Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי האתר של סיאט העולמי כל חצי שנה הם מקפידים להוציא גרסה חדשה למערכת מולטימדיה.

העדכון שהכי קרוב לגרסה שמופיעה אצלי במערכת הוא D260 ואצלי במערכת זה D265. אם אני אנסה לעדכן לבד זה יכול לעשות בעיות?

 

ba8d6d04ea104687c7ec48b052478e6a.jpg

 

39665148c213228385b03d6285c72baf.jpg

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מישהו יודע? אולי להפנות אותי למי שיודע?

 

גם אני אשמח לדעת ,חיפשתי מה השתנה בגרסה D350 ולא מצאתי ,בכל מקרה לפי הלוג לא נראה שהוסיפו תמיכה בעברית וזה הכי מעצבן ,

כמו כן גירסה D265 לא מופיעה בשום מקום אולי זו גירסה אירופאית או גירסה מיוחדת ומצומצמת למכוניות שנמכרות בישראל (-:

 

אם יהיו לך עדכונים אז תעדכן

פורסם
איזה רכב יש לך? איזה גרסה מופיעה אצלך?

 

בדיוק אותם נתונים כמו שלך במערכת , ibiza 1.0 tsi עלתה על הכביש בפברואר

פורסם

היי קודם כל תודה על הקישור אבל ראיתי את האתר לפני שכתבתי פה בעיקר יש שם הוראות תפעול לא מצאתי משהו שקשור לעדכן חוץ מאיך מבצעים שזה יש גם באתר של סיאט. יש לך מושג איך אני יודע איזה סוג עדכון צריך לנסות? ולמה עדכון לא תמיד טוב?

תודה!

פורסם

ראיתי כבר את האתר הזה , לא כתוב מה השינויים בין הגרסאות,

הגירסה שלנו בכלל לא מופיעה,

 

המערכת עובדת טוב ואין סיבה כרגע לשדרג , רק אם יוסיפו תמיכה לעברית זה יהיה שווה

פורסם

זה בעיקר הסיבה שאני רוצה לנסות לעדכן תוכנה , אני מאד מרוצה מהמערכת במיוחד אחרי שהחלפתי את הרמקולים הבסיסיים.

איפה ראית איזה עדכונים יש בכל גרסה?

פורסם
זה בעיקר הסיבה שאני רוצה לנסות לעדכן תוכנה , אני מאד מרוצה מהמערכת במיוחד אחרי שהחלפתי את הרמקולים הבסיסיים.

איפה ראית איזה עדכונים יש בכל גרסה?

 

מה זאת אומרת החלפת את הרמקולים הבסיסיים , הייתה אפשרות כזאת ברכישה ?

פורסם
מה זאת אומרת החלפת את הרמקולים הבסיסיים , הייתה אפשרות כזאת ברכישה ?

 

לא, באופן פרטי. הרמקולים שהגיעו עם הרכב היו פח.

פורסם

לאיזה רמקולים החלפת ? ,היה בעיתי להחליף ? ,מה עלות התענוג ?

 

אם כבר פירקת מה דגם הרמקולים המקוריים ומה העוצמה שלהם ?

פורסם

כמה מתקינים שהגעתי אליהם לא רצו להתעסק עם הדלתות של האיביזה מצאתי רק מישהו אחד באזור שלי שהסכים.

שמתי קומפוננט, מגבר וסאב של אלפיין.

אלה הרמקולים המקוריים:

9495abddf01019695483028bd03d368c.jpg


×
×
  • תוכן חדש...