Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום קניתי הונדה סיוויק שנת 2010 מנוע 1800 הרכב עם 40 אלף קמ, הצריכת דלק מוגזמת לדעתי הרכב צורך הרבה דלק בבדיקה שעשיתי ל40 ליטר עשה רק 300 קמ שהרוב היה נסיעה בין עירונית במהירות לא מעל 100 קמש .

הרכב טופל מהיום הראשון במוסך המורשה עם תיעוד של כל הטיפולים בזמן בבדיקה שעבר אמרו שהכל תקין מה יכול להיות הבעיה ? לפי רכבים אחרים ששאלתי אותם הצריכה אצלהם 1-10 בערך

תודה לעוזרים

פורסם

נשמע לא הגיוני.

כמה זמן הרכב אצלך? איך וכמה פעמים מדדת צריכת דלק?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

איך אתה מחשב צריכת דלק?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בדקתי בדיקה אחת את האמת כל השאר היה תדלוקים ב100 שקל שבאמת כמה ימים בודדים נגמרו והמספר קמ היה נמוך , הרכב אצלי כשבועיים טיפול אחרון היה טיפול גדול בחודש 8 שנה שעברה שמאז הרכב עבר 3000 קמ

פורסם

תמלא פול טנק, עד שהמשאבה תעצור לבד, תיסע 300 קילומטרים, תחזור לאותה המשאבה ותמלא שוב מיכל מלא.

אחרי 4-5 פעמים כאלה תדע מה צריכת הדלק ברכב שלך, שבנסיעה בכבישים בינעירוניים אמורה להיות 1:11 קילומטרים לליטר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הבנתי אני אנסה ואחזור עם תשובה בהמשך , לפי הטופס בדיקה האוטו הוציא 105 כוח סוס מתוך 140 , אמרו שצריך לבדוק את הכיוונים של ההזרקה של הדלק והאוויר לרכב כי הרכב לא עבר את 80 קמש וכניראה המנוע לא נפתח , נשמע לי קצת הזוי ולא קשור אחד לשני יש משהו הגיוני במה שהוא אמר?

פורסם

הגיוני שההספק במדידה האחרונה ( בגלגלים ) נמוך יותר מהמוצהר ע"י היצרן ( נמדד במנוע עצמו ) - יש איבוד כוח בדרך ממנוע לגלגלים.

לא נראה לי הגיוני שהמנוע לא נפתח ב 40 אלף קילומטרים.

אם אחרי 4-5 מדידות צריכת דלק ( נורמליות , לא של 100 שקלים וכדומה) תקבל צריכה חריגה, אז תפנה למוסך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אצלי סיוויק 2007 (אותו שלדה אותו מנוע)

צורך במשולב בערך 1-9.5

צורך בעירוני בערך 1-8 (פקקים)

צורך בינעירוני בערך 1-13.5 (בערך 100 כל הדרך)

 

בנסיעות ארוכות עם שיוט כל הזמן מצליח להגיע ל1-15

 

הרכב דיי זללן דלק ביום יום

אבל הטיפולים זולים האמינות גבוהה והפינוק היחסי שווה את זה

 

 

**תמנע ככל האפשר ממרכזי כי המחירים שם פשוט שחיטה לרכב הזה**

אם יש לך קצת ידע טכני זה המדריך תיקונים של הרכב

http://civic.hondafitjazz.com/manual2.html

 

חלקים לרוב אני מזמין מEBAY לאחר בדיקת מק"ט באתר של הונדה בארץ

http://mcth.yolo.co.il/

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 28.1.2017 בשעה 21:34, Yaki Cohen כתב:

שלום קניתי הונדה סיוויק שנת 2010 מנוע 1800 הרכב עם 40 אלף קמ, הצריכת דלק מוגזמת לדעתי הרכב צורך הרבה דלק בבדיקה שעשיתי ל40 ליטר עשה רק 300 קמ שהרוב היה נסיעה בין עירונית במהירות לא מעל 100 קמש .

הרכב טופל מהיום הראשון במוסך המורשה עם תיעוד של כל הטיפולים בזמן בבדיקה שעבר אמרו שהכל תקין מה יכול להיות הבעיה ? לפי רכבים אחרים ששאלתי אותם הצריכה אצלהם 1-10 בערך

תודה לעוזרים

שלום יקיר, 

האם עליתה על הבעיה?

יש לי בדיוק את אותה בעיה של אכילת דלק בהונדה crv בערך 40 ליטר נוסע 290 קמ (עירונית) 

הרכב שלי עם 165k מטופל כל 10,000קמ במוצרים הכי איכותיים עשיתי עכשיו טיפול החלפתי שסתום pcv החלפתי פלאגים החלפתי פילטר דלק שיושב בתוך המיכל דלק עלה לי 1000₪ בחברה הוספתי תוסף דלק הכי טוב שקיים בשוק 150 שקל 280ml 

לפני כמה חודשים ניקתי גם מיצערת לא מצליח לפתור את הבעיה בבקשה תגיד לי שהצלחתה לפתור אותה..

 

×
×
  • תוכן חדש...