Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החל שיווק ב.מ.וו 125 בישראל - החל מ-238 אלף שקלים


קרמבו
שימו לב! השרשור הזה בן 2979 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תכלס אף אחד פה לא רץ לרכוש אותה ולא גם לא נראה לי תהיה בעיה לאותו בן אדם שבאמת ירצה אותה להוסיף עוד כמה שקלים ולקחת גרסה מאובזרת.וגם לקבל הנחה שבסוף מחיר סגירה יהיה קרוב ל 240 כאשר היא בא עם כל האבזור.ממה שהבנתי על 135 מורידים קרוב ל 17-20 אלף,125 לא שונה

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 339
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

במוו סידרה 1 אינו רכב פרימיום,מדובר ברכב entry level.

 

האיבזור דל,וכל תוספת קטנה עולה הון.

 

מראות מתקפלות חשמלית לדוגמא לא כלולות,4500שח תדרשו לשלם על תוספת זו.

 

קרוז קונטרול,לא כלול,3000שח בבקשה.

 

ועוד היד נטוייה ומצליפה בך ללא רחמים עם מחירים מסמרי שיער לתוספות אלמנטריות.

עריכה אחרונה על ידי dts2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין 218 ל 240 מתי עובר הגבול ?

 

אני מדמיין לעצמי מה היית כותב בשרשור על ציונה ( אולי כתבת מי זוכר )

 

מי זאת ציונה?

אפילו לא שקל מעל 218K, כזה אני, מדויק :-D

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

98civic, הקניה זה רק ההתחלה.

זה לא רק 50 אלף(!!) שקל הבדל בקניה, זה אחזקה שונה לחולטין.

מי שקונה רכב ולא מבין או חושב קדימה על עלות אחזקה של רכב עם 300 פלוס כ"ס בקבוצת רישוי כזו (בטח של ב.מ.וו), עלות טיפולים וביטוחים, יתעורר למציאות יקרה מאוד.

 

אני אישית לא יכול לקנות רכב לא מאובזר אז בשבילי הרכב עולה 263, על הכביש בטח 273 עכשיו זה מאוד מאוד קרוב לm135 למה שאני לא יתאמץ ״קצת״ וירכוש את הגרסה הבכירה וזהו? כמובן שההנחה על הm135 תהייה גם גבוהה יותר עקב מחיר גבוהה יותר ואז הפער עוד יותר מצטמצם.. הדעה שלי קנו את הגרסה הלא מאובזרת או שתקנו את הm135.

 

 

אז למה לא התאמצת "קצת" כדי לקנות JCW ?

עריכה אחרונה על ידי bodovg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר דיברתי על זה.. אבל הJcw ממש לא נוחה לרכב יומיומי, ההבדל הכספי לא היווה שיקול אם היא הייתה נוחה לי כמו ה S הייתי קונה אותה.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במוו סידרה 1 אינו רכב פרימיום,מדובר ברכב entry level.

 

האיבזור דל,וכל תוספת קטנה עולה הון.

 

מראות מתקפלות חשמלית לדוגמא לא כלולות,4500שח תדרשו לשלם על תוספת זו.

 

קרוז קונטרול,לא כלול,3000שח בבקשה.

 

ועוד היד נטוייה ומצליפה בך ללא רחמים עם מחירים מסמרי שיער לתוספות אלמנטריות.

 

אתה רושם שסדרה 1 לא פרימיום אבל מצד שני מסביר איך כל אופציה עולה הון.. גבר זה אומר שזה רכב פרימיום..

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר דיברתי על זה.. אבל הJcw ממש לא נוחה לרכב יומיומי, ההבדל הכספי לא היווה שיקול אם היא הייתה נוחה לי כמו ה S הייתי קונה אותה.

 

אפשר להוסיף ל JCW מיתלים אדפטיבים ("רק עוד" 6000 שקל)....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצל רוב האנשים שאני מכיר, לפחות, המחיר כן משחק תפקיד. בהתאם, הצגתן של גרסאות ערומות יחסית, אבל מבצעות \ כייפיות לנהיגה זו תוספת מאוד מבורכת לשוק, עבור אלו מאיתנו שהתנהגות כביש יותר חשובה להם ממראות מתקפלות או חימום למושבים.

אישית, אם הייתי יכול להוציא 230-240 אלף על רכב, בהחלט הייתי חושב על הבמוו, ומוותר בכיף על פיצ'רים חסרי ערך כמו אלו. אבל זה רק אני.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רושם שסדרה 1 לא פרימיום אבל מצד שני מסביר איך כל אופציה עולה הון.. גבר זה אומר שזה רכב פרימיום..

 

זה יותר אומר שמנסים למצב אותו כרכב פרימיום. בפולו GTI בשביל פנסים לא הלוגניים צריך להוסיף קרוב ל-10K, האם זה אומר שזה רכב פרימיום??

Cupra 280 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא רק אתה!

 

מבטיח לך שבדוחות המכירה של הרבעון הבא אתה תראה שזה גם לא רק אני ואתה, יהיו עוד כמה...

 

להוסיף פחות מ 10% לעלות הקניה ובמקום לנהוג בGTI (מה זה, קנית פולו?) לנהוג בב.מ.וו (שמעת על משה, הסתדר בחיים הביא ב.מ.וו) ולקבל בונוס של הנעה אחורית זו עיסקה שחובב הספורטיביות הממוצע לא יוותר עליה בקלות, גם בעלות של זה שהוא יאלץ מהיום והלאה, רחמנה ליצלן, לחיות עם רכב שלא מקפל מראות...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להוסיף ל JCW מיתלים אדפטיבים ("רק עוד" 6000 שקל)....

 

אתה חושב שלא בדקתי הכל? נסעתי עם ובלי המתלים האדפטיביים עדיין נוקשים יותר.

 

במצב ספורט הרכב נוקשה מאוד גם עם המתלים האדפטיביים ורוב הזמן אני נוהג על המצב הזה.. (הכי כיף)

 

בנוסף הפרונט הקדמי של הקופר s לטעמי יותר יפה עם ״כונסי הכרום״ שמתחת לגריל הרכב

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במוו סידרה 1 אינו רכב פרימיום,מדובר ברכב entry level.

 

האיבזור דל,וכל תוספת קטנה עולה הון.

 

מראות מתקפלות חשמלית לדוגמא לא כלולות,4500שח תדרשו לשלם על תוספת זו.

 

קרוז קונטרול,לא כלול,3000שח בבקשה.

 

ועוד היד נטוייה ומצליפה בך ללא רחמים עם מחירים מסמרי שיער לתוספות אלמנטריות.

 

זה גם פחות או יותר האבזור בסדרה 3.

 

לשם הספורט, נסה לאבזר 330i באותו אבזור שיש בסופרב 280 כ"ס (כולל ההנעה הכפולה).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לציין משהו קטן לטובת הקופרה.שהיא ניתנת לשיפור ללא בעיות.במוו בכלל לא.קופסא לא בא בחשבון כי זו לא תוכנה.קופרה ניתנת לצריבה גם במנוע וגם בגיר.

 

אין לי מושג מאיפה הבאת את זה אבל אתה טועה, משפרים בימרים ולא מעט כולל תוכנות ניהול למנוע ולגיר והרבה מעבר.

ושוב זה המקום להזכיר שמאז ומתמיד המספקים המוצהרים נמוכים מאלה שבפועל (לא פעם סטיות של 10-20% בדגמים המוגדשים).

 

איזו התלהבות על הביצועים של הקופרה, מדהים, רק לא לשכוח לנסוע איתה הרבה ברוורס כדי שהיא גם תיהיה הנעה אחורית....

;)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה יותר אומר שמנסים למצב אותו כרכב פרימיום. בפולו GTI בשביל פנסים לא הלוגניים צריך להוסיף קרוב ל-10K, האם זה אומר שזה רכב פרימיום??

 

בסדרה 1 אתה יכול להוסיף אבזור גם במעל ל100k בפולו לא. סדרה 1 היא פרימיום נקודה. (Entry level אבל פרימיום)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2979 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...