Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה היא האם באמת השמן היקר יותר ייתן תמורה גבוה יותר? יכול להיות שכן, אבל גם יכול מאוד להיות שלא.

 

אם היצרן הגדיר ספציפיקציה לשמן, אני לא רואה שום סיבה לחפש כל מיני "פטנטים" , בפרט שהם לא מוכחים אמפירית כיעילים יותר.

 

אני אתן דוגמה מהחודש האחרון מחיי היום יום שלי, עד עכשיו השתמשתי בקצף גילוח של גילט שהוא היקר יותר והייתי בטוח שהוא גם הטוב ביותר. אחי הביא לי קצף גילוח של "קראמה" שהוא זול לעומת הג'ילט ועושה עבודה נפלאה וטובה בהרבה מהג'ילט. כולנו יודעים שג'ילט משקיע כספים מטורפים על מיתוג. עד אותו יום שפגשתי ב"קראמה", לא האמנתי שיכול להיות משהו טוב יותר מהג'ילט.

 

במקרה שלנו קל הרבה יותר לקבל החלטה רציונלית, כי את המחקר המקדים עשה בשבילנו יצרן הרכב שפרסם עבורינו את רשימת השמנים שעונים לתקן של רכבי VW. מן הסתם בתוך הרשימה הזאת ישנם שמנים טובים יותר מהמינימום שהגדיר היצרן, אך סף המינימום שהגדיר היצרן הוא מספיק גבוה כדי לקבל החלטה מושכלת.

 

הנני בטוח שפותח השרשור רוצה את הטוב ביותר למכונית שלו ואף מוכן לשלם עליו אקסטרה מחיר, אך לדעתי תפקידנו כבעלי מקצוע הוא לכוון את הלקוח להחלטה הרציונלית ביותר.

 

בברכה,

 

אופיר רודניצקי

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

כמובן שצריך לכוון מקצועית אבל לכבד את ההחלטה של הלקוח ולהתייחס לדרישותיו הסצפציפיות (ראה מה רשום הכותרת)

אז המלצה על שמן יקר, איכותי ותואם הוא קיבל והיא אינה נוגדת את המלצות היצרן ולכן את המלצת בעל המקצוע, אז יש לנו כאן WINWINWIN, ללקוח, לנו וכמובן ליבואן השמנים :wink: .

פורסם

מבלי להפוך את השרשור הזה לעוד שרשור שמנים בלתי נגמר, אי אפשר להגדיר מהו השמן "הכי טוב" או "הכי איכותי". מבלי לבצע בדיקות מעבדה מדוקדקות הן של השמן והן של המנוע לאחר תקופת השימוש כל שנותר הוא לבחור שמן סינטטי מלא מחברה גדולה ומוכרת שעומד בתקן ובצמיגות שדורש יצרן הרכב. זה כנראה יהיה מספיק טוב.

 

לפסיכים, לדקדקנים ולאלה שמהמון מצוי בכיסם מומלץ לבחור שמן ששמן הבסיס שלו משתייך / כולל גם שמן בסיס מקבוצה גבוהה, 4 או 5 שנחשבים לקבוצות הבסיס ה"איכותיות" ביותר. את המידע הזה ניתן להשיג באתרי האינטרנט של היצרנים.

המוטול הנ"ל בהחלט עונה על ההגדרה הזו.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...