Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 207 2010 רובוטית 150000, תקלה בגיר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להזמין מחו"ל זה מצויין כשאתה מתכן טיפול או תיקון, הרכב שלך נוסע ואתה לא צריך את החלק דחוף.

 

כשהרכב כבר באמצע עבודה במוסך, זה די בעייתי.

 

כמה זמן יקח לחלק להגיע?

נניח 10 ימים. כמה מכס תשלם?

איפה תשמור את האוטו 10 ימים?

איך תסדר בלי אוטו 10 ימים?

כמה תעלה הרכבה?

גרירה?

מה יקרה אם תצטרך לממש אחריות על החלק?

 

 

לכל הדברים האלו יש משמעות כספית, אנשים פה משום מה מתעלמים ממנה, רואים רק 2000 ש"ח מוך 7000.

 

 

פורסם

גם אם אתה מתכנן לחסוך 5000 ש"ח אתה יכול לספוג 10 ימים בלי הרכב. רוב האנשים בארץ לא מרוויחים ב-10 ימים 5000 ש"ח.

אני (וזו לא עצה, רק מה אני הייתי עושה) הייתי מוציא את הרכב ממוסך מורשה, מזמין את החלק ושמגיע החלק גורר למוסך אחר. התיקון מגיע כמעט ל-40% מערך הרכב בשוק.

 

המחיר של 2000 ש"ח הוא באיביי. אפשר למצוא את החלק גם ביותר זול ואולי גם לא לשלם מכס (אם יש מזל).

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

לא בטוח שזה כלכך משתלם. להוציא את הרכב מהמורשה עולה 1400 החלק עולה 2000 לא כולל מכס, גרר עולה 400 כי ניצלתי כבר גרר על אותה תקלה, פירוק והרכבה של הגיר יעלה בערך 1200 הגענו בערך ל5500 (כאשר הם דורשים 7600) וזה לא כולל אחריות שאחרי כל זה זה באמת התקלה

פורסם
גם אם אתה מתכנן לחסוך 5000 ש"ח אתה יכול לספוג 10 ימים בלי הרכב. רוב האנשים בארץ לא מרוויחים ב-10 ימים 5000 ש"ח.

אני (וזו לא עצה, רק מה אני הייתי עושה) הייתי מוציא את הרכב ממוסך מורשה, מזמין את החלק ושמגיע החלק גורר למוסך אחר. התיקון מגיע כמעט ל-40% מערך הרכב בשוק.

 

המחיר של 2000 ש"ח הוא באיביי. אפשר למצוא את החלק גם ביותר זול ואולי גם לא לשלם מכס (אם יש מזל).

 

אלעד

5000 כן, אבל אתה לא חוסך 5000 אלא אולי 1500 (תשלום על עבודה למוסך הראשון, תשלום על הרכבה למוסך השני, גרירה, מכס.

 

 

פה אתה מקבל יום למחרת אוטו תקין עם אחריות לשנה. האם זה שווה 1500?

לא יודע. זה לא כזה חד משמעי כמו שאתה מציג.

 

 

בגדול, חישוב נכון של ימי השבתה הוא "כמה יעלה לך לשכור רכב לכל הימים האלו".

 

נניח רכב שכור עולה 150 ש"ח ליום - ערך 10 ימי השבתה הוא 1500 ש"ח.

 

 

הזמנתי הרבה חלקים מחו"ל למכוניות שלי, זה מוזיל עלויות משמעותית אבל במקרה כזה לא הייתי בוחר באופציה הזו כי פשוט צריך את האוטו נוסע.

 

 

פורסם

שוב, זה לא חד משמעי כאשר נלחצים לפינה. אני מסכים.

 

אגב,

תקלה במפעיל אפשר לאבחן גם ללא לפרק גיר. הרי הרכב נסע ואחרי שהרובוט התחמם נתקע. שמתקרר שוב עובד. זה לא בעיה מכנית בגיר.

לדעתי חוסר מקצועיות. אבל שוב, רק דעתי.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • ספונסר פורום
פורסם

חבל, התקלה הזו לצערי נפוצה ב207,C3,C2 עם התיבה הרובוטית, התקלה מתחילה בגלל שהמצמד שחוק והופך קשה ללחיצה, הפתרון היחיד שיחזיק לאורך זמן הוא החלפת מצמד +החלפת מפעיל מצמד(מה שנקרה בטעות רובוט).

 

אנחנו מחייבים 7500 ש"ח עבור החלפת מצמד ומפעיל מצמד חדש מקורי.

אורן

פורסם

קרה לי בפיאט 500 מקרה דומה - תקלה ידועה, הרובוט החל לנזול וגרם לאי מעבר הילוכים כשהרכב קר ובבוקר במיוחד רק לאחר המתנה של לפחות דקה או 2 עד שיווצר לחץ במערכת.

עלה לי 10K ש"ח להחלפת הרובוט (במורשה) שלם עם הקלאץ' ועם כל החלפים בפנים שקשורים אליו, אבל לא את הגיר.

המחירים שקיבלתי בכמה מוסכים היו דומים בהפרשים קטנים פלוס ומינוס, אבל רק על הרובוט לבד הם גובים 7500 שזה הזוי.

Opel Adam S 2017

פורסם

הרובוטי הזה קללה לפני שנתיים הייתה לי תקלה דומה החלפתי הכל מפרוק כולל קלאצ .כרגע הוצאתי את הרכב מהמוסך, אני בקשר גם עם אורן ואני אעדכן מה עשיתי בסוף, תודה לכולם.

×
×
  • תוכן חדש...