Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בכלל לא בטוח שהמערכת תחסוך כסף למי שמתכנן להחזיק את הרכב לטווח ארוך, הפוטנציאל לנזק מכאני למנוע עלול לעלות בערכו על עלות הדלק שנחסך.

 

S&S נוצר בראש ובראשונה כדי להקטין את כמות המזהמים שהיצרניות צריכות לדווח עליהן, "חסכון" בדלק ועוד פרמטרים אחרים הם שוליים.

אני אישית לא מפעיל את המערכת ברכבים שלי.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

החסכון בנסיעה מנהלתית ללא פקקים היסטריים ינוע בין 10%-15% ע"פ פרסומים זרים. כלומר 5% במקרה הטוב. תכלס זו באמת מערכת שתכליתה כמו שכתבו : Euro 6

אני לא חושב שיש נזק לטורבו כי הוא משומן גם על ידי משאבה חשמלית שממשיכה לעבוד . הפתרון הפשוט לנטרל אותה הוא להחליף מצבר לאחד שאינו agm ואז היא מזהה מצבר חלש יותר ואינה נדרכת .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

הנעת רכב צורכת דלק אבל לא כמו 2 דק המתנה ברמזור עם מנוע פועל לכן יש חיסכון של בערך 10 אחוז אבל אני אישית תמיד מבטל את האופציה הזאת כי זה מחרפן אותי.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

ואם אני עומד בפקק ומתקדם כל 15 שניות שלוש מטר אז המערכת רק תגביר את צריכת הדלק?

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם
לא הבנתי, ההמלצה להשאיר את המנוע דלוק היא הכרחית? אם כך מה התפקיד של המשאבה עם יללת החתול?

כמו כן - לי נאמר במפורש במעמד מסירת הרכב בסוכנות המרכזית שאין צורך להשאיר את המנוע דלוק.

הכוונה היא שזה עניין הכרחי ברכב שאין בו משאבת שימון חשמלית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ואם אני עומד בפקק ומתקדם כל 15 שניות שלוש מטר אז המערכת רק תגביר את צריכת הדלק?

במקרה הזה לא בטוח שהמנוע יכבה בכל עצירה, יש למערכת כל מיני פרמטרים שלפיהם היא מחליטה אם לכבות או לא, לדוגמה שהמנוע קר או כשהגלגלים הקדמיים מופנים , וגם יש סף מהירות מסויים שצריך לעבור אותו בין עצירה לעצירה בכדי שמנוע יכבה.

בכל מקרה הפרמטרים משתנים בין יצרן אחד לאחר.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

יפה. אחרי שדיברנו על עצירה, בואו נדבר על התנעה. הרי גם כאן, אם אין אגן שמן עליון, יש לחכות כדקה כדי שמשאבת שמן תביא את השמן מהקרטר לשבלול לפני שמתחילים בנסיעה.

או שיש פטנט מודרני אחר?

פורסם

הנקודה המדאיגה בכל הסיפור היא לא השבלול. בספר יש תנאים שעל פיהם מערכת S&S תכנס לפעולה אבל מצב הטורבו אינו אחד מהם.

אולי בעקיפין מתקשר לחום מנוע, לא יודע. ליצרן הפתרונות.

פורסם

 

עכשיו לפחות יש את האפשרות לבטל את המערכת על ידי כפתור, אבל אומרים שבעתיד היצרניות יגזלו מאיתנו אפילו את הכפתור.

אני לא אקנה רכב שלא ניתן לבטל את הכיבוי ולדעתי עוד רבים אחרים, זה יהיה רכב מעצבן בטירוף... וזה עוד לפני שאני חושב על כיבוי הרכב ברמזור בקיץ...

פורסם

בגולף 2015 כיבוי המנוע בעצירה לא מכבה את המזגן.

במהלך העצירה/כיבוי, אם נוצר צורך, המנוע נדלק, והמזגן ממשיך את פעולתו בלי שכבה.

 

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

פורסם

לכל מי שדואג ומודאג - מערכת העצור וסע לא מורכבת באף מכונית מודרנית כלאחר יד.

כל המערכות במכונית מותאמות לשימוש בה.

במכוניות בהן ההנעה היא באמצעות המתנע, יש מצבר מיוחד בעל פריקה עמוקה ואלטרנטור מחוזק.

במכוניות מוגדשות יש קירור שמן או מים למגדש, וזה אגב מופיע בהרבה מכוניות עוד לפני שהחל השימוש במערכת.

גם אם תכבו את המערכת כשיקול במניעת בלאי, לא תתרמו כלום לאורך החיים של המצבר והאלטרנטור.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...