Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה באוטו, שכשהמנוע "קר" ולא רק בהתנעת בוקר (אבל זה קורה בכל התנעת בוקר), אני מתניע אותו והוא נמצא על טורים מאוד נמוכים .. בערך 200-300 .., ולכן אני צריך לחכות לפחות איזה 5 דקות לפני כול תחילת נסיעה כדי לתת לו להתייצב, ואם אני לא עושה זאת הוא פשוט נכבה ברגע שאני משחרר את הגז - הטורים נופלים ל 0 (אבל - אם אני לאט לאט עוזב את הגז אז הוא גם מתייצב ולא נכבה)

 

הסלד שלי לא רועד, והוא יציב בהחלט ( ובגלל ז האני דיי שולל את המנוע צעדים).

וכאשר נותנים גז הכול עובד טוב, וגם כאשר נותנים לאוטו להתחמם איזה 5 דקות או יותר, הוא עובד טוב.

 

ולכן רציתי לשאול - יכול להיות שהבעיה היא המנוע צעדים ?? או בחיישן צ'וק אוטומטי (מגנט משהו) ?

 

אם זה המנוע הצעדים - למה הטורים יציבים ולא מטילים ולמה כאשר המנוע "מחומם" הוא עובד טוב ?

 

באם זה מנוע צעדים - טיפים ועצות לפני שאני מתחיל לפרק ולנקות .....

 

ועוד שאלה - מה יקרה אם אני ינתק את המחבר החשמלי של המנוע צעדים ויניע את הרכב ??

פורסם

מנוע צעדים כנראה לא תקין ..

לבדיקה יותר מעמיקה לפני ההוצאות , כנס למוסך שיבדקו במחשב ..

 

ושאמרת שהרכב חם המנוע עובד טוב , כי פשוט אין צורך במנוע צעדים שהרכב מגיע לטמ"פ עבודה , וברגע שאתה נותן גז המנוע צעדים לא רלוונטי יותר..

פורסם

האין הדלקת מדחס המזגן שיטה לבדיקת מנוע הצעדים?

 

הרי בהדלקת המדחס, מנוע הצעדים אמור לפתוח את המצערת במקצת, ללא קשר למנוע חם או קר, לא?

 

שבת שלום,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

נכון הדלקת המזגן אמורה לתת פקודה למנוע צעדים להגביר טיפה את הטורים .

אבל כל הסימנים שנכתבו פה מצביע על מנוע צעדים ...

פורסם

לא קיים דבר כזה חיישן צוק אוטומט , ברכב בעל הזרקת דלק ..

 

ברכבי הזרקת דלק מחשב הרכב מפקח על יחידה שנקראת מנוע צעדים או מיצב סיבובי סרק , שתפקידם להגביר את הסל"ד שהרכב לא בטמ"פ עבודה או כאשר מזגן עובד כאשר המנוע במצב עמידה ..

פורסם

עינב, תודה על התשובות.

 

מה יקרה אם אני יניע את הרכב, וינתק את המנוע צעדים או - ינתק ואז יניע .. ?

 

הטורים ישארו בכל מצב על טורים "גבוהים" 1200 ... משהו כזה ?

 

טוב, בקרוב אני יתחיל בניקוי המנוע הצעדים, קודם אני יקפוץ לחברה ויקנה גומייה חדשה, ואז אני ינקה.

 

להזיק זה לא יוכל, ואני מקווה שזה יפתור את הבעיה.

פורסם

מה יקרה אם אני יניע את הרכב, וינתק את המנוע צעדים או - ינתק ואז יניע .. ?

 

הטורים ישארו בכל מצב על טורים "גבוהים" 1200 ... משהו כזה ?

אם כבר, אז ההפך:

מכיוון שאין מה שיגביר לך את הסל"ד (תפקידו של מנוע הצעדים), הסל"ד יהיה נמוך מהרגיל.

 

לפחות כך אני מבין.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
אם כבר, אז ההפך:

מכיוון שאין מה שיגביר לך את הסל"ד (תפקידו של מנוע הצעדים), הסל"ד יהיה נמוך מהרגיל.

 

לפחות כך אני מבין.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

מישהו יכול לאשר זאת רשמית ?

פורסם
מישהו יכול להגיד לי איפה נמצא מנוע צעדים ברנו קליאו שנת 93?

בתודה גבי

האם אתה בטוח שאין לך, קרבורטור ברכב?

ברכבי קרבורטור, אין מנוע צעדים!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
האם אתה בטוח שאין לך, קרבורטור ברכב?

ברכבי קרבורטור, אין מנוע צעדים!

בברכה

צביקה

מדובר ברנו קליאו RSI, אין קשר לקרב'.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
מדובר ברנו קליאו RSI, אין קשר לקרב'.
יש הרבה קשר!

צביקה ענה על זה:

gimbo29 כתב:

מישהו יכול להגיד לי איפה נמצא מנוע צעדים ברנו קליאו שנת 93?

בתודה גבי

 

אין RSI שנת 93 ולפי מה שאני יודע, קליאו שנת 93 הגיעו עם קרבורטור.

פורסם

לגבי ניתוק המנוע צעדים מהרכב ולנסות להניע את הרכב בלי מנוע צעדים ספק אם המנוע יניע לך ....

או שהוא יניע ויתכבה מיד ...

 

מנוע צעדים תפקידו ליצב את הטורים בסרק , וכל המשתמע מכך , ואך ורק בסרק !

פורסם

צביקה שלום

כלומר מנוע צעדים יש רק ברכבים עים הזרקה לזה אתה מתכוון? ורבים עם קרבורטור אין להם מנוע

צעדים?

8):oops::-)
×
×
  • תוכן חדש...