ראשית אבהיר שאין לי שום ידע ברכבים
מאוד לא מבינה בזה.
יש לי קיה פיקנטו אוטומט 2012, קילומטראז 120K
הדרכים שאני נוסעת בהם לפעמים הם כביש מהיר עם עליות,
הרכב מאוד מתקשה בנסיעה ובקושי מגיע ל40- 50. בכללי הוא ככה גם במישור מתקשה לאחרונה..
ואני לא רוצה לגמור על דוושת הגז ויש גבול כמה אני יכולה לסחוט אותה, ולא רוצה לעשות נזק לרכב שגם ככה קשה לו ולא סוחב משהו
לא מזמן הייתי בקושי צריכה ללחוץ על הדוושה, היא הייתה מאוד מגיבה ולא הייתי צריכה לעשות כל כך הרבה גז.
לאחרונה נדלק לי נורת מנוע ובבדיקת מחשב היה כתוב שזה משהו בממיר הקטליטי, בינתיים מישהו אמר לי לשים קודם כל תוסף דלק אולי זה ינקה ואם לא רק אז לטפל כי זה עולה הרבה (כרגע עדיין קילומטרים ראשונים עם התוסף ולא רואה הבדל)
אבל בלי קשר לזה לבינתיים- יש לי נסיעות הכרחיות מחוץ לעיר,
ולא נעים לי גם מרכבים מאחורי, לא רוצה לתקוע את התנועה.
מה אפשר לעשות כדי להשיג יותר מהירות אבל לשמור על הרכב? שגם ככה מרגיש לי במצב לא מזהיר.
מישהו אמר לי שאני יכולה לשלב הילוכים 1 2 3 בעליה ולעזור לו...
לא מאוד מבינה בזה
מישהו יכול להסביר לי מה לעשות במצב הנוכחי?
ומה זה ה1,2,3
יש לי בתיבה מעבר לR, P, N D גם את ה1, 2, 3
אשמח לכל טיפ, הכוונה בעניין, המלצות לתפעול
כי באמת אני עם אפס ידע ועם חוסר הידע בא החרדות : (