Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לידית שמדליקה את המים קוראים ברז סוללה צינור חם וקר, או אינטרפוץ X דרך כלומר שולט על כמה "צינורות " , מה אתה מחפש?

פורסם

כמו שכתבתי, גם וגם

האם אפשר להחליף רק את הידית בלי המנגנון עצמו ? אם לא אז כנראה שאוותר על זה.

 

מה שיותר חשוב לי זה המוט+דוש+צינור שכבר מתקלף.

פורסם (נערך)

GROHE 27296001 הכל באחד, סוללה תרמוסטטית מזלף וראש גשם גם המוט לכיוון הגובה.

בארץ WTF 6000 שח כן כן,בגרמני עד הבית ב 1400 ש"ח.

http://goo.gl/UtwuA4

כל מגוון הדגמים עם משלוח לארץ.

http://goo.gl/xWaVb0

אם צריך עוד עזרה תן סימן

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

שמע מנסיון שאני מחליף כמעט כל שנה מזלף, האבנית הורגת את כולם מהר מאד

 

Sent from my HUAWEI U9508 using Tapatalk

פורסם
כמו שכתבתי, גם וגם

האם אפשר להחליף רק את הידית בלי המנגנון עצמו ? אם לא אז כנראה שאוותר על זה.

 

מה שיותר חשוב לי זה המוט+דוש+צינור שכבר מתקלף.

 

עזוב אותך GROHE ב 1400, לא מבין למה לשים כל כך הרבה על מוט כזה. (כלומר כן מבין, אבל האמת לא משתלם. הוא נוצץ בדיוק שבוע, ואחרי שתי מקלחות, כמו כולם, אם אתה לא שומר על נקיון אחרי כל מקלחת הוא יראה מלוכלך ומלא סימני סבון וטיפות מים)

תקנה בארץ ספאדיני או איך שקראים לזה, עד 300 ש"ח ואחרי שלוש שנים במקרה הגרוע תחליף. גם החורים שלהם מתכווננים, ככה שניתן להתאים לקיים.

פורסם
לא קדוש ולא בטיח .

ידידי חוזר ואומר אני רק ממליץ שכל אחד יעשה הטוב בעיניו.

גגל את שם החברה באנגלית xenon בחלק מהתיאור כתוב שמיוצר בשווייץ ובחלק מהמוצרים בגרמניה דאחילק. .הקסנון היחיד שאני מכיר אלו מעבדים של אינטל והפנסים שיש ברכב. כנראה מיובא לארץ תחת המותג הפרטי של היבואן. אהה והכי חשוב השף אבי ביטון ממליץ, וואלה רק בגלל זה שווה לקנות.

 

תן תקציב ננסה לעזור.

הם דווקא בסדר. אשתי התלוננה שקשה לה עם פתיתים בסירים של צווילינג שיש לנו וקניתי אחד כזה בשביל הקטע. היום יש לי כבר 2. מזכירים מאוד בתכונות שלהם את הסירים הכבדים של אלומיניום יצוק מפעם. פיזור החום ממש סבבה. הבעיה היחידה שהם לא טובים למדיח ולפי המלצה צריך לשמן את הציפוי. בדיוק כמו באלומיניום יצוק.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

אתה רציני? מה זה בורשט אלוהים?

רק אלוהים יודע מה יש בפנים?

גם מרק קובה תופס. אם כבר בורשט ,שלא תבין לא נכון אני מת על סלק.

איך הV10 מרוצה ממנו?

פורסם

הV10 סבבה. יש לי אותו כבר כמעט שנה. חוץ מזה שגדול מדי וקצת מת לי כבר פעם אחת הוא באמת סבבה. אבל היום הייתי קונה S7.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
עזוב אותך GROHE ב 1400, לא מבין למה לשים כל כך הרבה על מוט כזה. (כלומר כן מבין, אבל האמת לא משתלם. הוא נוצץ בדיוק שבוע, ואחרי שתי מקלחות, כמו כולם, אם אתה לא שומר על נקיון אחרי כל מקלחת הוא יראה מלוכלך ומלא סימני סבון וטיפות מים)

תקנה בארץ ספאדיני או איך שקראים לזה, עד 300 ש"ח ואחרי שלוש שנים במקרה הגרוע תחליף. גם החורים שלהם מתכווננים, ככה שניתן להתאים לקיים.

 

GROHE הפשוט עולה 200-300 שקל אז בכל מקרה עדיף להזמין.

לגבי המוט הספציפי הזה, הוא משלב גם אינטרפוץ וגם דוש עליון (שאין לי היום) ולכן המחיר שלו גבוה, כל מוט דומה יעלה גם יקר.

 

האם אני מוכן להוציא סכום כזה? אני עדיין מתלבט. אשמח לשמוע עוד דעות.

אני לא גר בשכירות והאמבטיה גם ככה עוברת שיפוץ עקב התקנה לקויה של הקרמיקות (לכן מיקום החורים לא רלוונטי, וגם אין לי בעיה להחליף את האינטרפוץ).

פורסם

לדעתי עדיף כזה בחוץ. יש לי בפנים עם אינטרפוץ 4 דרך וראש גדול שרק הראש עלה איזה 3 אלף. בזבוז מיותר על גחמותיה של מעצבת. היום הייתי שם כזה של גרוהה. שים לב שיש שם דגם עם טרמוסטט שלא רלוונטי לארץ וסתם מייקר.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...