזמן שהם יהיו בה מוגבל מאוד, וגם היא קטנה יחסית.

 

בעבר היה ישר מיטת נוער

באיקאה יש מיטה "מתארכת", רוחב 80, אורך התחלתי 130, אפשר לפתוח שלב ל 160 ועוד שלב ל 2 מטר. - עולה סביבות 1600 כולל המזרון הכי טוב שיש להם (שכולל גם 2 חלקי הרחבה)

 

מתלבט לאור האופציות הרבות וכמובן תלוי במחיר, אם מיטת נוער לא משמעותית יותר יקרה אלך ישירות על מיטת נוער

 

עצות של בעלי נסיון ?

פורסם (נערך)

אצלי כל השלושה עברו מלול למיטת ילדים עם מעקה(אלו שנפתחות מלמטה למיטה נוספת ו2 מגרות לאיחסון בתחתית) ללא שימוש במיטות מעבר למינהם.

בבית הקודם כאשר 2 הגדולות ישנו באותו החדר, בכל ערב המיטה הייתה נפתחת לשינה , ובבוקר חוזרת למקומה ליצירת מקום .

המיטה עד היום משמשת את הילד השלישי , חוץ מצביעה שלי לצבע ירוק של בנים (מורוד פוקסיה), היא במצב מצויין ויכולה לשמש עוד ילדים בעתיד.

אני מניח שטווח מחירים לקניה של מיטה כזאת נעים בין 1500-2500 ש"ח, תלוי במותג ובאזור הקניה.

עריכה אחרונה על ידי michaelbe6
פורסם

לא מתייחס לצרכים, אלא לאיכות.

לפני שנים רבות קניתי מיטות של "וידר". הבנים עברו מזמן למיטות כפולות, אבל מיטות הנוער האלה עדיין משמשות אותנו כספות בחדר אורחים/כביסה בחדר העבודה, ולא מראות שום סימני עייפות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
אצלי כל השלושה עברו מלול למיטת ילדים עם מעקה(אלו שנפתחות מלמטה למיטה נוספת ו2 מגרות לאיחסון בתחתית) ללא שימוש במיטות מעבר למינהם.

בבית הקודם כאשר 2 הגדולות ישנו באותו החדר, בכל ערב המיטה הייתה נפתחת לשינה , ובבוקר חוזרת למקומה ליצירת מקום .

המיטה עד היום משמשת את הילד השלישי , חוץ מצביעה שלי לצבע ירוק של בנים (מורוד פוקסיה), היא במצב מצויין ויכולה לשמש עוד ילדים בעתיד.

אני מניח שטווח מחירים לקניה של מיטה כזאת נעים בין 1500-2500 ש"ח, תלוי במותג ובאזור הקניה.

 

ממה שאני זוכר המיטה התחתונה היא עם מזרון דק מאוד יחסית למיטה העליונה, אתה אומר שאני בעצם יכול להשתמש במיטה אחת כזאת במקום 2 ?

יש לי מיטה כזו שקיבלתי מאחותי, המטרה המקורית שלה הייתה שנוכל לישון בחדר של הילדים כשהם נולדו בהתחלה, שקלתי להשתמש בה אבל 1. אני לא אוהב את המזרון שלה, ו 2. חשבתי שאם אני קונה עוד אחת אז צריך כבר שיהיו זהות

 

אגב, מה עם מעקה במיטה כזו ? להוסיף גם למיטה העליונה וגם לתחתונה ?

 

לא מתייחס לצרכים, אלא לאיכות.

לפני שנים רבות קניתי מיטות של "וידר". הבנים עברו מזמן למיטות כפולות, אבל מיטות הנוער האלה עדיין משמשות אותנו כספות בחדר אורחים/כביסה בחדר העבודה, ולא מראות שום סימני עייפות.

 

אני גם איש של איכות, אך לצערי יש מגבלות תקציביות וגם הכל אצלי כפול - תאומים ..

עריכה אחרונה על ידי phpclub
פורסם

המזרון התחתון אכן דק יותר , אבל במשקל הנמוך יחסית של הילדים, לי לא הייתה בעיה עם זה. בכל מקרה מזרונים אפשר להחליף תמיד, הם בגודל סטאנדרטי.

אכן אני לא רואה סיבה מדוע לרכוש מיטה נוספת או אחרת כאשר יש לך אחת שנשמע שהיא במצב טוב ויכולה להכיל את 2 הילדים , מקסימום לעשות לה שיפוץ קטן בעצמך בכלום כסף (כפי שאני עשיתי) שיתאימו לעיצוב שאתם רוצים ולהחליף מזרונים בלבד.

גם מעקות ניתן לרכוש בנפרד, חבר מהעבודה מכר ביד 2 תוך חצי שעה מעקה שכזה, אין לי ספק שניתן למצוא ביד 2 מעקות לרוב(חדש עולה עד כמה שאני זוכר כ150-200 ש"ח)אצלי כאשר 2 הבנות הגדולות ישנו במיטה הזאת, לכל אחת היה מעקה משלה.

פורסם

כשהתאומים שלי היו גיל הזה גרנו בדירה קטנה וצפופה.

אז משיקולי מקום, ישנו במיטת נוער נפתחת, שבה שני המזרונים באותו עובי (יש מיטות כאלו).

בנוסף למעקה שקיבלנו עם המיטה, הוספנו כמה שקלים בשביל עוד מעקה.

כיום המיטה הזו משמשת את הבן הצעיר (עברנו לדירה גדולה והגדולים קיבלו מיטה וחצי כל אחד).

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

תודה לכולם!

 

המזרון התחתון אכן דק יותר , אבל במשקל הנמוך יחסית של הילדים, לי לא הייתה בעיה עם זה. בכל מקרה מזרונים אפשר להחליף תמיד, הם בגודל סטאנדרטי.

אכן אני לא רואה סיבה מדוע לרכוש מיטה נוספת או אחרת כאשר יש לך אחת שנשמע שהיא במצב טוב ויכולה להכיל את 2 הילדים , מקסימום לעשות לה שיפוץ קטן בעצמך בכלום כסף (כפי שאני עשיתי) שיתאימו לעיצוב שאתם רוצים ולהחליף מזרונים בלבד.

גם מעקות ניתן לרכוש בנפרד, חבר מהעבודה מכר ביד 2 תוך חצי שעה מעקה שכזה, אין לי ספק שניתן למצוא ביד 2 מעקות לרוב(חדש עולה עד כמה שאני זוכר כ150-200 ש"ח)אצלי כאשר 2 הבנות הגדולות ישנו במיטה הזאת, לכל אחת היה מעקה משלה.

 

לא חשבתי על זה ככה, לאחר התייעצות עם האישה החלטנו שננסה לקנות מעקים ולתת להם לישון שם, בהמשך נבחן את החלפת המזרונים (או אחד מהם), מצד שני אכן האחיין שלי ישן על המזרון מאז היה בן 2 .. :)

אשמח לשמוע על השיפוץ שעשית, המיטה במצב טוב אבל לא אתנגד לעשות לה טיפול 10K.

 

כשהתאומים שלי היו גיל הזה גרנו בדירה קטנה וצפופה.

אז משיקולי מקום, ישנו במיטת נוער נפתחת, שבה שני המזרונים באותו עובי (יש מיטות כאלו).

בנוסף למעקה שקיבלנו עם המיטה, הוספנו כמה שקלים בשביל עוד מעקה.

כיום המיטה הזו משמשת את הבן הצעיר (עברנו לדירה גדולה והגדולים קיבלו מיטה וחצי כל אחד).

 

הייתי שמח לקנות מזרון חדש בעובי נורמלי אך הבעיה היא שהמיטה לא תסגר, נבחן את זה כאשר המיטות יהיו פתוחות ונראה אם יש מספיק מקום לכך.

פורסם

אנחנו מראש קנינו מיטה שבה שני המזרנים באותו עובי. אם יש לך כבר מיטה, אז זו בעיה.

מצד שני, כמו שכבר כתבו, עבור משקל של ילדים אין הרבה משמעות לעובי המזרון.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

לא שיפוץ דרמטי כמו שזה נשמע:lol:

מראש גוף המיטה הייתה בצבע טבעי ניטרלי כאשר השאר (מגירות,מעקה ולבבות שחרוטים בראש המיטה) היו צבועים בורוד וסגול כיאה לבנות.

שייפתי מעט את החלקים הצבעוניים, צבעתי בירוק , את הלבבות החרוטים בראש המיטה , כיסיתי בדיקטים שחתכתי אותם למעויינים וצבעתי גם אותם בירוק, החלפתי ידיות מפרחים למטוסים והדבקתי צורות של מטוסים שנחתכו מעץ(כמה שקלים לאחד) במגירות ובמעויינים שהדבקתי..

לדעתי יצא מגניב ובעלות של כחמישים שקלים הכל, דרך אגב, כל החדר של הבנות שעבר בירושה לבן הקטן , עבר שיפוץ דומה בחלקים הורודים/סגולים, תוספת של וילון מתאים ושטיח מתאים, עשו את החדר לחדר בנים קלאסי בעלות מצחיקה.

IMG-20170329-WA0029.jpgIMG-20170329-WA0030.jpgIMG-20170329-WA0031.jpgIMG-20170329-WA0032.jpg

מעט תושיה ומעט דמיון , ואין לי ספק שתצליח לעשות משהו מהמם.

×
×
  • תוכן חדש...