Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כבר תקופה דיי ארוכה מתעניין בעולם הצילום. כבר הייתי במרחק צעד אחד מלקנות DSLR רצינית ולהיכנס לתחום, אבל משהו עצר אותי וזו השאלה האם זה סתם עוד תחביב מגניב שאני אזנח בקרוב, או האם זה הדבר האמיתי.

 

אין לי בעיה גם אם זה תחביב של מדי פעם, פשוט אם זה כך - אולי אין צורך להשקיע סכומי עתק. מצד שני בכל זאת זה מגניב ואני מתעניין.

 

אז חשבתי, לפני שאני קונה בכלל משהו, אולי להשכיר איזו DSLR ברמה גבוהה ולשחק איתה יומיים שלושה וככה בעצם להחליט מה אני הולך לעשות ואיך. אז לשאלה - איפה מומלץ להשכיר מצלמה טובה?

פורסם

צילום צריך ללמוד כדי להפיק תמונות איכותיות. לשחק יומיים עם מצלמה לא יעזור.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מחזק את הנקודה של צביפר.

לדעתי אם יש לך מכר שעוסק בצילום כתחביב וכבר מחזיק ב DSLR, אפילו אחת שהיא entry-level, שווה יהיה לנסות להתלוות אליו ולהתנסות קצת בציוד שלו בכדי לקבל את ההרגשה הכללית, משם להכנס לפן הטכני ובעיקר - לניסוי וטעיה.

פורסם
צילום צריך ללמוד כדי להפיק תמונות איכותיות. לשחק יומיים עם מצלמה לא יעזור.

 

מחזק, אם אתה לא רוצה להשקיע הרבה, קנה מצלמה משומשת ואם לא תתחבר לתחביב תמכור אותה.

פורסם
אז חשבתי, לפני שאני קונה בכלל משהו, אולי להשכיר איזו DSLR ברמה גבוהה ולשחק איתה יומיים שלושה וככה בעצם להחליט מה אני הולך לעשות ואיך.

אני ממליץ לך להתחיל משכירת ציוד entry level ולא ציוד מתקדם.

במידה ותחליט שאתה באמת מעוניין להיכנס לעולם הצילום, הרי שתעשה זאת באמצעות גוף entry level

ולא מצלמה מקצועית על ההתחלה.

לכן ממליץ לשכור ציוד בהתאם למצלמה שתרכוש בהתחלה.

אם תשכור מצלמת FF מתקדמת כדוג' 5D Mark III, תאהב ותחליט להיכנס לעולם הזה, הציפיות שלך מהגוף הראשון

יהיו בהתאם למה ששכרת.

×
×
  • תוכן חדש...