Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ונעים מאוד,

הסיפור:

לפניי כחודש הייתה נזילה ברכב אז התברר שיש להחליף רדיאטור פנימי ברכב(נזילה מהמזגן),

אח"כ התחילו הבעיות, בעיות בהנעה לא רק בבקר, לא רק בימים קרים אלא גם בימים חמים.

עשיתי ניקוי קרבורטור והחלפתי צוק, עדיין יש בעיית הנעה.

משאבת דלק ופילטר דלק הוחלפו לפניי כחצי שנה.

עשיתי חיפוש בפורום וראיתי את כל הבעיות שהועלו בנושא בעיית הנעה,

העניין שלפניי החלפת הרדיאטור הפנימי לא היה צריך לתת 2 לחיצת דוושות דלק לפניי ההנעה,

ועכשיו גם זה לא תמיד עוזר,

מה דעתכם?

פורסם

התשובה לשואל , היא לחזור למוסך/ מכון קרבורטורים שבו בוצעה,

החלפת הצוק האוטומטי, ולדרוש כוון מדוייק של הצוק האוטומטי!

משום שרק בצוק האוטומטי הבעייה נמצאת!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה, אני רוצה לשאול שאלה בקשר לעניין הנדון פה.

מה לגביי חוטי ההצתה ? לא שווה לבדוק את תקינותם?

 

אני ממש לא בטוח בשאלה שלי,

אשמח להסבר קצת יותר מפורט עליהם ובכלל,

 

 

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
צביקה, אני רוצה לשאול שאלה בקשר לעניין הנדון פה.

מה לגביי חוטי ההצתה ? לא שווה לבדוק את תקינותם?

 

אני ממש לא בטוח בשאלה שלי,

אשמח להסבר קצת יותר מפורט עליהם ובכלל,

 

 

 

סער

התשובה רשומה בשאלתך, "ציטוט:אני ממש לא בטוח בשאלה שלי" ובכן אין קשר

במקרה הזה לחוטי ההצתה, קרא בעיון את מה שכתבתי , מהי הסיבה לקשיי ההתנעה בבקרים, בלנסר בעל הצוק האוטומטי!

ולהסבר" תפקיד חוטי ההצתה , להוליך ניצוץ, לכל צילנדר בנפרד, לפי סדר הצתה מסויים!

(ברוב כלי הרכב הסדר הוא:1-3-4-2 )הניצןץ דרוש על מנת להצית תערובת דלק, המניעה מהקרבורטור, במינון מסויים, ( של 1: 15 על כל גרם דלק 15 גרם אוויר!)

על מנת למנוע זיוף ברכב, חוטי ההצתה מבודדים , נגד בריחת ניצוץ, אך בגלל הטמפרטורה,

הגבוהה הנמצאת בחחל המנוע, בעיקר ובאיזור סעפת הפליטה בעיקר, החום הרב, מיבש את הגומי המבודד את החוטי הצתה, וגורם לסדקים, הבלתי ניראים בעין, וגורמים לבריחת ניצוץ, בזמן

לחןת באוויר, ואו רטיבות ופוגמים ביעילות הניצוץ ובזיופים, ואז יש להחליפם, אך

לא במקרה הזה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה, עובדה נוספת שאני רוצה לאמת:

כשחוטי ההצתה תקולים, הם משפיעים על התנהגות המנוע בכל זמן עבודתו, נכון?

 

אם כן, מכיוון שהשואל ציין בעיות רק בהנעתה, ניתן לשלול את עניין חוטי ההצתה.

 

תודה!

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

×
×
  • תוכן חדש...