Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

כידוע יש לי ברכב מנורת מנוע צהובה דולקת

שמתריאה על חיישן חמצן קד תקול.

 

בחיפושים באינטרנט הבנתי שתחליפי לא מתאים או לא עובד טוב באוטו הזה אלא רק מקורי.

 

מיכוון שמחירו בשוק יקר מאד נא סביב ה1100 שח לא כולל עבודה, נוצרה לי הזדמנות לקנות אחד מפירוק מקורי של סובארו במחיר זול מאד.

 

היום הורכב החיישן ולצערי אין שום שינוי.

המנורה כבתה לדקה וחזרה שוב.

קוד התקלה שמופיע במחשב P0032.

 

איך מתקדמים מכאן?

להחליף ממיר קטליטי?

לקנות מקורי ב1100 שח?

כל עצה תתקבל בברכה.

imprza new age

פורסם

הבעיה אצלך לא הייתה בחיישן הקידמי?

אין שום קשר ביו החיישן הקדמי לממיר הקטליטי

יש מצב שהבאת חיישן שגם הוא כבר גמור

תחליף לחיישן מקורי זכור לי שבמורשה לא מחייבים הרבה על החלפה שלו עם בדיקה ואיפוס

פורסם
זכור לי שבמורשה לא מחייבים הרבה על החלפה שלו עם בדיקה ואיפוס

 

הם לא כאלה צדיקים, לא חוכמה לא לגבות הרבה על ההחלפה עם בדיקה ואיפוס, כשמתמחרים אותו במחיר מופרז ומשולש ממחירו בחו"ל.

את העקיצה הם משחילים במחיר החלק.

שלומי

×
×
  • תוכן חדש...