Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שואל בשביל חבר, עולה חדש (4 שנים בארץ)

 

עד עכשיו נהג עם רישיון אמריקאי. התברר שהרישיון שלו פג תוקף לפני שלשה חודשים.

בשביל לחדש את הרישיון האמריקאי, אמרו לו שהוא צריך לגשת למדינה בה הונפק הרישיון ולא מתוכננת נסיעה כזו בחצי שנה הקרובה.

האם ניתן להמיר כעת לרישיון ישראלי או שצריך לגשת שוב לטסט? או לחילופין לקבל רישיון אמריקאי זמני?

 

אשמח מאד לתשובה ממי שמנוסה בעניין.

פורסם

אני חסר ניסיון, אך מסתמך על האמור באתר של משרד התחבורה.

לפי מה שרשום - חבר שלך פספס את הרכבת. היה יכול לבצע המרת רישיון במשך 3 שנות שהייה בארץ (רשמת שהוא נמצא כבר 4 שנים).

 

http://bit.ly/2cMmNfC

פורסם

חברך נוסע כבר שנים ללא רישיון על כל המשמעויות הנובעות מכך!

עם רישיון חו״ל מותר לנהוג לכל היותר שנה

 

לא ידוע לי על שום קיצור דרך שמתאים לו, חוץ מלימוד נהיגה מלא (טופס ירוק, תיאוריה, 28 שיעורים, טסט)

שינסה להתיעץ עם משרד הרישוי מה לעשות

פורסם (נערך)

^ מנסיון, צודק.

אבל הוא כן יקבל פטור מ28 שיעורים.

 

אני במקומו, לא עולה על רכב עד שהעניין מסודר.

עזוב את חוסר הרישיון. אין רישיון = אין ביטוח.

הסיכון הוא מטורף.

(חפש בגוגל פסקי דין של מצבים דומים, כלומר נהיגה עם רישיון זר לא לפי התנאים המתאימים, אולי זה ישכנע)

 

 

להתייעץ עם משרד הרישוי? חחח.

עריכה אחרונה על ידי eli.eli
פורסם

מאחר ולא ביצע המרת רישיון נהיגה בזמן + תוקף רישיון נהיגה פג -> אסור לו לנהגו בארץ + כעת הוא לא יכול לבצע המרת רישיון, אלא צריך ללמוד נהיגה מחדש.

במקרה בו ימשיך לנהוג -> ביטוח הרכב אינו מכסה אותו, ובמקרה של תאונה -> הוא יצטרך לשאת בעלויות הנזק (מתחיל בכמה אלפי שקלים ומטפס במהירות)

פורסם

תודה לכולם.

כמובן שמאז שגילה שהרישיון לא בתוקף הוא לא עלה על ההגה.

הרשיון האמריקאי לא מתחדש אוטומטי כמו בישראל?

 

Sent from my LG-H735 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...