Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכת הסלולר


ash156
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מדובר בחסימה גלובלית של האפליקציה - היא לא תעבוד בבית, בדרך או בעבודה, בסלולר או ב-WiFi. הגבלות פןליטיות או כלכליות.

אמי בספק אם הטכנולוגיה מאפשרת להפריד בין מי שיושב בבית, צועד ברחוב או נוהג.

אם תרצה להגביל שימוש, נניח, על סמך קצב התנידות (כמו במשחק הפוקימון) תפגע בכל מי שיושב ברכב ואינו נוהג. נראה כי הצרכים של gsi16v אינם מייצגים את הצרכים של מרבית הקהל, אז אל תשליך ממך לכל העולם.

כן אפשר להפריד, ספקיות הסלולר יחסמו, בבית או בכל wifi לא צהיה חסום.

כן זה כלכך מסוכן וגורם לתאונות רבות שזה שצריך להיות גורף לכל מי שמתנייד ברחוב בין אם זה בכביש, במדרכה או בכל דרך אחרת.

סך הכל סגירת אפליקציות של מסרונים, אלו שכולם מכורים אליהם ושמים פס על החייל שלהם ושל אחרים.

Sms

רגיל שיעבוד, זה לא האפליקציה שבה יש קבוצות עם אלפי הודעות ביום וכל הזמן תוכן מדיה נגלל

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

gsi16v - אני חוזר ומנסה להבהיר לך: יש הרבה מקומות מחוץ לרכב שבהן יש צורך באפליקציות מסרונים על גבי הסלולר. נתחיל במשהו פשוט: רוצה להתיעץ על בת הזוג על קניית בגד בקניון? רוצה להתייעץ עם הבוס כאשר אתה מחוץ למשרד? בשני המצבים אתה נייח, ובשניהם אתה נזקק לתשתית הסלולרית להעברת ההודעה (וקבלת התשובה). מה שאתה מציע הוא חיסול מוחלט של אפליקציות המסרונים אשר בתורה תחסל לחלוטין את הטעם בסמארטפון. אף אחד לא יאפשר זאת.

 

אם יש טכנולוגיה שהייתי אוסר היא מסכי המגע או מסכי השליטה מרובי התפריטים במכוניות. כאן מדובר באמצעי המחובר פיזית לרכב - אין לו שימוש אחר - וגוזל הרבה מאד תשומת לב, במקום שימוש בכפתורים פשוטים שניתן למשש תוך ריכוז המבט בכביש. אבל אפילו בפורום זה, שאמור להיות מוטה בטיחות, יש הרבה התלהבות ממערכות מדיה מתוחכמות. אישית, אני נוהג במכוניות בהן כל השליטה היא בכפתורים - וכאשר שכרתי מכוניות עם לוחות בקרה מהסוג המתואר לא טיפלתי בהם בזמן נהיגה אלא השארתי זאת לנוסע שלידי.

 

יש דבר בסיסי שאתה כנראה לא מבין: החברה האנושית מוכנה לשלם מחיר תמורת חידושים מסויימים. למשל מחיר בהרוגי תאונות תמורת היתרונות הכלכליים של שימוש ברכב מנועי (מטוסטוס ועד A380). כנראה שתאונות הנגרמות מהסחת הדעת על ידי מכשירים ניידים נכנסות לקטגוריה זו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בואו נפרק את הנושא הנפיץ הזה רכיב אחרי רכיב,

1. האם כל התעסקות בנייד בזמן נהיגה היא סכנה קיצונית?

2. האם ניתן לייצר מדרג עיסוקים בנייד עם התאמה למצבי נהיגה שונים?

3. בהינתן העובדה שהאכיפה/ענישה כפי שמתבצעת כיום אינה מרתיעה, מה אני כנהג שלא מחפש להיות צודק ולחנך אלא לקחת אחריות על החיים שלי יכול לעשות כאמצעי התגוננות בפני המשתמשים הלא אחראיים?

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם
gsi16v - אני חוזר ומנסה להבהיר לך: יש הרבה מקומות מחוץ לרכב שבהן יש צורך באפליקציות מסרונים על גבי הסלולר. נתחיל במשהו פשוט: רוצה להתיעץ על בת הזוג על קניית בגד בקניון? רוצה להתייעץ עם הבוס כאשר אתה מחוץ למשרד? בשני המצבים אתה נייח, ובשניהם אתה נזקק לתשתית הסלולרית להעברת ההודעה (וקבלת התשובה). מה שאתה מציע הוא חיסול מוחלט של אפליקציות המסרונים אשר בתורה תחסל לחלוטין את הטעם בסמארטפון. אף אחד לא יאפשר זאת.

 

אם יש טכנולוגיה שהייתי אוסר היא מסכי המגע או מסכי השליטה מרובי התפריטים במכוניות. כאן מדובר באמצעי המחובר פיזית לרכב - אין לו שימוש אחר - וגוזל הרבה מאד תשומת לב, במקום שימוש בכפתורים פשוטים שניתן למשש תוך ריכוז המבט בכביש. אבל אפילו בפורום זה, שאמור להיות מוטה בטיחות, יש הרבה התלהבות ממערכות מדיה מתוחכמות. אישית, אני נוהג במכוניות בהן כל השליטה היא בכפתורים - וכאשר שכרתי מכוניות עם לוחות בקרה מהסוג המתואר לא טיפלתי בהם בזמן נהיגה אלא השארתי זאת לנוסע שלידי.

 

יש דבר בסיסי שאתה כנראה לא מבין: החברה האנושית מוכנה לשלם מחיר תמורת חידושים מסויימים. למשל מחיר בהרוגי תאונות תמורת היתרונות הכלכליים של שימוש ברכב מנועי (מטוסטוס ועד A380). כנראה שתאונות הנגרמות מהסחת הדעת על ידי מכשירים ניידים נכנסות לקטגוריה זו.

עם כל הכבוד, כל מה שרשמת זניח לעומת חיי אנשים בדרכים.

אז שהוא יתקשר לאישתו ושההם מהמשרד ישלחו מייל עם תמונות וכו'.

 

צריך להתנהג לאפליקציות האלו כמסכנות חיים ולחסום אותם ואין מה לעשות, מי שלא בדרכים יאלץ "לסבול" מזה.

 

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם (נערך)
בואו נפרק את הנושא הנפיץ הזה רכיב אחרי רכיב,

1. האם כל התעסקות בנייד בזמן נהיגה היא סכנה קיצונית?

2. האם ניתן לייצר מדרג עיסוקים בנייד עם התאמה למצבי נהיגה שונים?

3. בהינתן העובדה שהאכיפה/ענישה כפי שמתבצעת כיום אינה מרתיעה, מה אני כנהג שלא מחפש להיות צודק ולחנך אלא לקחת אחריות על החיים שלי יכול לעשות כאמצעי התגוננות בפני המשתמשים הלא אחראיים?

 

בעיני, כל תפעול של יותר משתיים-שלוש לחיצות הוא סיכון גבוה ושיחה בדיבורית היא סיכון בינוני אך אפשר לצמצם אותו לסיכון נמוך.

 

הסחות דעת של סיכון גבוה (ולא רק בקשר לטלפון, אלא גם שתיה, חיפוש של עצם בתוך הרכב או תפעול מורכב של מערכות ברכב) אפשר לדחות לעצירה, אפילו רק ברמזור.

 

גם ליזום עצירה (במקום בטוח בלבד) לטובת דבר כזה או אפילו לטובת שיחה בדיבורית - אפשר וכדאי.

 

שיחת טלפון בדיבורית אפשר לקיים (בתנאי דרך שפירים) ובלבד שהנהג יוריד מהירות ויקטע את רצף השיחה (״רגע ואני איתך״) בקטעים שדורשים ריכוז מוגבר.

 

אגב, נכון יהיה שמורה נהיגה ילמד את זה. יש לך משהו דוחק לעשות בזמן נהיגה? חכה לרמזור הבא. לא טוב לך? עצור בצד. גם אם הפעולה כן יכולה להתבצע תוך כדי נסיעה - חלק קשב (אל תתמסר להסחת הדעת) והורד מהירות. באותה מידה זה צריך להיות חלק בהדרכות נהיגה מתקדמת לנהגים פרטיים.

 

בנוגע לנהגים אחרים, נקודת ההנחה של נהיגה מגננתית היא פשוטה: כל אחד בדרכים, כולל אני עצמי, הוא בחזקת אידיוט.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
איך אתה מציע לגשת לבעיה? מי יודע, אולי יצא מהשרשור הזה סטרטאפ...

 

כנראה דרך שיטות של למידה עמוקה. בהחלט יכול להיות בסיס לסטארטאפ כלשהו.

פורסם

מה הקשר ללמידה עמוקה? אני מקווה שאתה יודע על מה אתה מדבר ולא סתם זורק buzz words. הבעיה פה היא לא באיזה כלי להשתמש לצורך הקלסיפיקציה, אלא לפי אילו פרמטרים - שיכולים להקלט ע״י טלפון חכם - אתה יכול להבדיל בין מישהו שנוהג ברכב לזה שיושב לידו. לי אישית קשה לחשוב על פרמטרים כאלה. אבל אם יש לך אפילו קצה של רעיון (ברצינות!) אני אשמח לשמוע אותו.

פורסם

למשל, אם אתה היית יושב ברכב ומסתכל ושומע מה קורה שם, אתה יכול להבחין אם מישהו נוהג או לא? איך אתה יודע? למשל אם הוא יושב ליד ההגה ויש עוד הרבה רמזים. כמו שאתה מזהה את זה, ככה גם המערכת תלמד את זה.

פורסם

ברור שלי קל לזהות כי אני יושב ברכב ויש לי עיניים. איך טלפון חכם יכול לזהות אם אני יושב ליד ההגה או לא? אילו חיישנים במכשיר רלוונטיים לבדיקה הזאת? אל תשכח שהטלפון יכול להיות בכיס, יכול להיות עם הפנים למטה, למעלה, והוא אמור לזהות אם הבעלים שלו נוהג ברכב או לא.

פורסם

אם מישהו משתמש בטלפון לכתיבת טקסט כלשהו, הטלפון חייב לפנות אליו ואז אפשר כמובן להשתמש במצלמה.

פורסם

אני לא בטוח שבמצב בו אני מקליד משהו בטלפון, המצלמה תקלוט את ההגה או תוכל לזהות שאני נוהג. זה מאוד תלוי לאן היא מכוונת.

 

ומה לגבי כל המצבים האחרים? האפליקציה צריכה לזהות שאתה נוהג גם אם אתה כבר מדבר בטלפון, משתמש בו כמצלמה כדי לצלם החוצה, סתם מחזיק אותו בכיס ועוד אלף ואחד תרחישים אחרים בהם המצלמה כנראה לא רלוונטית (כולל לדעתי התרחיש שאתה תארת).


×
×
  • תוכן חדש...