Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב ידני !

בזמן האחרון, מאז שירדו משמעותית הטמפרטורות, במנוע קר בלבד, אחרי שהרכב עמד זמן רב, בלחיצה הראשונה על הגז אין תגובה, ורק לאחר 2 שניות האוטו מגיב ונוסע, או לחילופין לאחר המתנה של כ20 שניות בין רגע ההנעה עד תחילת הנסיעה.

הבעיה מתרחשת במנוע קר בלבד בתחילת כל נסיעה. אין אזכור לבעיה במהלך המשך הנסיעה.

כלומר התסמינים לעיל :

1.תקלה במנוע קר

2. לא קורה מעבר לתחילת נסיעה

3. לא מופיע במידה והמנוע התחמם מס שניות לאחר הנעת הרכב.

 

 

במה יש לחשוד?

הוחלפו לאחרונה הפריטים הבאים:

פלגים, חוטי הצתה, שמן ופילטר מנוע, ואטם מכסה שסתומים.

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם
הסלד פשוט לא עולה?

לא בדקתי את זה, אני סבור שלא.

אבדוק כשהאוטו יהיה קר בשנית

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

ניקיתי מצערת.

אין את התקלה יותר אבל כעת הסלד לא יורד מ1200 בסרק... כנראה האטם של המנוע צעדים התעקם בדרך :/

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

אם אתה חושב שדרך האטימה של מנוע הצעדים חודר אויר לא מבוקר אז תחילה סדר זאת. כמו כן בדוק שחיישן ה map מחובר כמו שצריך למרות שלא היית צריך כלל לגעת בו!

פורסם
אם אתה חושב שדרך האטימה של מנוע הצעדים חודר אויר לא מבוקר אז תחילה סדר זאת. כמו כן בדוק שחיישן ה map מחובר כמו שצריך למרות שלא היית צריך כלל לגעת בו!

לא נגעתי בו.

אם האטם התעקם מעט מה ניתן לעשות

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

ביונדאי שופ סביב 40 שח. מקווה שיפתור אץ הבעיה

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

אלי,

 

אשמח לדעת איך אבחנת שהאטם התקלקל ואיך מגיעים למצב כזה (פגיעה ע"י חפץ מתכתי בעת הניקוי) ?

יש תמונות של האטם הפגום ?

 

כשניקיתי את מנוע הצעדים, השתמשתי במקלוני אזניים וגם בסמרטוט שהוכנס בזהירות, לגומחות של מנוע הצעדים בעזרת מברג קטן.

פורסם
אלי,

 

אשמח לדעת איך אבחנת שהאטם התקלקל ואיך מגיעים למצב כזה (פגיעה ע"י חפץ מתכתי בעת הניקוי) ?

יש תמונות של האטם הפגום ?

 

כשניקיתי את מנוע הצעדים, השתמשתי במקלוני אזניים וגם בסמרטוט שהוכנס בזהירות, לגומחות של מנוע הצעדים בעזרת מברג קטן.

0461f0061c1542b04b233e33fb9e72a4.jpg

אטם סדוק

 

4367be6178758aa2d4626e61d0835fa4.jpg

אטם חדש

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...