Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אם אני רוכש ספויילר במצב הנ"ל -

It is made of strong and flexible material - Glass-Reinforced Plastic (very quality fiberglass)

> It comes unpainted, at this time the spoiler coated is a white gelcoat

> The spoiler needs to be prepared before installation ( sanding, filling) and then painted to match your car

 

יש מי שיבצע את הכבודה הזאת בארץ? ניקוי בחול וצביעה? מישהו יודע כמה בערך זה יעלה?

תודה.

"נאה דורש נאה מקיים"

  • אחראי פורום
פורסם
בחול וצביעה? מישהו יודע כמה בערך זה יעלה?

תודה.

 

אין צורך בניקוי חול. למעשה, זה יכול להזיק לציפוי (gelcoat).

בלי לראות תמונה, נשמע שזה מוצר במצב ראשוני אחרי יצור, כלומר לא משהו משומש עם כמה שכבות צבע ותיקונים,

כך שמה שצריך זה מילוי פאקים קטנים, שיוף קל וצבע.

עבודה בסיסית מאוד.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לא מכיר פחחים מהאזור שלך אך העבודה יכולה לעלות מ400-800 שקל(כלומר צביע כשרה בלי חלטורה) כמובן תלוי בגודל הספויילר

מבחינת מה שצריך להעשות זה שלייף קל,צבע יסוד,צבע רצוי(ובהתאם לצבע הצורך בלכה) מבחינת התקנה, הקושי תלוי אם קיימת הכנה ברכב, אני יודע שהדר (HI-LED) עושה התקנות כאלה ברמה גבוהה בנוסף להתקנות לדים וכו' ונמצא בהרצליה, כמו כן ראיתי אצלו פוסט בפייס שהוא מוכר ספויילרים וגם יכול לספק צביעה מתאימה, צור איתו קשר אולי הוא יכל לעזור לך

×
×
  • תוכן חדש...