Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, יש לי כמה אופציות רכישה ורציתי את דעתכם.

המטרה - רכב שיהיה טוב לזוג צעיר למספר שנים, אמין עם צריכת דלק טובה (נהיגה עירונית בלבד).

חשוב שהטיפולים לא יהיו תכופים ויקרים, הכי חשוב זה ראש שקט - לברוח מהמוסף ולבוא רק מתי שצריך.

תקציב - 48K. (ושיהיה אוטומט בלבד).

אופציות שראיתי:

1. פורד פיאסטה טרנד 1.4 שנת 2010/11.

2. ניסן אקו מיקרה אסטנה 1.2 שבת 2011. (לא בקטגוריה אבל התאהבתי בה משום מה, תא מטען 265).

3. יונדאי i20 1.4 אינספייר/פרימיום שנת 2010/11.

4. סוזוקי סוויפט - לא חפרתי אבל שמעתי עליה נפלאות. (למרות שצריכת הדלק נמוכה, ותא מטען קטן - 200 ליטר).

 

תודה!

פורסם

אם אתה מחפש רק לברוח מהמוסך ורק ראש שקט אז ה-i20 עדיפה על פני הפיאסטה. לא שהפורד פיאסטה 1.4 ליטר לא מכונית אמינה, ממש לא, היא באמת באמת בסדר. אבל ליונדאי יש יתרון קל בעלויות אחזקה על פני הפיאסטה, זה הכל. מעבר לזה הפורד קצת יותר נדירה בשוק, מה שאומר ש-i20 יהיה לך הרבה יותר קל למצוא.

 

הסוויפט יקרה יחסית לשנתון שלה. בנוסף היא כמו שכתבת די קטנה וצפופה. לא רק התא מטען קטן אלא גם המושב האחורי צפוף. למרות שלכאורה היא בקטגוריה יותר גבוהה משל המיקרה, בפועל בפרמטרים מסוימים המיקרה יותר גדולה ממנה. בנוסף שים לב שחלק מהדגמים של הסוויפט הגיעו ללא בקרת יציבות, חיסרון לא קטן.

 

כאן נכנסת לתמונה המיקרה. יש לה יתרון מאוד מאוד משמעותי בצריכת הדלק על פני המכוניות שהזכרת, היא חסכונית בכ-20 עד 30 אחוז לעומת האחרות. בנוסף מדובר במכונית מאוד אמינה, מאובזרת (בלוטות', בקרת שיוט, בקרת אקלים, חימום מושבים, רדיו מקורי ועוד) וזולה לאחזקה. אל תיתן לקטגוריות היבשות לבלבל אותך, המיקרה די מרווחת ודי שימושית ולכן בהחלט יכולה להתחרות בסופר-מיני קטנות כמו הסוויפט.

פורסם

כנראה שבגלל זה התאהבתי בה ממש... :)

אבל השאלה היא האם כשיהיה ילד קטן תא המטען ובאופן כללי

יהיה נחמד למשפחונת קטנה או שזה יהיה דחוס וצפוף ולא נוח כל פעם מחדש.

תודה!

פורסם

אם אתה חושב קדימה על ילדים ומשפחה אז קח לדעתי משפחתית-קומפקטית בסגנון של יונדאי i25 או מאזדה 2 סדאן. נכון שאין להם את ה"שיק" של ניסאן מיקרה או יונדאי i20. אבל בתכלס צריכת הדלק שלהן די דומה לזאת של הפיאסטה וה-i20, המחיר שלהן די דומה ובתמורה תקבל תא מטען גדול יותר שיתאים גם למשפחה קטנה.

פורסם

אולי הסקירה הזאת תשפוך מעט אור התנהלות של משפחה טרייה במיקרה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?574884-1000-%D7%A7-%D7%9E-%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%90%D7%9F-%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%94-(%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%A7%D7%98%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%A9%D7%94%D7%99%D7%9E%D7%99-%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D)&highlight=%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%94

 

בנוסף, לאחרונה רצים לא מעט סיפורים בפורום על בעיות עם הגיר הרציף בג'וק ובמיקרה קצת אחרי תום האחריות, אולי כדאי לבדוק את הנושא לעומק לפני שמסתנוורים מהאמינות היפנית המוחלטת.

 

אם הקמת משפחה על הפרק, אני חושבת שיונדאי I20 תתן את המענה הטוב ביותר, אמינה, נפוצה, מרווחת, בעלת תא מטען בין הגדולים בקטגוריה (כ300 ל').

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

לי יש I20 שנת 2009 שגמעה כמעט 170000 ק"מ, מנוע 1.4 אוטומט, בבעלותנו מעל 3 שנים.

הרכב יחסית מרווח, חלקים זולים, צריכת דלק סבירה, מאובזרת מאוד, בטיחותית (5 כוכבי בטיחות לעומת 4 בספלאש ובמיקרה). מציגה אמינות טובה, אני לא מת על הרכב הזה אבל הוא עושה עבודה טובה. קח בחשבון שכל רכב מתיישן ויש פה ושם בעיות.

תא מטען סביר, עגלה של תינוק נכנסת בלי בעיה. כמו כן חיבור ISOFIX למושבים מאחור, 6 כריות אויר, ESP ועוד גם בגרסת הבסיס.

 

אם אתה קונה מאזדה 2 אז רק הדגם המפואר ובשום פנים ואופן לא הדגם עם 2 כריות אויר.

פורסם

היה לי יונדאי i20 בעבר וגם על המיקרה נהגתי כמה ימים כרכב חלופי,אני הייתי ממליץ על היונדאי,

היא יותר מרווחת והתחושה יותר טובה בנהיגה (משום מה במיקרה הרגשתי שאני נוסע על בימבה:wink: )

vw caddy 1.2 tsi

פורסם

בעיר 1:10. משולב 1:14, תלוי כמובן בסגנון הנהיגה ובתחזוקה של הרכב.

בתוך העיר אל תצפה ליותר מדי מרכבים אוטומטיים, אפילו פולו ידנית שנחשבת למאוד חסכונית (ולדעתי עדיפה על היונדאי, למרות שיש לי יונדאי) בעיר תצרוך בערך 1:12.

פורסם

סוזוקי סוויפט לפי מה שראיתי אינה מתאימה לזוג צעיר שאולי יתרחב בקרוב... לצערי.

כל כך קשה לחפש :/

הייתי משוכנע שאני מוצא ואז תמיד יש עוד אופציות...

למעט המיקרה, הפיאסטה נראית אחלה. לא יודע לגבי צריכת הדלק והאמינות.

פורסם
סוזוקי ספלאש: מנוע די חזק למרות שהוא קטן, די מרווחת, חסכוני, אמיו, אחזקה זולה

 

ספלאש מאוד קטנה... לא מרווחת ואין סיכוי שזוג צעיר שיהיה בעתיד פלוס יצליח להתנהל עם רכב כזה לצערי.

 

האופציות השולטות הן מיקרה או יונדאי... אלא אם אדע על משהו אחר...

פורסם

בדוק את המאזדה 2 דגם דינאמיק.

הרכב אמין מאוד, צריכת דלק ממוצעת,

1/10 עירוני, בין-עירוני הרבה יותר טוב.

×
×
  • תוכן חדש...