Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

קניתי לא מזמן הונדה סיוויק שנת 2009, התחלתי להרגיש ויותר להתייחס למצב כשהרכב במצב D או במצב R בעצירה הרכב רועד בצורה מציקה ומעצבנת, בנוסף כשהרכב קר אחרי שלא נסעתי פה בלילה כשאני מניע אותו מחמם דקה ומעביר למצב D מי P הרכב מרגיש כאילו יש לו נפילות של הטורים ואז זה מסתדר, אני לא יודע אם זה קשור אחד לשני אבל זה מאוד מציק לי, כמו כן חשוב לציין שבמצב P או N הרכב עובד על סרק יפה בלי רעידות כלל. במצב נסיעה הרכב מרגיש חלק ובלי רעידות, רק במצב עמידה ברמזור על D הרעידות קורות.

 

אני כמעט בטוח שזה חלק מהתושבות מנוע, מה דעתכם ? וכמה אמורות לעלות לי תושבות מנוע לרכב במורשה או לא מורשה מה דעתכם ?

פורסם

גם אני מהמר על התושבת, כמה ק"מ עבר הרכב?

 

אבי זאת תושבת משופרת או שזאת אותה אחת כמו שמותקנת ברכב?

ראיתי שהתושבת בנויה מ 2 חלקים, המחיר שלך הוא לשניהם או שזה נחשב כחלק אחד?

פורסם (נערך)

הרכב עבר 120 אלף קילומטר, מבחינת תושבת חלופית אתם אומרים שלא כדי להתעסק ?

 

עריכה : עכשיו הציאו לי חלופית עם אחריות ל 3 שנים ב 315 ש"ח מה דעתכם ?

עריכה אחרונה על ידי igalkr11
פורסם

בוקר טוב, שמתי לב שהרעידות שציינתי לא קורות כשהרכב קר, כשהוא קר הוא לא רועד כלל אבל כשהוא מגיע לטמפרטורת עבודה הוא ממש רועד, אפילו ב N ו P, יכול להיות שזה לא התושבות מנוע ?

פורסם

אם זה היה התושבות הוא היה רועד יותר שהוא קר ואחרי שהוא מתחמם הגומי של התושבות גם מתחמם ונמתח והרעידות אמורות להרגיש קצת פחות רציניות.

פורסם

אז זה לא המקרה שאצלי, כשהוא קר הוא לא רועד כלל, רק כשהוא חם הוא רועד ולא רק ב D או R כמו שציינתי ,גם ב N ו P

פורסם

עדכון :

נסעתי בסוף למורשה הונדה אחרי שראיתי שכולם ממליצים לשים מקורי כי החלופי חרא, בכל מקרה המנהל מוסך ( אלכס מאשדוד ) נסע ברכב ואמר שהרכב מרגיש מעולה ואני מגזים, פתחנו את המכסה מנוע ובאמת ראינו שהתושבת מתה לגמרי ובדקנו בהיסטוריית טיפולים וראינו שהיא לעולם לא הוחלפה , אז החלטתי להחליף, שמתי מקורית כמובן בהונדה אשדוד ויצא לי 1400 ש"ח כולל עבודה ומעמ.

רציתי לציין שהרכב נוסע ומרגיש הרבה הרבה יותר טוב הרעידות הופסקו לגמרי !!

שורה תחתונה שילמתי קצת יותר אבל אני מאוד מרוצה !

  • 4 שנים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...