Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה , כן התפלאתי שמצאת משהו שיסכים להחליף שמעתי שזה סיפור לפרק את הדלתות

אחרי שהחלפת לא הייתה לך בעיה עם העוצמה של המערכת המקורית ?

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

טוב ניסיתי לעדכן את תוכנת הBT , דרך USB ו דרך SD CARD ,

משום מה הוא לא רואה את קבצי העדכון שזה מוזר,

 

כנראה ששוב הכניסו גירסה לארץ שלא ניתנתנת לשידרוג אלא רק דרך המוסך המורשה

 

יש לי בעיה שהדיבורית עם הSAMSUNG GALAXY 4 שלי לא יציבה וחשבתי שאוליי העדכון יטפל בנושא

פורסם
טוב ניסיתי לעדכן את תוכנת הBT , דרך USB ו דרך SD CARD ,

משום מה הוא לא רואה את קבצי העדכון שזה מוזר,

 

כנראה ששוב הכניסו גירסה לארץ שלא ניתנתנת לשידרוג אלא רק דרך המוסך המורשה

 

יש לי בעיה שהדיבורית עם הSAMSUNG GALAXY 4 שלי לא יציבה וחשבתי שאוליי העדכון יטפל בנושא

 

תבדוק שה usb ריק מקבצים אחרים והוא על פורמט fat32

פורסם

קודם כל, תבדוק שאתה מפרמט את הכרטיס ל FAT32, לאחר מכן, בדוק שאתה מכניס גודל סביר של 16-32, ייתכן ויש מערכות שעד היום, לא מסוגלות לקרוא יותר מנפח מסויים.

קח 8 ג'יגה הכי בטוח, תפרמט ל FAT32 ותעתיק את הזיפ ובנוסף, תעתיק את התיקיה ובנוסף, מהתיקיה תוציא הכל.

לרוב, בתיקייה עצמה יש קובץ מסויים שמפעיל את הקריאה וטריגר העדכון נקרא לרוב UPDATE משהו.

ככה, יהיה לך בכרטיס זיפ, תיקיה וכל מה שמחוץ לתיקיה, כל האפשרויות.

פורסם

אתה הצלחת ?,

כבר ניסיתי הכל,

א.לקחתי DOK SANDISK GB32 פורמט לFAT32 לא עזר

ב.לקחתי 8 DOK GB פורמט לFAT32 לא עזר

ג.לקחתי SDCARD 8 GB פורמט FAT32 לא עזר

העדכון הוא בסך הכל 1.5 מ"ב נראה לי שזה רק עדכון של מכשירי סלולר נוספים BT הקובץ עדכון הוא מאוגוסט 2014 (D350ׂׂ)

אם דיברו שכל חצי שנה יש עדכון אז .....

עדכון לממשק לא נראה לי שיש ,לפחות לא הצלחתי למצוא


×
×
  • תוכן חדש...