Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית מאזדה 3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, החלטתי לקנות מכונית לשימוש אישי וגם קצת למשפחה...

הבחירה שלי בכללי היא מאזדה 3 1.6 4 דלתות.

בעיקרון אני מחפש נוחות, צריכת דלק לא גדולה יחסית, איבזור, אחיזה על הכביש, נהיגה נוחה וטובה ושקט נפשי כלומר שהאוטו לא יבלה יותר מדיי במוסך... וכ'ו

ושמעתי שהמאזדה 3 דווקא מבלה הרבה במוסך.. לא שמעתי ממקור מוסמך אלה רק שמועה!

רציתי לדעת אם הדבר נכון על סמך ניסיון וגם אם אפשר לדעת אם בחירתי נכונה?

 

תודה רבה על העזרה!

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המאזדה 3 בגרסה המאובזרת היא לא נוחה במיוחד.

ג'אנט גדול + חתך קטך = ביקורים תכופים אצל הכירופרקט. :lol: :lol:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
המאזדה 3 בגרסה המאובזרת היא לא נוחה במיוחד.

ג'אנט גדול + חתך קטך = ביקורים תכופים אצל הכירופרקט. :lol: :lol:

אני באמת מצטער על הבורות אבל אין לי מושג מה אמרת!?! אבל זה אומר ששקט נפשי לא יהיה?

פורסם
אני באמת מצטער על הבורות אבל אין לי מושג מה אמרת!?! אבל זה אומר ששקט נפשי לא יהיה?
הוא אומר שאתה תרגיש את הכביש ולכן תזדקק לרופא שיטפל לך בכאבי הגב :-) (רצוי שתעשה נסיעת מבחן עם משפחתך ותחליטו אם היא מספיק נוחה עבורכם).

 

לא ידוע לי על בעיות שבגללן ה3 במוסך וככל שידוע לי ע"פ טענות היבואן הם טיפלו בבעיית הקירור של המזגן (שהיו בדגמים הראשונים שנמכרו) כך שעל פניו אין לך לדעתי סיבה לחשוש.

פורסם

זה ממש מורגש או שזה לא כזה רציני?

ומה בקשר לשאר הדברים? הבחירה שלי בכללי נכונה? יש מכונית שיכולה לענות על הצרכים שלי בסביבות המחיר הזה? (135.000+-)

 

איך בדיוק אני מזמין נסיעת מבחן?

פורסם

המאזדה 3 היא בחירה מעולה. היא נוחה (לפחות גרסת הליסינג, גם האחרות לא רעות, ג'נטים 17" יש רק בשני ליטר וגם אז זה לא נורא), מאובזרת, בנויה היטב, ומאוד נעימה.

היא גם מציעה הנאה מנהיגה, והטיפטרוניק זה בונוס חביב.

החסרון היחידי הוא המרחב - היא מכונית קטנה למדי, וגם מרגישה כך, לטוב ולרע.

 

ב148K אתה יכול להשיג מונדיאו חדשה. אמנם, זו קפיצה לא מבוטלת בתקציב, אבל אם תצליח לגרד את זה, אתה לא תצטער לרגע. יותר מרחב, יותר הידור, לא פחות (ואולי אף יותר) מהנה.. מכונית נהדרת.

 

שתיהן אמינות, בכל מקרה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

לא אני לא חושב על מונדאו...

אבל דווקא יש סיכוי טוב שאני יקח את ה2 ליטר...

 

מה ההבדל בין 2 ליטר ל1.6 חוץ מהסאנרופ?

 

ומה ההבדל בין מאדזה 4 דלתות לבין ה5 דלתות חוץ מהתחת שבפנים?

 

תודה רבה על העזרה!!

פורסם

ההבדל הוא סאנרופ, גאנט' 17 אינץ' במקום 16' בקרת אחיזה ובקרת יציבות, ועוד מספר דברים קטנים בגימור הפנימי.

 

ההבדל בין גרסת ה-4 דלתות לבין ה-5 היא שחמש דלתות היא גרסת האצ'בק, תא מטען נפתח עם החלון האחורי, ל-5 דלתות תא מטען קטן יותר.

פורסם

 

ההבדל בין גרסת ה-4 דלתות לבין ה-5 היא שחמש דלתות היא גרסת האצ'בק, תא מטען נפתח עם החלון האחורי, ל-5 דלתות תא מטען קטן יותר.

בגדול אתה צודק, אבל לכל רכב חמש דלתות קיים מרחב העמסה גדול בהרבה מגירסת ארבע דלתות. את הדבר הבסיסי הזה הבנתי רק לאחרונה, כשניסיתי להכניס לרכב שידה וכורסא. ברכב הארבע דלתות שלי (פולו קלאסיק) קיים תא מטען מאוד מאוד גדול, אבל עדיין, זה שימושי רק אם אתה רוצה לדחוף שם קניות של חצי סופר או ארבע צידניות.

 

ברכב חמש דלתות הרבה יותר קטן (אופל קורסה), פשוט קיפלתי את המושבים האחוריים, פתחתי את הדלת האחורית והכנסתי לשם אפילו ספה. כך שמבחינת מרחב העמסה, לגירסת חמש הדלתות יתרון גדול, כאשר אכן רוצים להכניס לרכב חפץ גדול, וכך לחסוך בעלות הובלה, למשל, או להזעיק את הטנדר של הדוד או השכן.

פורסם

אני לא חושב שהאוטו ישמש למסעות גדולות חוץ מקניות... שוב האוטו בשבילי אישית ולמשפחה כיוון וזה טבעי שהמשפחה גם תרצה לנסוע בה לא?!

 

קראתי הרבה כתבות ואני חושב שבגדול אני סגור על המאזדה 3 4 דלתות ואולי יש סיכוי ל2 ליטר...

אם אני לוקח 2 ליטר אז עדיין הבחירה נשארת מאזדה או שיש מכונית באותו סכום +- שטובה יותר? (לפי צרכים אישים שלי שרשמתי למעלה)

רק צבע לא בחרתי... אני חושב אדום ילך יפה :)

 

אם למישהו יש משהו להוסיף בקשר אליה או לתת כתבות כל דבר שיעניין אותי ויגרום לי לחשוב פעם נוספת לפני קנייתה מוזמן להגיב!!

 

תודה רבה על העזרה חבר'ה!

פורסם

שלום לך.

המאזדה 3 בחירה מצויינת.

איכות הגימור של הרכב מאוד טובה יחד עם עיצוב נחמד.

צריכת הדלק שלו לא הכי טובה, אך יש לו ביצועים מאוד טובים יחסית למשפחתית 1600.

נוחות והתנהגות ? הרכב אוחז את הכביש ברמה מאוד גבוה, וטובה, (בגראת ה-2.0 ליטר עם הבקרת יציבות האיחיזה עוד יותר טובה).

אומנם לרכב יש מתלים יחסית קשיחים אך בכל זאת היא מאוד בנסיעום, יש דברים שפחות או יותר הרכב ישכח קצת את המכה בגב, אך רוב המקרים זה קצת כואב.

תא מטען יחסית גדול.

 

מוסך ?

הרכב אינו רואה בכלל מוסך, ויחסית די אמין.

 

בהצלחה בקנייה, לדעתי בחירה מאוד טובה.

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

תודה רבה לכם!

טוב לדעת ששקט נפשי יתקבל ואני יבדוק את הכתבות אולי דעתי תשתנה

 

מה בקשר למערכת שמע שמעתי שבגלל העובדה שיש מערכת מובנית כבר אז לא ניתן להחליף אותה... זה נכון?

ורמקולים יש רק 4 2 דלת קידמית 2 דלת אחורית... זה מספיק שומעים בה טוב בכללי?

 

תגובות נוספות יתקבלו בברכה...

 

שוב תודה!

פורסם

כמה דברים.

 

עשיו הסתכלתי במחירון של אוטו כתוב שה-2 ליטר של מאזדה 3 בעל 150 כ"ס. זה נכון? כי זה יותר מה-2 ליטר של המאזדה 6!

אני גם מציע לחכות לפורד פוקוס החדשה ולסיטרואן C4 שניהם מכוניות מעולות שמצוידות ב-5 כוכבים במבחני ריסוק אבזורם עשיר והמנועים שלהם לא רעים בכלל, כנראה שהם לא פחות טובות מה-3.

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם

כן המאזדה 3 2 ליטר היא 150 כ"ס :shock:

 

אני לא ממש אוהב סיטרואן ופורד יש מצב... שמעתי עליה נפלאות אבל כיוון ואני מחפש מכונית צעירה במראה שלה המאזדה פשוט לוקחת... וגם לא נופלת הרבה משאר הבחינות ואפילו לוקחת בחלקם.


×
×
  • תוכן חדש...