Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתי יגיע הסקודה קודיאק לארץ ומה הטווח מחירים ?


xknti
שימו לב! השרשור הזה בן 2528 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תשמע, ברור לי לחלוטין שהיא לא תימכר כמו שהאאוטלנדר נמכרת כמו לחמניות טריות, בגלל המחיר. אפילו לא קרוב.

לדעתי כן קרוב.

היא צפויה לקחת הרבה קולות מהסופרב ודמיה+ מהספורטאג' 2.0 + אאוטלנדר איבזור גבוה+ כאלו שירדו מרמות מחיר יקרות יותר בגלל מראה ואיבזור שווים.

נחיה ונראה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 265
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם המלאים יהיו בעייתיים כמו הסופרב, כמויות לא נראה.

בכל אופן, אי אפשר להפנות את הראש ברחוב בלי לראות אאוטלנדר מדגם כלשהו (וספוורטז׳ כמובן), קשה לי לראות את זה קורה עם רכב מתחיל ב180, אבל נראה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקודיאק לא תיקח יותר מדי לקוחות מספורטאג'.

היא תיקח אולי לקוחות מאאוטלנדר או מהמיניואנים הקומפקטיים.

 

לאחרונה גם האקסטרייל נמכר בכמויות גבוהות (מתחיל ב-5000 יותר מהאאוטלנדר)

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה שיש לסורנטו 7 מקומות לא אומר שהיא ברמת ההשואה לאאוטלנד והסקודיאק. אולי הם אותם מספר מקומות אבל מבחינת מחיר יש הפרש מהותי לפחות מבחינתי. 170-180 אלף יש את הניסן אאוטלנדר ואולי הסקודה( פיספסתי מישהו? ) מעל ל 200,000 יש את ה סנטהפה סורנטו ועוד כאלו שאין לי תקציב אפילו לבדוק.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

נתחיל עם זה שרוב הרוכשים של הרכבים האלו לא באמת צריכים 7 מושבים (כולל אותי אגב..)

לגבי ה xtrail שכחתי אותה אבל גם היא אופציה לא רעה ובמחיר כניסה של 155K ש"ח (יד-1 0ק"מ).

יש לה יתרון ברור על פני הקודיאק מבחינת סחירות ואמינות וזה מאוד מאוד משמעותי לחלק גדול מהלקוחות.

את הסורנטו ניתן לקנות במבצעים ב-188K ש"ח, אישית לא הייתי מוציא על רכב כזה סכום כזה, אך מצד שני גם לא על הקודיאק, ועל פניו מי שמוכן להוציא 180K ככל הנראה ישווה אותו גם לרכב שעולה עוד 8Kש"ח.

מה שבטוח הסחירות של הסורנטו תהיה טובה משמעותית מקודיאק וגם זה ילקח בחשבון, עוד לפני דשבורד רך יותר או פחות..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחיי שאני לא מבין. הסקודיאק טרם הגיעה, לא הרחת אותה אפילו אבל אתה יודע כמה תהיה סחירה, אמינה, ושלא היית מוציא סכום כזה על רכב כזה.

תן לי לנחש, לא היית נוגע בצרפתיות, כי הן כל היום במוסך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פה טעית, דווקא alonjp התעניין ברכישת פיז'ו 5008.

 

דרך אגב alonjp בתור אחד שחשוב לו רוחב שורת המושבים השנייה הפיז'ו 5008 היא הבחירה הטובה ביותר, מדובר למעשה במיניוואן בתצורת ג'יפון, בעל שורת מושבים שניה עם שלושה כסאות נפרדים, בעל בסיס גלגלים ענק וגדול יותר מהסקודיאק, כך ששורת המושבים השניה נמצאת לפני הציר האחורי ואין חדירה של בתי הגלגלים לצידי שורת המושבים השניה וגם דפנות הצד של הרכז זקופות ומאפשרות ניצול מלוא רוחב הרחב בצורה אפקטיבית.

 

אם תשאל אותי הפיז'ו 5008 עדיפה גם על הסיטרואן c4 פיקאסו מאחר וקורת ה- A שלה (קורת החלון הקדמי) היא קורה יחידה ובסיטרואן c4 פיקאסו יש קורת A כפולה שמפריעה לשדה הראיה.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פה טעית, דווקא alonjp התעניין ברכישת פיז'ו 5008.

אז סליחה, אני חוזר בי לגבי עניין הדעות הקדומות. אני עדיין טוען שאי אפשר להחליט חד משמעית לגבי סחירות אמינות או ביקוש של רכב שטרם הושק פה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פה טעית, דווקא alonjp התעניין ברכישת פיז'ו 5008.

 

דרך אגב alonjp בתור אחד שחשוב לו רוחב שורת המושבים השנייה הפיז'ו 5008 היא הבחירה הטובה ביותר, מדובר למעשה במיניוואן בתצורת ג'יפון, בעל שורת מושבים שניה עם שלושה כסאות נפרדים, בעל בסיס גלגלים ענק וגדול יותר מהסקודיאק, כך ששורת המושבים השניה נמצאת לפני הציר האחורי ואין חדירה של בתי הגלגלים לצידי שורת המושבים השניה וגם דפנות הצד של הרכז זקופות ומאפשרות ניצול מלוא רוחב הרחב בצורה אפקטיבית.

 

אם תשאל אותי הפיז'ו 5008 עדיפה גם על הסיטרואן c4 פיקאסו מאחר וקורת ה- A שלה (קורת החלון הקדמי) היא קורה יחידה ובסיטרואן c4 פיקאסו יש קורת A כפולה שמפריעה לשדה הראיה.

קורה A אחת תהיה תמיד עבה וחוסמת שדה ראיה יותר משתי קורות דקות שביניהן חלון, מבחינה זו הפיקאסו דווקא נותנת שדה ראיה מעולה, גם לפנים, אבל לא רק, אחת המכוניות היחידות היום עם חלונות כמו שצריך ולא כל מיני חרכים שהם חלק מה DNA כמעט של כל רכב מודרני, ודאי ג'יפונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עובי שתי הקורות יחדיו גדול יותר לדעתי מהקורה היחידה ומעבר לכך מניסיון שלי הפיצול לשתי הקורות מהווה הפרעה גדולה יותר לשדה הראיה (לא רק בפיקאסו אלא בכל רכב אחר בעל שתי קורות כגון הונדה ג'אז, סוזקי sx4 זכרונה לברכה ומיניואנים אחרים).

 

נכון שבפיקאסו חלונות גדולים וגבוהים שנותנים שדה ראיה מצויין בשאר המקומות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחיי שאני לא מבין. הסקודיאק טרם הגיעה, לא הרחת אותה אפילו אבל אתה יודע כמה תהיה סחירה, אמינה, ושלא היית מוציא סכום כזה על רכב כזה.

תן לי לנחש, לא היית נוגע בצרפתיות, כי הן כל היום במוסך...

בוא לא נהיה תמימים, לא צריך להיות חוזה עתידות בכדי לדעת בוודאות (כן, בוודאות) שלכל רכב מבית סקודה/פולקסווגן/סיאט תהיה סחירות נמוכה משמעותית מכל רכב יפני ואפילו קוראני (על אחת כמה וכמה שמדובר על ג׳יפון).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ה-5008, אתה כנראה צודק אבל מה לעשות שהוא לא הולך להגיע השנה..

שלא לדבר על כך שגם אין להם מושג קלוש על אזור המחיר שהוא ימכר ברגע שיגיע (איי שם ב2018 כנראה).

 

ה- C4 יכלה להיות אחלה אופציה אם לא הייתה מכוערת כל כך, מה לעשות שגם זה פרמטר קובע ואפילו עם משקל גדול יחסית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זורקים פה מחירים באויר אבל אף אחד לא מדייק עבור איזו גרסה. כי אם 180 אלף עבור 2.0 טורבו בנזין אז המחיר הוא ממש מעולה. מצד שני אם מדובר על 1.4 טורבו אז יקר

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה ברור? תסביר את עצמך. זה יותר יקר מטיגואן 1.4 שממוצב יותר גבוה

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2528 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...