Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כאב בכף היד בעת שימוש בפולישר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בעת השימוש בפולישר יש כאב בכף היד (כנראה מרטט המכשיר) שמאוד מציק וגורם להפסקות רבות.

יש פיתרון? אולי כפפות מיחודות.

 

תודה.

פורסם

אתה מרגיש את הכאב בפרק כף היד או במרכזה/פרקי האצבעות?

בכל מקרה, מבחינה אנטומית כשאתה מחזיק כלי כזה, כדאי להפעיל כמה שפחות התנגדות במידה ושריר התלת ראשי שלך ("יד אחורית") חלש, פשוט לזרום עם התנועה.

 

במידה ועדיין ישנם כאבים, אזי אין מנוס מלהשתמש במן כפפה לקיבוע פרק כף היד שניראת כך:

1432649582379408.jpeg

פורסם (נערך)

הייתה תקופה שהייתי עובד המון עם הפולישר, אכן הכאבים הנ"ל מוכרים לי, אתה פשוט מפעיל לחץ על המכונה עם היד לזמן ממושך והרטט לא בדיוק מועיל פה. בגדול עם הזמן היד מתחזקת וזה פחות כואב.

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
 
 

 

 
 
פורסם

כנ"ל, גם הרגשתי נימול בפרק כף היד אחרי שימוש של שעות רבות במכונת פוליש. כנראה זה משהו שצריך להתרגל אליו. זה גם תלוי מכונה, מכונות טובות יותר יגרמו לפחות רעידות.

 

פורסם

לא צריך להתרגל לכאב, צריך למנוע אותו מלכתחילה.

מה שאתה חווה נקרא בעצם Palm Stiffness, שזה בתורו יכול לגרום לך לבעיה בפרקים שנקראת ארטריטיס (arthritis), שברים ממש קטנים בפרקי היד וכו'.. אלה לא דברים שתרגיש בשנים הצעירות שלך, אתה תתחרט על זה יותר מאוחר כשלא תוכל לקפל את כף היד לאגרוף.

 

הדרך הכי טובה במידה ואין לך זמן לחזק את שריר היד האחורית שלך והדלטוייד הקדמי (בעיקר פושאפ, ומתח "בנות" שאתה סוגר את הידיים לכיוון הפנים שלך), הוא להשתמש בכפפת קיבוע שעולה בקושי 50 ש"ח ולעבוד איתה.

 

זה נשמע קצת מוגזם מה שאני אומר, אבל אתה מוזמן גם לקרוא קצת:

http://patient.info/health/hand-arm-vibration-syndrome-leaflet

×
×
  • תוכן חדש...