Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמונות לאחר עבודה של אוטואלגנס

עיבוי עם גומי מיוחד של BMW וחידוש הכיסוי עם עור אלקנטטרה. לא ויתרנו על החירור באגודלים.

IMG-20160529-WA0001.jpg

IMG-20160529-WA0002.jpg

IMG-20160529-WA0000.jpg

פורסם

ההגה נראה מאוד יפה ונוח, מה העלות ומה עשו כאן בדיוק?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אגב גיגלתי עכשיו "אוטואלגנס" וממש נהניתי להכיר את המקום הזה. כאחד שקנה עכשיו רכב עם ריפודי עור... טוב לדעת שיש מקום שמטפל כמו שצריך בדברים האלה. ויש לי בעיה עם ההגה, הייתי מעוניין לעבות אותו יותר ולתפור עליו עור בז' במקום שחור.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אם אני זוכר נכון עלות תפירה לההגה הינה בסביבות ה800 ש"ח.

זה לא תקף ל פות"ש אשר עשה עבודה מיוחדת ואין לי מושג לגבי העלות וגם לא מעיניינו.

וכמובן, יצא יפה מאוד!

 

לגבי החלפת הצבע לבז', הייתי נמנע מזה.

גם יראו את הליכלוך מהר וגם יהיה קשה מאוד להגיע לצבע זהה לצבע הקיים ברכב.

פורסם

היה עור דהוי ושבור והחלפתי לאלקנטרה תוך הוספת עובי באמצעות גומי מיוחד שיש להם. לגבי העלות , אצלי היא לא משקפת עלות שתהיה לכם מאחר ואצלי יש את פסי הכרום שמאד מקשים על העבודה ולקח להם לא מעט זמן . בדרך כלל זה יום אחד. את האלקנטרה אני סיפקתי. זה חומר יקר.

פורסם

מצטרף להמלצות על אוטו-אלגנס.

אומנם לוקח שבועיים לשריין תור (!), מצריך להשבית את הרכב ליום והמחיר יקר להחריד, אבל למי שחשובה התוצאה הסופית כנראה שאין מקום אחר ברמה שלהם בארץ.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?583378-%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%97%D7%99%D7%93%D7%95%D7%A9-%D7%94%D7%92%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95-%D7%90%D7%9C%D7%92%D7%A0%D7%A1-%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%99%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%A1-T-Sport

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מעניין למה יש צא"פ על המחיר.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אמממ כי זה להיכנס לכיס של בן אדם ולא כולם ששים לעשות את זה?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
×
×
  • תוכן חדש...