Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נחלק לשתי שאלות/בעיות:

 

א. מאתמול האגזוז עושה רעשים של פרי פלואו, ממש חזקים, גם בעמידה גם בנסיעה. לא הבחנתי בהתנהגות שונה של הרכב. זה היה בזמן שנסעתי בחזרתי הבייתה אחרי נסיעה של כ100 ק"מ, למי שלא שמע את סיפור מכת הברד.., מחוץ לעיר בנסיעה רגועה, בתוך העיר כרגיל. פתאום בזמן נסיעה עוד עם מוזיקה כשמזג האויר רגוע, אני שומע רעשים חזקים מהמנוע, הופתעתי כי בדר"כ המנוע יחסית שקט. הנמכתי מוזיקה והבנתי שהרעשים מגיעים ממע' הפליטה. גם בעמידה, רעשים חזקים כמו של ערס-אגזוז. ירדתי היום עוד פעם לבדוק מה המצב עם האוטו בהתנעה ושהייה בחניה, וקרה עוד פעם מה שקרה לי כמה פעמים בזמן האחרון- ריח חזק כמו של צבע מגיע מהרכב, כנראה מהאגזוז, מוזר משהו...

האם יכול להיות שהלך פשוט הקטליטי וזה הגורם להכל? ומה מקור הריח?

 

ב. בנוסף בדקתי מפלס שמן גיר, כתוב בספר רכב שצריך להיות מלא עד הסוף, אבל הוא מלא רק עד חצי ממדיד הפקק (חסרים כ3 ס"מ במפלס) זה ממש דורש טיפול עכשוי? כי אין לי ממש זמן... בכל מקרה כנראה אז הנזילה משם, כי שוב בדקתי שמן מנוע, והוא מלא לגמרי! אפילו טיפה יותר ממה שצריך כמו שהיה בפעם האחרונה שבדקתי!

 

תודה לעונים.

פורסם

קראתי את הת'רד שלך על הכמעט תאונה עם הברד , אני הייתי מחפש פגיעות בכל מערכת הפליטה , כלומר תתחיל בסעפת ותלך עם הצנרת עד הקצה לבדוק אם משהו זז , התנתק , קיבל מכה ונשבר .

לך תדע אולי כשהחלקת בקטע עם הברד משהו פגע לך בתחתית הרכב והיסב לך נזק .

בהצלחה אחי **כן כן נדבר אצל סבתא שבת הבאה**.

ים long time no

פורסם

בקשר לשמן מנוע - סה"כ הבדלי טמ"פ, אם המדיד מלא אז הכול תקין.

 

בקשר לשמן גיר - כדאי שתטפל בזה, זה יכול לגרום לשחיקה מוגברת בגיר, ובכלל ההרגשה של העברת ההילוכים תשתפר כאשר תוסיף שמן כמה שצריך.

פורסם

צודק באמת כדאי שלא ארבה בנסיעות בזמן הקרוב...

ההילוך בעיקר הראשון והשני באמת נכנסים פחות טוב ואני כל הזמן צריך להעזר בדאבל קלאץ' או שאני שומע מאין "קנאק" בהכנסה.

העניין הוא שהמוסכניק אמר שמדובר בזילת שמן מנוע, ולכן נאלצתי להחליף את השמן גיר שקניתי בשמן מנוע! עכשיו אין לי מאיפה למלא!

ד"א- האם אני ממלא את שמן הגיר מאותו מקום שבו בדקתי? כמו פקק שיש להבריג, אם אני לא טועה כמו ברנו מגאן הרגילות.

פורסם

לא מובן לי איך בדקת שמן גיר -

א.אין מדיד

ב.זה מתחת לרכב איפה שהגיר עצמו ואין גישה מלמעלה.

(אולי בדקת נוזל הידראולי של ההגה כוח - ממוקם מקדימה)

לגבי הרעש כנראה דוד אמצעי נשבר בהלחמות - מאוד נפוץ ברכב זה,והריח זה אולי מנילון שנדבק.

STI 2004

 

 

×
×
  • תוכן חדש...