Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

התקנתי מערכת ברכב (מסך טאץ אנדרואיד, סאב, מגבר וקומפוננט).

ויש לי עכשיו רעשי רקע סטטים קבועים (רעש לבן כזה) הרעש נחלש שאני מכבה את האורות הקדמיים אך לא נעלם .

אין השפעה על הרעש שאני נותן גז .

הלכתי לבחור שהתקין לי את המערכת והוא אמר שאני צריך לשים פילטר בין המנחת למגבר ושזה עולה 150 שקל .

האם זה הגיוני ? האם המחיר סביר ? האם פשוט להתקין את זה לבד ? יכול להיות שמדובר במשהו אחר ולא פילטר ?

 

תודה מראש לכל העוזרים :lol:

פורסם

יכול להיות שמדובר בגיין שמכוון גבוהה מדי.

זה לא נשמע כמו רעש שנכנס מהאלטרנטור.

אתה יכול לקנות משתיק רעש באינטרנט במחיר זול יותר ולהתקין לבד.

מדובר במכשיר קטן שמתלבש על כבלי הRCA

פורסם (נערך)

11111111111.jpg

 

ניראה לי שאתה צודק .

ה level היה עד הסוף, הורדתי לחצי והרעשים נעלמו .

תודה חסכת לי 150 שקל .

עכשיו שאלה אחרת, יש שם גם עוד פוטנציומטר ששולט על התדר (FREQ), מה בדיוק הוא עושה ?

עריכה אחרונה על ידי sagi_bb
פורסם

הכל תלוי ביחידת ראש שלך. (מסך טאץ אנדרואיד)

תבדוק במפרט שלו כמה PREOUT יש ליציאות RCA.

במידה ויש 4V תכוון ל4V. במידה ויש משהו אחר תכוון לאותו משהו אחר.

פורסם

חחחח בטעות , זה הלינק :

http://www.bombuy.co.il/%D7%90%D7%91%D7%99%D7%96%D7%A8%D7%99-%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%99%D7%A7-%D7%A8%D7%A2%D7%A9%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8-907

 

והסיבה היא שמתי שאני מגביר את המערכת הרבה עדיין אפשר לשמוע את הרעש (אבל הרבה יותר טוב עכשיו)

×
×
  • תוכן חדש...