Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי גקט של north face במחיר מטורף בארץ של 850 שקלים. האם יש מקומות בחול שיכולים להמתיק את המחיר למשהו סביל?

פורסם
תודה. באמאזון אנגליה זול יותר בכמה שקלים מסתבר, אבל אין מלאי כרגע.

בכל מקרה, 1,500 יקר לי כרגע בשביל כונן חצי טרה מהיר ככל שיהיה כאשר 1 טרה עלה פחות מ-1,000 עד לא מזמן.

נסתפק כרגע ב-480 הרגיל שיש במחשב וה-256 בנייד.

 

טרה בעד 1000 שקל עד מחר בבוקר.

 

https://hwzone.co.il/%D7%96%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%96%D7%93%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D-%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%9F-ultra-ii-%D7%91%D7%A0%D7%A4%D7%97-%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C-%D7%95%D7%91%D7%9E/

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם
ראיתי גקט של north face במחיר מטורף בארץ של 850 שקלים. האם יש מקומות בחול שיכולים להמתיק את המחיר למשהו סביל?

 

http://www.backcountry.com/

 

הזמנתי מהם בבלאק פריידי דרך שיפאיטו , מאוד מרוצה.

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם (נערך)

כמה אתרים לחובבי המעילים ובכלל ציוד מחנאות וכו.

 

http://www.rei.com/ משלוח יקר להשתמש בחברת שילוח לחפש את הסיילים שלהם

 

http://www.zappos.com/ כנל לא שולחים לארץ הקודש.

 

http://www.sierratradingpost.com/ שולחים לארץ אבל יקר שוב להשתמש בחברת שילוח.

 

http://www.leftlanesports.com/Events.aspx?ReturnUrl=%2f פעם היה צריך הזמנה לאתר ההרשמה פתוחה לכל אחד.

 

והטיפ האחרון והכי שווה גוגל קניות בכותבת: https://www.google.com/shopping

בשורת החיפוש רישמו את שם הפריט מידה חברה.

 

חפשו קופונים לא להתעצל יכול לחסוך לכם עשרות דולרים או להשתמש ב ebates שמחזיר לכם כסף על קניה אושרי פרסם את הלינק שלך שוב בבקשה.

קניות מהנות.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
כמה עלה לך המשלוח? ומה היה המשקל סך הכל?

מהאתר עצמו עבור 3 פריטים (שלושתם ביחד כ600 גרם) המשלוח 100$ :shock:

 

משלוח לשיפיאטו היה בחינם בגלל הבלאק פריידי , משם לארץ 14 דולר.

 

מידות

1.65 lbs (0.75 kg)



19"×13"×3" (47×33×8 cm)

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם
כמה עלה לך המשלוח? ומה היה המשקל סך הכל?

מהאתר עצמו עבור 3 פריטים (שלושתם ביחד כ600 גרם) המשלוח 100$ :shock:

לפני כחודשיים הזמנתי לאשתי מעיל פוך מאמאזון אנגליה, עלה, כולל משלוח, 280 ש"ח. זוג נעלי פוך מאמאזון צרפת עלה 350 ש"ח, כולל משלוח. דגמים דומים עלו בארץ 700 ש"ח כ"א.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

http://www.ebates.com/rf.do?referrerid=iledaMHbHZNZ%2BH%2B28RAjmQ%3D%3D

 

שם שוב את הלינק שלי לאיבייטס. יש הרבה מאוד אתרים

שייתנו לכם החזר יפה. אל תתעצלו.

בנוסף מרכזים שם לכל אתר את הקופונים הזמינים והנחות

העיקריות.

מי שרוצה הסבר קצת יותר מפורט יכול לקרוא כאן:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?585316-רוצה-להמליץ-על-ebates-שירות-שמחזיר-לכם-כסף-על-קניות-ברשת

עריכה אחרונה על ידי Oshri
×
×
  • תוכן חדש...