Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי בעיה בקפיצים, הגובה של הרכב לא נמוך יותר ממה שטויוטה שלחה אותו וכל הספוקלציות שדוברו כאן היו לשווא.

 

יש כן משהו אחד שאני חושד בו אבל הוא לא ממש קשור למתלה, אבל את זה אני בטח לא אפתח שוב וכאן.

 

בקיצור, אני יכול להראות לך את הספר אוטוטורוניקה שלי ואת הדפים שלי על כל חלקי המתלה ברכב, אז אולי לא דוקטור לבולמי זעזועים אבל בטח שיודע מה החשיבות.

פורסם

אושריקו,אתה כל כך טועה שאין לך מושג.

עשיתי תמרון חד פעם עם סוזוקי באלנו עם בולמים קידמיים גמורים(לא נוזלים) וכמעט התהפכתי.

בולמים אחוריים גמורים משפיעים פחות על תמרון ויותר על הבלימה של הרכב וריסון הרכב אחריי עלייה על באמפר אם אני לא טועה.

בשניי המקרים נסיעה עם בולמים נוזלים היא סכנה במיוחד ברככים יפנים משנות ה90 שידועים במשקל נמוך ומנועים יחסית חזקים.

פורסם (נערך)

עזוב אותי מהספר אוטוטרוניקה, אז מה? ולי יש קלסר מפוצץ שלמדתי סוג 3 וזה הופך אותי לתותח? עובדה שאתה מדבר כאן שטויות בלי הפסקה ויש לך ספר,

אז שוב בולם זעזועים לא תקין משפיע על הנסיעה ואת זה מרגיש כל נהג עירני לרכב ולכביש.

עצם העובדה שאתה מזלזל בבטיחות ומצדיע למוסך שמעגל פינות ומשחק עם הבוחנים אתה כנראה לא מבין כלום.. לא בתור נהג ולא בתור מישהו שיש לו מושג ברכב.

עריכה: יש מספיק הרוגים בתאונות דרכים עקב כשל טכני ברכב.. וגם מכונאים ובוחנים בכלא מהסוג שלהם אתה מצדיע.

עריכה אחרונה על ידי Avi Yaakov

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

בולם נוזל צריך להחליף במקום, אתה לא יודע אם בעל הרכב יחזור כי מבחינת רוב הנהגים טסט זה האלוהים ואם עברתי אז הכל פיקס ויאללה ניפגש שנה הבאה.

בולם נוזל זה כמו ליסוע בלי בולמים, מכיר מקרה אישי בקורולה 2002 שהבולמים נזלו, הרכב קיפץ והתקשה בבלימה, יום אחרי החלפת הבולמים הנהג בלם בלימת חירום ונעצר כ2 מטר מרוכב קטנוע שהתפרץ לכביש, עם בולמים נוזלים הוא היה גומר את הרוכב.

איך מישהו שתמיד יוצא כנגד מוסכים אפילו בדברים הקטנים יחסית כמו סגירת פלאגים בלי מומנט, מגיע למצב שהוא מצדיע למוסך שמנקה בולמים בשביל הטסט?!

פורסם

חבר'ה אני אכנס לטסט כנראה ככה בלי לעגל פינות, אם צריך להחליף אז נחליף אין מה לעשות.

רק שמקודם היה לי קצת זמן פנוי פרקתי גלגל קדמי וגלגל אחורי, הסתכלתי על הבולם ולא ראיתי משהו מיוחד, באחורי אין בכלל סימני שמן, ובקדמי היה סימנים בקטנה של שמן יבש באיזור המשולשים והציריה. האם שאומרים "בולם נוזל" אני אמור ממש לראות שמן על הבוכנה עצמה ? או עצם העובדה שיש סימני שמן מסביב זה אומר ש "הבולם נוזל"?

פורסם (נערך)
חבר'ה אני אכנס לטסט כנראה ככה בלי לעגל פינות, אם צריך להחליף אז נחליף אין מה לעשות.

רק שמקודם היה לי קצת זמן פנוי פרקתי גלגל קדמי וגלגל אחורי, הסתכלתי על הבולם ולא ראיתי משהו מיוחד, באחורי אין בכלל סימני שמן, ובקדמי היה סימנים בקטנה של שמן יבש באיזור המשולשים והציריה. האם שאומרים "בולם נוזל" אני אמור ממש לראות שמן על הבוכנה עצמה ? או עצם העובדה שיש סימני שמן מסביב זה אומר ש "הבולם נוזל"?

 

אם השמן הגיע עד למשולש אז אני מצטער להגיד לך זה ממש לא בקטנה, נראה לי שמכל הוויכוחים כאן הבנת טוב את ההשלכות מכאן לשיקולך האישי.

 

עריכה: חבל מאוד שמה שמעניין אותך זה רק לטסט ולא הבטיחות שלך, ובאמת תסלח לי וגם המנהלים כאן באמת שאני מתנצל, אבל אני מאןד אשמח לשמוע שנכשלת בטסט כדי שתבין שבטיחות לפני הכל והטסט זאת סתם עוד חותמת ברישיון.

אני כבר מכיר את כל התירוצים מהמוסך, אין לי זמן, אני אתקן אחריי הטסט ובפועל הכל נשאר באותו מצב.

עריכה אחרונה על ידי Avi Yaakov

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

איש יקר אני מבין אותך, גם מבחינתי בטיחות מעל הכל. אני פשוט לא סגור על זה אם באמת הבולם תקול. כמובן שאם יגידו לי שהוא תקול אחליף אותו בהקדם ( כבר עשיתי בדיקות לגבי מחירים)

ושוב אני שואל, בבולם שהוא נוזל, לא אמורים לראות שמן באיזור הבוכנה ?

 

עשיתי גם את הבדיקה של הלחיצה באיזור הבולם ועזיבה שלו, האוטו עולה במכה ולא מתנדנד...

פורסם
איש יקר אני מבין אותך, גם מבחינתי בטיחות מעל הכל. אני פשוט לא סגור על זה אם באמת הבולם תקול. כמובן שאם יגידו לי שהוא תקול אחליף אותו בהקדם ( כבר עשיתי בדיקות לגבי מחירים)

ושוב אני שואל, בבולם שהוא נוזל, לא אמורים לראות שמן באיזור הבוכנה ?

 

עשיתי גם את הבדיקה של הלחיצה באיזור הבולם ועזיבה שלו, האוטו עולה במכה ולא מתנדנד...

 

לא תמיד רואים בבירור באיזור הבוכנה, השמן שראית על המשולש מגיע מאיזור הבולם ויורד למעטה? הולך לכל אורכו של הבולם? אם כן נגמר הסיפור.. אין משהו אחר. והשיטה של הלחיצה לא בדיוק מדוייקת.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

4 בולמים נוזלים מכה אחת ארבעתם. תיזמון מושלם הייתי אומר.

תיגש למקום רציני ותבקש שיבדקו לך את תקינות ומצב הבולמים, בלי משחקים, תקבל איבחון מדוייק ויותר חשוב - אמיתי.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
לא. הקטע שיש סימני שמן באיזור למטה שמתחת לבולם. אבל על הבולם עצמו שום דבר

 

על היד סרן בחלק העליון בחיבור לבולם יש שמן? הבולם נוגב? או שנוקה? האם זה גריז ולא שמן? כי אם זה גריז תבדוק את גומיית הפעמון צירייה יכול להיות שהיא קרועה, הבנד לא מחוזק, או הוחלפה בעבר והאיזור לא נוקה.

שוב אני מדגיש אם זה שמן זה מהבולם, יכול להיות שבמוסך ניגב לך את הבולם ובימים הקרובים כנראה שלא תראה כלום.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

×
×
  • תוכן חדש...