Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כמה אמור לעלות טמבון אחורי כולל פס ההגנה הכסוף, לפיאט 500 2010?

מעוניין לקנות את הרכב ויש בו כמה מכות:

סוג של שני שברים אנכיים

שריטה שנצבעה מזעזע

חסר ה-"פקק" על פס ההגנה הכסוף

 

אז, איך הפרוצדורה עובדת? בפירוקיות יש טמבונים משלל צבעים? צובעים לצבע הרכב? הם מקוריים?

אשמח למידע בנושא.

תודה!

938641_10207179804027817_218973473_o.jpg

12018693_10207179803107794_1779298464_o.jpg

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

תוכל למצוא בפירוקיות - אבל רוב הסיכויים שהם יהיו עם מכות, או בצבע שונה.

למצוא שמור ובאותו צבע/דגם? תהיה משימה לא פשוטה. (לא רכב נפוץ)

 

לשאלתך לגבי צבע שונה, כן ניתן לצבוע בכל צבע שתחפוץ.

 

אני הייתי עושה כל מאמץ לסדר את המקוריים שעל הרכב.

פחח/צבעי טוב יכול להביא אותם למצב כמעט חדש. למה? כי זה טמבונים

ומטבע הדברים הסיכוי שהם יקבלו מכות חדשות שוב (מי שגר במרכז מבין) גבוה במיוחד.

פורסם

תלוי על איזה שברים מדובר? יש חורים? אין? אם המצב לא ממש חמור?

אז כן אפשר, ולדעתי עדיף.

 

יש לך תמונת תקריב של המקומות הפגומים?

פורסם

השבר לא מזעזע, הצביעה מזעזעת. השברים קיימים. אנסה להשיג תמונות טובות יותר (הרכב לא שלי, אני מעוניין לרכוש אותו).

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

הפגוש בסדר גמור , סה"כ צריך תיקון שיעלה להערכתי 500 ש"ח ואולי אף פחות, בכדי להביאו למצב מושלם.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם (נערך)

זה מה שראיתי למעשה. ואם זה המצב? אז עכשיו בכלל אין בעיה.

פחח טוב יפתור לך את זה באופן מושלם - בעלות לא גבוה.

 

הלוואי עלי ליפול על רכבים שזו הבעיה שלהם.

 

תתחדש

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

יש לי את אותו הרכב גם אותה שנה, גם אצלי מאחורה עשו שפשופים בצדדים + מעיכות קטנות שנחוץ להן PDR.

בנוסף המקום בדיוק איפה שצילמת גם עבר צביעה ביד הקודמת (רכב בתל אביב אלא מה), לפי האיכות של הצביעה בטח במוסך חאפר.

אם אתה עושה על חשבונך תדאג לקחת למוסך טוב

Opel Adam S 2017

פורסם

למזלי אין מעיכות, או שאני לא סגור על ההגדרה למעיכות אבל השריטות לא קלות (בחלקים אחרים ברכב) אך לא עמוקות.

אצלם השבוע שאעבור שוב ליד הרכב תמונות ממצלמה איכותית, כדי לשער כמה בערך יעלה הכל.(שבוע הבא קונה את הרכב שיגיע הרישיון הרכב, הייתה לו בעיה עם זה).

אני מכיר שני מקומות בירושלים שנחשבים למעולים, אבל לא זולים בכלל.

תודה

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

הכי חשוב שתהיה צביעה איכותית, אם יש רק שריטות וקילופי צבע אז עדיף לצבוע

מעיכות זה כולל פחחות אבל אם הכל שלם וישר, אין צורך

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...