Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

יש לי מאזדה 323 לאנטיס 2003

 

ברכב יש 2 בעיות:

1. פשוטה יחסית

2. מורכבת (ואפילו מאוד)

 

אז ככה:

הבעיה הראשונה היא נזילת מים שיש לי וכתוצאה מכך מחוג חום המנוע תמיד מתחמם כשאני מדליק מזגן, במקרה הזה כנראה יש לי נזילה וצריך לתקן - לכאורה פשוט.

 

הבעיה השנייה והיא המורכבת יותר, היא שיש לי נזילת שמן מהמנוע לא מדובר על נזילה שניתן לאתר למרות כל הניסיונות שביצעתי במוסך.

איך אני יודע שיש לי נזילה? פשוט מאוד כל שבוע יורדים לי לפחות שלושה X במדד השמן ואז אני צריך למלא

סיבה שניה אני רואה עשן לבן בזמן נסיעה ממושכת (הזמן נוזל על האגזוז) וכמובן ריח שרוף.

 

בנושא נזילת השמן אני מאוד מיואש, החליפו לי אטם מנוע עליון , פילטר (סנן תחתון) , חיזקו לי אומים וכו.

בוצע שטיפת מנוע כדי לראות מאיפה עוד יכול לנזול ופשוט לא מוצאים מאין.

 

אני מיואש ולכן כמה שאלות לי אליכם:

 

1. האם יש קשר בין הנזילה של המים ושל השמן ? (שאלה מטופשת אני יודע וכנראה שאין קשר)

2. מה עוד אני יכול לעשות עם הנזילה של השמן? עוד רעיונות יש לכם?

3. מוסך ברמת גן שלא יקרע אותי במחיר ושבאמת יכול לתת לי מענה בנושא.

 

 

יאללה אולי חכמת ההמונים תציל אותי

 

תודה.

פורסם

מהיכן אתה בארץ?

כמה ק"מ עבר הרכב?

ממה שסיפרת עד עכשיו הרכב עבר מספר התחממויות גם אם לא קריטיות אבל התחממויות.

לגבי נזילת נוזל קירור צריך לאתר. לגבי השמן אז הוא נישרף לך. יש שריפה של שמן. אמרת עשן לבן מהאגזוז.

דבר איתי בפרטי אני יכוון אותך לבעל מקצוע.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

×
×
  • תוכן חדש...