Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו פה מתעניין ברכב? יכול לכתוב בכמה קנה קיבל הצעה?

לפי מה שבדקתי עד עכשיו הם מעדיפים לא להוריד שקל מה 137 אלף ולתת "מתנות".

 

מה שכן מי שיש "חבר" שידע שיש במאי מבצע של היבואן. אין עדיין מחיר אבל אני מאמין ולפי הכרותי עם "חבר"

שהמחיר יהיה פחות 7000-8000 ש"ח.

פורסם

עדכון: (אולי יעזור למי שרוצה לקנות)

 

יבואן- 137000 לא כולל רישוי

כולל - מולטימדיה, מגנים קדימיים ואחוריים, איתורן,חיישני רוורס

לא כולל - מדרגה לצדי הרכב

אפשרות לקחת הלוואה ללא ריבית.

 

ליסינג - 128900 כולל רישוי

כולל - קודנית (שנראה לי שבכלל באה מובנה עם הרכב) חישני רוורס וטיפול ראשון חינם.

פורסם
מישהו פה מתעניין ברכב? יכול לכתוב בכמה קנה קיבל הצעה?

לפי מה שבדקתי עד עכשיו הם מעדיפים לא להוריד שקל מה 137 אלף ולתת "מתנות".

 

מה שכן מי שיש "חבר" שידע שיש במאי מבצע של היבואן. אין עדיין מחיר אבל אני מאמין ולפי הכרותי עם "חבר"

שהמחיר יהיה פחות 7000-8000 ש"ח.

 

ידוע לך אם יש מצב לקבל בזמן מבצע "חבר" , את אותה הנחה גם ללא חברות ב"חבר"?

פורסם

אז מה אתם אומרים?

כדאי לחסוך כמעט 10000 ש"ח ולקנות דרך הליסינג?

אשמח לכל הארה בנושא כי כל דקה אני משנה את דעתי.

פורסם

10 אלף לא שווה ליסינג כי המחיר שיחתכו לך כשתרצה למכור יהיה אותו דבר ואולי אפילו יותר. אז למה להיכנס למקום שלא צריכים בכלל להיות בו.

פורסם

יש לך עוד אופציה, בעיקר אם אתה חושב להחליך רכב כל שלוש שנים.

באויס אקספרס אתה תשלם 7500 חד פעמי ואח"כ 1633 כל חודש.

אחרי שנתיים וחצי ייצא ששילמת 56,500 ואתה מחזיר להם את הרכב ללא חיובים ובלי להסתבך במכירה.

תמורת עוד 400 וקצת שקלים לחודש תקבל את חבילת האקספרס שכוללת ביטוח לכל נהג (גם צעיר וחדש) וטיפולים.

לדעתי, אם חושבים על הספורטאג', זו חבילה שיש לשקול (צריך לבדוק גם את החבילה ל 36 חודשים)

https://leasing.avis.co.il/Leasing/LeaseMim.aspx#nlmae

פורסם
10 אלף לא שווה ליסינג כי המחיר שיחתכו לך כשתרצה למכור יהיה אותו דבר ואולי אפילו יותר. אז למה להיכנס למקום שלא צריכים בכלל להיות בו.

 

 

אני מתכנן להחזיק את הרכב לפחות 5 שנים. יותר חשוב לי מה אני משלם היום.

פורסם

האם למישהו יש נסיון עם ליסינג מסוג זה? על פניו ההצעה מאוד משתלמת - 56500 ש"ח זה בדיוק מה שתאבד אחרי 3 שנים אם תקנה רכב חדש מהחברה

 

יש לך עוד אופציה, בעיקר אם אתה חושב להחליך רכב כל שלוש שנים.

באויס אקספרס אתה תשלם 7500 חד פעמי ואח"כ 1633 כל חודש.

אחרי שנתיים וחצי ייצא ששילמת 56,500 ואתה מחזיר להם את הרכב ללא חיובים ובלי להסתבך במכירה.

תמורת עוד 400 וקצת שקלים לחודש תקבל את חבילת האקספרס שכוללת ביטוח לכל נהג (גם צעיר וחדש) וטיפולים.

לדעתי, אם חושבים על הספורטאג', זו חבילה שיש לשקול (צריך לבדוק גם את החבילה ל 36 חודשים)

https://leasing.avis.co.il/Leasing/LeaseMim.aspx#nlmae

פורסם
האם למישהו יש נסיון עם ליסינג מסוג זה? על פניו ההצעה מאוד משתלמת - 56500 ש"ח זה בדיוק מה שתאבד אחרי 3 שנים אם תקנה רכב חדש מהחברה

כאן יש פוסט די ארוך שלדעתי מראה שהם היו ממש הוגנים בכל התהליך ובמיוחד בהחזרה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?590673-%D7%A2%D7%A1%D7%A7%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%92-AVIS-%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%A1-%D7%94%D7%97%D7%95%D7%95%D7%99%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%99-%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C%D7%AA%D7%94-%D7%95%D7%A2%D7%93-%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%94&highlight=%D7%90%D7%95%D7%99%D7%A1

פורסם
האם למישהו יש נסיון עם ליסינג מסוג זה? על פניו ההצעה מאוד משתלמת - 56500 ש"ח זה בדיוק מה שתאבד אחרי 3 שנים אם תקנה רכב חדש מהחברה

 

שים לב שזה לשנתיים וחצי. אני לא ידוע מה המחיר ל 3 שנים.

זה כדאי במקרה בו אתה מתכוון להחזיק רכב שנתיים וחצי אם אתה מתכוון להחזיק 5 שנים

בקניה מהסוכנות תפסיד פחות.

פורסם
עדכון: (אולי יעזור למי שרוצה לקנות)

 

לא כולל - מדרגה לצדי הרכב

 

אתה הולך לעשות מדרגות בצידי הרכב?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

×
×
  • תוכן חדש...