Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - מיצובישי ספייס סטאר המחודשת בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2787 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם לקנות בגלל השכן - השכן טוען שזה אחלה אוטו. למה שלא אקנה את הרכב הזה? כשהוריי חיפשו רכב משפחתי סולר, ומצאו את הפלאונס, לא עשיתי חיפוש תקלות בפורום? עשיתי. אם הייתי מגלה שיש לרכב מחלות קשות, אני ממליץ להם לא לקנות.

לקנות בגלל נוחות למוסכניק - להוריי היה פסאט דיזל מהדור של 2001-2005. העבודה על טיימינג היה לוקחת יומיים. כי מצד אחד המוסכניק לא יכול לעבוד רק על הטימינג (יש לו עוד לקוחות חוץ מאיתנו), מצד שני חייבים לסיים מוקדם. לעומת זאת, בגטס הטיימינג לוקח כמה שעות בודדות. אז כמובן אבחר באוטו שהרבה יותר קל לתקן, כי הוא משרת אותי ולא הפוך.

בטיחות - זו תורה בפני עצמה: תופים לעומת דיסקים, כמות כריות אוויר לכמות הנוסעים ברכב ביום-יום.

 

בגלל זה אני אומר, שאם הישראלים קונים בגלל הסמל, כנראה הסמל כן משנה.

לא קניתי אף פעם בגלל השכנים או בגלל איזה חבר. יכול להיות שאבדוק רכב בגלל עצה של חבר אבל לא בהכרח אקנה אותו.

קונה מה שמתאים לי, אחרי סקר שוק, נסיעת מבחן, בדיקת מספר רכבים שעניינו אותי ואחרי בדיקה בפורומים וכו', כך גם הוריי עושים.

עובדה שמרוב הקניות שביצענו היינו מרוצים.

אף פעם לא נפלנו למעט הקורולה הרובוטית. מאז אבא שלי לא הולך עם העדר והפסיק להאמין באמינות היפנית וכל ההילה הזאת. הסטיגמות על המגאן ועל הקליאו הוכיחו בדיוק ההפך ממה שחושבים על הצרפתיות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מהמגזימים בהגזמה

 

[ATTACH=CONFIG]471993[/ATTACH]

 

 

גדול. :lol: אני בעצמי חושש מהאמינות של הגיר בסיאט, אבל מה שCRuzer669 כתב זה מוגזם, אז הקצנתי את זה עוד יותר. :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרבה הולכים לפי השכן,אז לשכן מזמן האיביזה הייתה צריכה להתפרק,אחרת למה ממשיכים לקנות? כי אולי בעיות ה dsg כבר לא כאלה נפוצות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רק מחזק את מה שאני אומר, אנשים בוחרים לא בצורה משכילה.

לקנות טויוטה בגלל השכן - לא מושכל.

לקנות בגלל גישה למוסכניק - יש מוסכניקים אחרים שישברו את הראש.

לקנות בגלל בטיחות - ניחא, אבל הלוואי ורוב הישראלים היו בוחרים רכב לפי בטיחות ובודקים היטב את כל הפרמטרים, כולל אבזור בטיחותי וציוני מבחני ריסוק.

 

אוקיי.

 

אם לכל השכנים וחברים שלך יש רכב מסוג מסויים, וכולם מרוצים, למה לא ללכת על הרכב הזה? כי אתה רוצה להיות מיוחד? נכון שלכל אחד יש צרכים משלו, אבל את הרכב מדבר אל מכנה משותף רחב, כנראה שיש בזה משהו. סך הכל זה עוד מוצר צריכה, לא יצירת אמנות. פלוס לרכב מאוד נפוץ יש את היתרונות שלו - זמינות גבוהה של חלפים ובעלי מקצוע שיודעים לטפל ברכב, אפטרמרקט גדול.

 

לקנות רכב כדי שלמוסכניק תהיה גישה נוחה זה לא מושכל? ואתה יודע במה מתבטאת גישה לא נוחה? בעליות עבודה של טיפולים שגרתיים ולא שגרתיים. יש הבדל בין להחליף נורה בעצמך בחמש דקות, לבין לשלם במוסך על נורה + 250 ש"ח עבודה + מע"מ. פלוס, רכבים שבהם יש גישה נוחה לכל, אלה רכבים שפשוט וקל לטפל בהם, ולא צריך להיות תלוי בבעל מקצוע מומחה יחיד בארץ, שיודע לטפל בדגם.

 

בטיחות - מסכים לגמרי, אבל יפניות וקוריאניות היום לא נופלות בבטיחות מצרפתיות וגרמניות, ככה שלא צריך לבחור או בטיחות או אמינות, אפשר לקבל הכל ביחד, גם בדגמים לא מאובזרים.

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להרבה מהשכנים שלי יש קורולה. להורים שלי הייתה כזאת ולמרות כל הדיבורים על כך שמדובר ברכב אמין, הרכב הפגין אמינות נמוכה מאוד.

אני לא חלק מהעדר, אני לא קונה אייפון, לא קונה גלקסי, לא קונה טויוטה קורולה ולא יאריס. אני קונה מה שטוב לי ומתאים לי.

ולא, לחברים שלי שיש להם רכב יש צרכים משלהם. חבר אחד קנה מיצובישי לנסר 2008 כי הוא רצה משפחתית אוטומטית יפנית, חבר אחר עכשיו מחפש מיני או סופר מיני ידנית מודרנית כי חשוב לו חסכון בדלק, חבר אחר מתלבט בכלל מה לקנות ואם לקנות בכלל וכו'.

אז נכון שהבחור עם הלנסר מרוצה, אבל זה אומר שאני גם צריך לרכוש לאנסר? לא.

 

הפיאט 500 למשל לא כלכך נפוצה ויש לה שוק אפטרמרקט מטורף, מצאתי כל דבר שרציתי לרכב.

 

וכן, בקליאו III הגישה לנורה לא הייתה נוחה במיוחד, אבל כמה כבר יוצא להחליף נורות? פעם בשנה? פעם בשנתיים? בשביל זה להתפשר על רכב?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכן, בקליאו III הגישה לנורה לא הייתה נוחה במיוחד, אבל כמה כבר יוצא להחליף נורות? פעם בשנה? פעם בשנתיים? בשביל זה להתפשר על רכב?

גם. צריך לחשוב על העניין הטכני לא רק בגלל הנורה המעצבנת, אלא גם זמן העבודה של המוסך. גם האוטו נמצא במוסך, וגם לוקחים לך יותר כסף על עבודה.

לא כולם רוצים אוטו טכנולוגי ומתקדם, לא כולם רוצים מתלים רכים, לא כולם רוצים שלדה מיוחדת במינה. אבל כולם מחפשים רכב שיביא אותם בנאמנות מ-A ל-B. זו לדעתי אחת הסיבות שהקוראינים והיפנים הם המותגים המובילים במכירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את המנורה החליפו תמורת מחיר סביר למדי ברוב המקומות (40-50₪) ופעם אחת נעזרתי בשירותיו של מתן מכנופיית הטיפולים השוטפים.

מעדיף לשלם מעט יותר על נורה, אבל לפחות קיבלתי רכב נוח, חסכוני, אמין ועם יכולות דינמיות טובות יחסית לגודלו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכן, בקליאו III הגישה לנורה לא הייתה נוחה במיוחד, אבל כמה כבר יוצא להחליף נורות? פעם בשנה? פעם בשנתיים? בשביל זה להתפשר על רכב?

 

יפה שנתפסת על הנורה, אבל לא לזה התכוונתי.

 

הכוונה שלי זה שגישה נוחה לחלקים מתבטאת בעלויות עבודה נמוכות יותר במוסך, וזמינות גבוהה של חלפים מתבטאת בזה שאתה לא צריך לחכות חודשים בשביל איזה חלף אקזוטי, ואם הרכב נפוץ, אז יש גם המון חלקים תחליפיים.

 

אגב פיאט 500 זה ממש לא רכב נדיר, זה בערך הקורולה של פיאט.

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה שנתפסת על הנורה, אבל לא לזה התכוונתי.

 

הכוונה שלי זה שגישה נוחה לחלקים מתבטאת בעלויות עבודה נמוכות יותר במוסך, וזמינות גבוהה של חלפים מתבטאת בזה שאתה לא צריך לחכות חודשים בשביל איזה חלף אקזוטי, ואם הרכב נפוץ, אז יש גם המון חלקים תחליפיים.

 

אגב פיאט 500 זה ממש לא רכב נדיר, זה בערך הקורולה של פיאט.

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

חלקי חילוף לרכבים העממים (שגם כוללת את הצרפתיות, ובניהם גם הקליאו המפרסמת של dorsht) עד גיל 10 ימצאו חלקי חילוף (אם באיכות סינית ועד איכות מקורית). כמובן שככל הרכב הוא יותר פופלרי, יש יציע חליפים גדולה יותר וכך גם המחיר זול יותר.

מה שניסיתי להסביר ל-dorsht שרכב שהונדס לא נכון למוסכניק יכול לגרום לשעות עבודה מרובות. לפיכך עלות ההחלפה תהיה יקרה יותר. אני נתתי קודם הבדל בין החלפת טימינג לפסאט לבין גטס: לפסאט (סולר) לקח למוסך יומים עבודה, גטס כמה שעות של עבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשוואה לא במקומה. גטס נועדה להיות מכונית תחבורה בסיסית ועלתה בהתאם, פאסאט נועדה להיות מכונית מנהלים בזמנה, עלתה בהתאם.

כנראה שגם עבור הטכנולוגיות העדיפות שיש בפאסאט משלמים בגישה פחות נוחה למנוע, חוץ מזה, מי שיכל להרשות לעצמו לקנות פאסאט חדשה, כנראה גם היה יכול לתחזק אותה.

 

מעבר לכך - ביג דיל, אז יילכו עוד 1000₪ על טיימינג פעם ב4-5 שנים. זה מה שישבור אותי?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשוואה לא במקומה. גטס נועדה להיות מכונית תחבורה בסיסית ועלתה בהתאם, פאסאט נועדה להיות מכונית מנהלים בזמנה, עלתה בהתאם.

כנראה שגם עבור הטכנולוגיות העדיפות שיש בפאסאט משלמים בגישה פחות נוחה למנוע, חוץ מזה, מי שיכל להרשות לעצמו לקנות פאסאט חדשה, כנראה גם היה יכול לתחזק אותה.

 

מעבר לכך - ביג דיל, אז יילכו עוד 1000₪ על טיימינג פעם ב4-5 שנים. זה מה שישבור אותי?

א. אני מאוד שמח שקבעת שההורים שלי קנו פסאט חדשה, כי זה תמיד כיף לנהוג ברכב חדש ולא יד שניה.

ב. השוואה כן במקומה: אתה משווה שיווק, אני משווה טיפול בין חברות. למה מכוניות ממזרח הטיפול קל יותר מהאירופאיות? כי כך התכנון. אני נתתי רק דוגמה הטימינג. מה לגבי החלפת ראדיטור? פילטר מזגן (כן אותו פילטר שכדאי להחליף פעם בשנה)? אפילו להחליף מסנן שמן יש רכבים אירופאים שיותר קשה להחליף.

ג. אני יכול להניח שאתה לא נוסע הרבה, וכמות הטיפולים שלך פחות מכמות הטיפולים של הוריי. לכן אתה קובע ש"ביג דיל" שהמוסכניק יסבול, אני אהנה באוטו נוח לפי נוחי. זה רעיון טוב למי שרוצה לטפל ברכב במוסך, ולא נוסע הרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהסבל של המוסכניק מתבטא בחור אצלך בארנק, זה ועוד איך ביג דיל.

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מחזיק מכוניות ישנות, לא שיקול עבורי.

gbguy - מסנן מזגן יש אירופאיות שקל מאוד להחליף (אני יכול להגיד לך שבקליאו III שהייתה לי הרבה יותר קל מאשר בגטס שהייתה לי), מניח שיש דוגמאות אחרות שקל בהן להחליף בלי בעיה. (אירופאיות כמובן)

 

כרגע אני לא נוסע הרבה והרכב משמש אותי בעיקר לנסיעות לאוניברסיטה וקצת נסיעות אישיות, הרכב אצלי כמעט שנה ויש לי קצת פחות מ-8000 ק"מ.

הקליאו נסעה ב3 שנים וחצי משהו כמו 54 אלף ק"מ. עלויות התחזוקה היו סבירות מאוד. הייתי מודע לזה שהתחזוקה לא הכי זולה בייחוד כשמדובר בטיפול כמו טיימינג. בסוף זה לא נפל במשמרת שלי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2787 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...