Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החל שיווק ב.מ.וו 125 בישראל - החל מ-238 אלף שקלים


קרמבו
שימו לב! השרשור הזה בן 2957 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני אתך לגמרי ספורטיבו!

לא יודע אם צרות,אבל כן יהיה מעניין.

הפחד שלי מהמותג שבדרך כלל משאיר בדגמי הביניים המון מהניהוג והכיף ועוד כמה תופינים

טובים בדגמים היקרים יותר(לא אבזור ותוספות),דברים כמו בקרות לא ליברליות או לא מלוטשות

מספיק וכאלה. אז אני לא בטוח בהקשר לצרות גדולות,אולי קטנות מאוד לדעתי,אבל זה ההימור שלי.

אשמח לנסיעת מבחן עליה בדגם המאובזר,בא לי לראות אם אפויה מספיק או לא.

גם עד כמה היא קרובה ל 220 שיש אותה כבר אם המנוע והגיר הדומה.

יש שם 4 מצבים לבקרות: רגיל, ספורט, ספורט+ ובקרות מנותקות לחלוטין.

 

רכב ההדגמה הוא דווקא הפחות מאובזר והוא כחול. זה דווקא טוב.

 

משעשעות התלונות על האבזור הדל.

 

מי שירצה יוכל לקנות גרסה מאובזרת ולשלם בהתאם, פשוט הוסיפו אופציה של גרסה זולה ביותר על חשבון אבזור שניתן להסיר מבלי לפגוע במה שחשוב במכונית הזאת.

 

גם כל ההשוואות לקופרה הזויות, איך ניתן להשוות מחירים של מותג פרמיום אל מול מחירי דגמים של המותג ה"מוזל" של קונצרן VAG?

 

בשביל להכניס אתכם קצת לפרופורציות- הבימר הזאת זולה יותר מפיאט 500 אבארת' קונטציפיוניג'חרי.

האבזור אינו שופע, אך גם במתחרות אין עומס יתר של אבזור. כמו כן, האבזור הבסיסי הוא כמו בחו"ל, שכן היבואן לא יכול "להפשיט" את הרכב מתחת למה שהיצרן הזה נותן.

 

אגב, מחירה אינה נמוך מזה של אבארט 595, אבל דומה מאוד. להעדיף את האבארט על זה? ממש לא (לדעתי).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 339
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עידן

 

איך אתה משווה בשר לחלב

 

סוסים בוואריים לעומת סוסי פוני איטלקיים

 

את הראשונים קונים עם הארנק את השניים קונים עם הלב.

 

וביקשתי

 

בלי לחרב את השרשור

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם כל ההשוואות לקופרה הזויות, איך ניתן להשוות מחירים של מותג פרמיום אל מול מחירי דגמים של המותג ה"מוזל" של קונצרן VAG?

 

לא מסכים בכלל.

 

אם בפאונד ובאירו המיצוב והמחירים דומים, מה נשתנה אצלנו?

ב.מ.וו זה פרימיום רק בישראל?

 

כמו שכבר כתבתי, זו "רק" 125M Sport, לא M135.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק.

המחיר של הקופרה מצוין בגלל זה יש מיליון הזמנות.

סדרה 1 זה לא באמת פרימיום.

125 זו לא 135, אפילו לא קרוב, תחזירו את הסרט שאתם חיים בו.

זה לא מחיר אטרקטיבי לדגם בסיסי, זה שעושקים אותנו במחירי הגולף GTI

לא אומר שזה בסיס טוב להשוואה.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק.

המחיר של הקופרה מצוין בגלל זה יש מיליון הזמנות.

סדרה 1 זה לא באמת פרימיום.

125 זו לא 135, אפילו לא קרוב, תחזירו את הסרט שאתם חיים בו.

זה לא מחיר אטרקטיבי לדגם בסיסי, זה שעושקים אותנו במחירי הגולף GTI

לא אומר שזה בסיס טוב להשוואה.

תוכל להסביר מה אומר המשפט האחרון שלך?

לא מסכים בכלל.

 

אם בפאונד ובאירו המיצוב והמחירים דומים, מה נשתנה אצלנו?

ב.מ.וו זה פרימיום רק בישראל?

 

כמו שכבר כתבתי, זו "רק" 125M Sport, לא M135.

אתה חייב להחליט אם ב.מ.וו זה פרימיום או לא.

 

איכות החיים בתוך סדרה 1 גבוה בפירוש מאשר בלאון. איכות חומרים גבוהה יותר, איכות הרכבה גבוהה יותר ובאופן כללי התחושה היא של מוצר יקר יותר.

 

לגבי מיליון הזמנות לקופרה, צ'מפיון קיבלו 200 רכבים ועדיין לא כולם נמכרו. אז נכון שמחירה של הקופרה הוא טוב, אך בוא ניקח את הדברים בפרופורציה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

'צטערת, זה יצא הפוך. מה שנכתב אחרי ציטוט דבריך יועד לשמלוב ומה שאחרי הציטוט של דבריו אליך.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שם 4 מצבים לבקרות: רגיל, ספורט, ספורט+ ובקרות מנותקות לחלוטין.

 

 

מה ההבדל בין ספורט לספורט+?

אני חשבתי שבספורט+ הבקרות מנותקות לחלוטין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

'צטערת, זה יצא הפוך. מה שנכתב אחרי ציטוט דבריך יועד לשמלוב ומה שאחרי הציטוט של דבריו אליך.

צריך לעשות סטאז' בשביל לפענח תגובות שלך [emoji16]

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב.מ.וו זה פרימיום רק בישראל?

 

 

לא בדיוק אבל אתה בכיוון.

 

יש הבדל בין מיצוב של כלי רכב במדינות שונות וכפועל יוצא הבדלי תמחור.

 

ישראל אינה שוק מרכזי מבחינת מותגי הפרמיום, אלה נמכרים בה במספרים נמוכים ולכן גם נתפסים כיוקרתיים יותר מאשר בהונג קונג לדוגמא שבה סדרה 3 זה רכב משפחתי קטן וסדרה 5 זו משפחתית גדולה וגולף GTI זו גולף קצת יותר חזקה מגולף רגילה.

 

המוצר נתפס בעיני הציבור בצורה מסויימת ובהחלט יש לכך השפעה על התמחור.

 

לכך תוסיף את השפעת התחרות על התמחור, ככל שיש מספר גבוה יותר של אלטרנטיבות בסגמנט מסויים כך פערי המחירים בין הדגמים השונים יהיו קטנים יותר.

 

בוא נחזור לפאונד- האם יש באנגליה מספר גבוה יותר של אלטרנטיבות בסגמנט המדובר?

בהחלט.

האם כח הקניה באנגליה גבוה יותר מישראל בסגמנט היוקרה?

 

קיצר הבנת.

 

וכמובן שחלילה מישהו לא יציין שרכב בעל הנעה אחורית יקר יותר לייצור מזה בעל הנעה קדמית.

 

אגב, בהנחה ומחיר הבימר היה קרוב יותר לתמחור הקופרה, מי מהן היית רוכש ולמה?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

'צטערת, זה יצא הפוך. מה שנכתב אחרי ציטוט דבריך יועד לשמלוב ומה שאחרי הציטוט של דבריו אליך.

אם כך:

 

ה-125 מציעה יותר פרימיום מהקופרה, אבל לא את אותם ביצועים.

שלא כמו ה-135.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא גם לא רחוקה מהקופרה מבחינת ביצועים, אבל מבחינת חווית הנהיגה זה עולם אחר.

 

עבודת המתלים, ההיגוי, סוג ההנעה - כל אלו יתרונות מובהקים של הב.מ.וו.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידן, לא הבנתי את הנקודה שאתה מנסה להוכיח.

הרי המחיר בארץ כן קרוב מאוד למחיר הקופרה.

אז אתה מסביר למה הוא לא צריך להיות?

 

לגבי העדפה אישית, לא בטוח.

לא נהגתי בקופרה ולא נהגתי באף סדרה 1.

בכל זאת, כנראה שאעדיף 125 ידנית.

 

איליה, מסכים.

עריכה אחרונה על ידי Avia

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם מישהו מאלה שטוענים שסדרה 1 זה פרימיום ישב לאחרונה בפרימיום ״אמיתי״ כמו אינפינטי (Q50 למשל שמחירה זהה) או במשהו אחר מאותה ליגה, או שהוא משווה את הסדרה 1 לטרנטה שעליו הוא נוהג ביום יום?

 

הפרימיום בסדרה אחת הוא במחיר ולא באינטריור.

עריכה אחרונה על ידי Gidimi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישראל אינה שוק מרכזי מבחינת מותגי הפרמיום, אלה נמכרים בה במספרים נמוכים ולכן גם נתפסים כיוקרתיים יותר מאשר בהונג קונג לדוגמא שבה סדרה 3 זה רכב משפחתי קטן וסדרה 5 זו משפחתית גדולה וגולף GTI זו גולף קצת יותר חזקה מגולף רגילה.

 

אולי בהונג קונג הברזים עשויים מזהב וכשפותחים אותם יוצאת שמפנייה 'מואט שנדו'...

 

עזוב ישראל. בעולם הרחב, לרבות אירופה וארה"ב סדרה 3 היא מוצר פרימיום. בגודל משפחתי, אבל פרימיום, כמו C קלאס, יגואר XE, אודי A4 וכו'.

 

סקודה אוקטביה היא רכב משפחתי(מוצלח) באותו גודל ושאינו מוצר פרימיום.

 

יש מבין?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2957 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...