Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

מדובר בפאסאט חדשה

 

שמתי לב שכיוונון תד הנהג משפיע על כיוונון צד ימין.

לעומת זאת כיוונון צד עימין לא משפיע על צד הנהג.

האם מדובר בתקלה או פיצ׳ר?

תודה

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

גם בגולף שלי זה ככה, אבל זה רכב ישן ולא יודע אם זה תקלה או שזה אמור להיות ככה (לא נראה לי הגיוני שזה תוכנן ככה). מצאתי בעלי אקספרס את המתג והזמנתי - נקווה שזה יפתור את הבעיה.

הזול עולה ביוקר

פורסם (נערך)

גם אצלי יש מתג כמובן, כשמזיזים לצד ימין זה מכוונן רק צד ימין.

 

לעומת זאת, כשמזיזים לצד שמאל - זה מכוונן את צד שמאל וגם משפיע על צד ימין - יש כיוונון בצד ימין

 

 

אשמח לעוד תגובות מבעלי פולקסווגנים חדשים לפני שאני ניגש למוסך

עריכה אחרונה על ידי Ameer.86
פורסם

יש לך מושג מה עומד מאחורי זה?

אפשר לחיות עם זה- בהתחלה מכוונים את של הנהג ואז מכוונים א המראה השניה.

 

אבל למה כיוונון מראת הנהג מכוון גם את הצד השני? מבדיקה קצרה בגוגל בפורומים מחול כולם נתקלו והתובות היו שזה תקין אבל עדיין לא ברור לי למה תכננו את זה ככה

פורסם

בגדול זה מנגנון שאמור למנוע ממך להשאיר שטח מת לעצמך.

שהרי כך אם תכוון את השמאלית תדאג לכוון גם את הימנית.

אותו קונספט גם ברעיון של קיפול מראות מטה ברוורס, לא יודע אם זה קיים בדגם שלך- אבל קיים למשל גם באינסיגניה קוסמו,פאסאט המפוארת, סדרה 3 למיניהן.

פורסם
אצלי בגולף לא שמתי לב שכיוון צד שמאל מזיז גם את צד ימין. אנסה בהמשך לאגיע לרכב ואעדכן.

 

אני חודשיים עם הרכב ורק היום שמתי לב במקרה

 

mxizem - תודה רבה

פורסם

זה מתוכנן לעבוד כך. ניתן לכבות את זה דרך המחשב באמצעות תוכנת Vagcom ואז כל מראה מתכווננת בנפרד.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

כנראה שבעלי ואג יודעים טוב יותר ולא נפתח כאן שיח של ניחושים.

 

בכל מקרה, שמח שקיבלת תשובה למרות שאני עדיין לא מבין למה זה צריך להיות ככה במקום לעשות מתג פשוט?

פורסם

נניח נהג באוטו נהג בגובה 1.5 מטר שיושב הכי קרוב להגה. כיוון מראות בשבילו.

 

אחריו עולה נהג בגובה 2.10 מטר שיושב הכי רחוק.

 

מתחיל לכוון את המראה השמאלית, המראה הימנית מתכוונת במקביל.

כל שגם אם ישכח לכוון אותה באופן פרטני, המצב שלה יהיה יותר מתאים לו מאשר כיוון שהיה עבור נהג בגובה 1.5 מטר.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...