Jump to content

אלף למד

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של אלף למד

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. אני לפני טסט, ונזכרתי שהבעלים הקודם של הרכב שקניתי ממנו המליץ לי שכדי לעבור טסט- כדאי לי לשים תוסף דלק לפני. 'קיה פיקנטו 2012 1.2 אוט', LX זה רכב ישן הקטע הוא שלפני תקופה שמתי כבר תוסף דלק לצורך איזה עניין.. ועברתי מאז סה"כ לא יותר מ1,600 ק"מ. אומרים לשים כל 5,000 ק"מ. אגב, אני תמיד מתדלקת כשמתרוקן קצת יותר מחצי מיכל. מה אתם אומרים, כדאי לשים, לא לשים? ואם כן- צריך לשאוב את הדלק קודם? אשמח לדעות בעניין.
  2. שמתי לב פתאום שברוורס רק צד אחד דולק באור לבן, (לא זוכרת כרגע איזה) יש לי קיה פיקנטו 2012 1.2 אוט', LX בהתחלה חשבתי שזו תקלה, ואז קראתי שיש מכוניות שככה זה אצלם. איך אני יכולה לדעת אם זה תקני?
  3. תודה לכל המגיבים, מעריכה מאוד את האכפתיות והידע שאתם נותנים. בוודאי שהדבר הנכון הוא לבדוק כמה שיותר מהר, בלי דיבורים וניחושים באוויר. אנשים סביבי אמרו לי שזה לא בוער אז הקשבתי. הבעיה כמו שציינתי שייקח לי מאילוצים שונים כמה ימים עד שאגש לבדיקה במוסך... מרגישה חסרת אחריות ככה "למתוח" את הזמן כשזה דורש טיפול, מקווה שזה לא יתנקם בי. בינתיים משתדלת לא לצאת מהעיר. השאלה היא אם אני מזיקה לרכב בינתיים ועדיף לא ליסוע עליו בכלל? (עברו 6 ימים מאז שנדלקה הנורה..)
  4. תודה על התגובה המפורטת, מעריכה מאוד. את יודע כמה אמורה לעלות בדיקה במוסך, לא הבדיקת מחשב, אלא לאתר ספציפית ובצורה מדוקדקת מה הבעיה בממיר? ואם יגידו לי שצריך להחליף אותו לחלוטין- מה טווח העלויות? כמו כן- אם אני מתחילה נסיעה בתוך העיר, ואיך שאני יוצאת מהעיר מתחילה לי עלייה שאני צריכה להיות בה במהירות גבוהה- אז אני מתחילה בD רגיל כי זו מהירות נמוכה, ובתחילת העליה מעבירה ל3? זה לא יגביל אותי במהירות?
  5. לא שמתי לב לסל"ד מסתכלת יותר לראות אם בתכלס הרכב מצליח להאיץ ולהגביר מהירות קמ"ש.. אני אנסה לשים לב לסל"ד.. לא יודעת מה הקוד של התקלה, המוסכניק הראה לי את הקוד ולא זכרתי את המספר. האם זה עושה נזק לצאת עם תקלה כזאת בממיר לנסיעות מהירות מחוץ לעיר? אמרו לי אבל שזה לא טוב לסחוט את הדוושת גז עד הסוף, ולעשות בפולסים במקום אחד ארוך. אז אין קטע בכלל לשימוש בהילוכים 1 2 3?
  6. ראשית אבהיר שאין לי שום ידע ברכבים מאוד לא מבינה בזה. יש לי קיה פיקנטו אוטומט 2012, קילומטראז 120K הדרכים שאני נוסעת בהם לפעמים הם כביש מהיר עם עליות, הרכב מאוד מתקשה בנסיעה ובקושי מגיע ל40- 50. בכללי הוא ככה גם במישור מתקשה לאחרונה.. ואני לא רוצה לגמור על דוושת הגז ויש גבול כמה אני יכולה לסחוט אותה, ולא רוצה לעשות נזק לרכב שגם ככה קשה לו ולא סוחב משהו לא מזמן הייתי בקושי צריכה ללחוץ על הדוושה, היא הייתה מאוד מגיבה ולא הייתי צריכה לעשות כל כך הרבה גז. לאחרונה נדלק לי נורת מנוע ובבדיקת מחשב היה כתוב שזה משהו בממיר הקטליטי, בינתיים מישהו אמר לי לשים קודם כל תוסף דלק אולי זה ינקה ואם לא רק אז לטפל כי זה עולה הרבה (כרגע עדיין קילומטרים ראשונים עם התוסף ולא רואה הבדל) אבל בלי קשר לזה לבינתיים- יש לי נסיעות הכרחיות מחוץ לעיר, ולא נעים לי גם מרכבים מאחורי, לא רוצה לתקוע את התנועה. מה אפשר לעשות כדי להשיג יותר מהירות אבל לשמור על הרכב? שגם ככה מרגיש לי במצב לא מזהיר. מישהו אמר לי שאני יכולה לשלב הילוכים 1 2 3 בעליה ולעזור לו... לא מאוד מבינה בזה מישהו יכול להסביר לי מה לעשות במצב הנוכחי? ומה זה ה1,2,3 יש לי בתיבה מעבר לR, P, N D גם את ה1, 2, 3 אשמח לכל טיפ, הכוונה בעניין, המלצות לתפעול כי באמת אני עם אפס ידע ועם חוסר הידע בא החרדות : (
  7. השאלה היא אם הם לא זריזים ברמה מטרידה, ובאמת יהיה בעיות בכביש המהיר / בעליות/ יקרוס לי המזגן, או לא זריזים למי שרוצה ליסוע מהר. כי אני יחסית נהגת זהירה ולא מחפשת לטוס. עד כמה זה מהותי ובמה זה יתבטא?
  8. התקציב שלי ממש קטן, מחפשת רכב עד 25K-20 ש"ח. ראיתי רכב: ניסאן מיקרה, שנת 2012, 90 ק"מ, יד 3. אוטומט. (80 כ''ס) נפח מנוע 1,198 עד עכשיו חיפשתי קיה פיקנטו או היונדאי i10 אבל לא מצאתי משהו רלוונטי. אני מתלבטת כי מישהי שאני מכירה הזהירה אותי לא לקנות רכב פחות מ1248 נופח מנוע, כי אחרת קשה לו בעליות וכו' וכו'. ואנחנו באיזור עם הרבה עליות וירידות. האם זה בסדר נפח מנוע הזה? ומה בכללי יש לכם להגיד לי על הרכב הזה. הצרכים שלי: לרוב אני + 2 אנשים באוטו. בעיקר נסיעות בתוך העיר, ופעמיים בשבוע בערך נסיעות ארוכות בינעירוניות. אשמח למידע, או הפנייה לשרשורים בנושא, תודה!
×
×
  • תוכן חדש...