Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם יש מישהו שיכול לתת הסבר קצר זה יעזור לי מאוד לפני שאני מתחיל לפרק דברים... .הסיפור בקצרה הוא כזה:לאחר לחיצה ממושכת על הלחצן רק הדלת של הנהג נפתחת שאר הדלתות לא נפתחות .איפה נמצא המנגנון ??האם יש מנגנון לכל דלת??

 

 

תודה מראש

פורסם

בד"כ הנעילה המרכזית מתחברת אל המנעול של דלת הנהג , וממנו אל שאר הדלתות. בדוק האם יוצא מתח מהמנגנון בדלת אל שאר הדלתות.

פורסם

בהקשר זה אני חייב לציין כי ראיתי בהיינס של הפולו שלי, שיש שם גם מנגנון וואקום !

 

לצורך מה ?

פולו 1.6 שנת 2000

פורסם

לא סיפור גדול.

ממה שאני מכיר-

מערכת הנעילה המרכזית כוללת מנועים\סרבויים\וואקום - אשר ממוקמים בדלת,

תפקידם לקבל חשמל להוריד ולעלות את כפתור הנעילה.

רכיבים אלו נותים הרבה פעמים להתעייף ולהגיב חלש יותר- עד שבסוף פשוט לא עושים את העבודה.

ברכבים בהם הנעילה המרכזית אינה מקורית קיימת תקלה נפוצה שהמנגנון מחליק או משתחרר

מהמקום אליו חובר- כך שלמעשה המנוע עולה ויורד אבל לא מושך איתו את המנעול עצמו.

 

במנוע של הנהג בד"כ מחובר פיקוד שמאפשר העברת פולס במקרה של נעילה ידנית או ע"י מפתח של הדלת הנל.

 

כל המנועים הללו מחוברים ל"מוח" יחידה מרכזית שיכולה לקבל פולס מכמה גורמים (אזעקה, כפתור חשמלי, המנוע של הנעילה בדלת הנהג) ולאחר קבלת הפולס היא נועלת או משחררת את הנעילה ברכב.

 

ע"מ לאתר תקלות במערכת הנעילה המרכזית (מומלץ למי שמבין טיפה בחשמל רכב בלבד)

יש לאתר את אותו "מוח" לפרק אותו מצמת החוטים שלו- וע"י גישור לבדוק דלת דלת אם היא מגיבה.

כך ניתן לדעת אם יש נתק בדרך, אם מנוע התעייף, אם המוח התעייף או התקלקל או אם בכלל לא מגיע פולס למוח- כלומר האזעקה למשל עושה בעיות... וזה סיפור אחר...

 

זה מנגנון די פשוט, רק להשתדל לא לעשות נזק!

 

בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...