Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

קניתי דירה בפרוייקט תמא 38 באוגוסט 13. הבית היה אמור להיות מוכן ביוני 14 לפי החוזה.

היה הרבה בלגאן בדרך - לא אלאה אתכם במה שקרה. נעבור לעניין..

 

היזם שילם לי 3 חודשי איחור בלבד.

הוא אמר שעדיף להשקיע את הכסף בפרוייקט ובסוף ישלם הכל (אם בכלל).

 

השאלה שלי היא כזאת, בהנחה שהבניין יהיה מוכן בסביבות דצמבר/ינואר הקרוב - יהיה עליו לשלם לי שנה וחודש איחור שזה אומר בערך 80,000 שח.

 

האם אני יכול לקזז לו את זה מהתשלום האחרון של המשכנתא- סכום של 120,000 שח? (בהנחה כמובן שהוא לא יביא לי את הסכום).

 

אודה לחוות דעתכם.

כפיר הג'ינג'י

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני נמצא במצב דומה לשלך. אתה בהחלט יכול לבצע "התחשבנות" בסוף אבל אני ממליץ לך לקחת את הכסף חודש בחודשו, וזה גם לשון החוק.

בסיום הפרויקט אתה תהיה לחוץ לקבל את הדירה והקבלן יכול למנף את זה לטובתו ולא להחזיר לך את כל הכסף.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אבל הוא הודיע לכל הדיירים שאין כרגע מאיפה.

היו הרבה בעיות כספיות בפרוייקט.

 

הדבר הכי קבל בשבילי זה לקזז אצ זה מהסכום האחרון של המשכנתא. זה אפשרי?

כפיר הג'ינג'י

פורסם

על אחת כמה וכמה כאשר לקבלן יש בעיה של כסף עדיף שתקטין את הסיכון של לקבל את כל הכסף.

 

לקחת כבר משכנתא?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

יש לך סעיף מתאים בחוזה? כדאי לפנות לעורך הדין שלך לייעוץ לפני שאתה מבצע צעד כזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש סעיף כזה:

כמו כן מובהר כי תשלום הפיצויים דלעיל ייערך במועד מסירת החזקה לקונה בפועל באופן שיקוזז מהתשלום האחרון.

כפיר הג'ינג'י

פורסם

שתדע שזה מנוגד ללשון החוק ולכן אני בספק שזה יעמוד במבחן בית משפט.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

זה מה שרשום.

חוזה צריך לכבד לא?

 

ונגיד שזה באמת לא יעמוד במשפט- יש דרך אחרת שאני אוכל לקבל את הכסף?

כפיר הג'ינג'י

פורסם
יש סעיף כזה:

כמו כן מובהר כי תשלום הפיצויים דלעיל ייערך במועד מסירת החזקה לקונה בפועל באופן שיקוזז מהתשלום האחרון.

 

שתדע שזה מנוגד ללשון החוק ולכן אני בספק שזה יעמוד במבחן בית משפט.

 

החוק בא להגן על הקונה

 

זה שהקבלן החתים את הקונה על תניה המנוגדת לחוק , לא תגן על הקבלן בבית המשפט, וכמובן שבית המשפט יפסוק לטובת הקונה.

 

סעד עצמי של קיזוז הוא סעד שהחוק מתיר, בטח ובטח כשהוא מנוסח בהסכם בין הקבלן לרוכש.

 

עצתו של ספריאל שווה זהב

 

תתייעץ עם עורך דינך בנושא

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מצטער שאני מקפיץ אבל יש לי עוד סיפור פיקנטי.

יש לנו דירה בבעלות המשפחה שמושכרת לבחירת שהייתה אמורה לקבל את הדירה באוקטובר 2014. הקבלן שילם חודש בחודשו עד פברואר. מה קרה בפברואר? היא נתנה את התשלום האחרון.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תשלום אחרון נותנים כאשר מקבלים את המפתח ביד והדירה גמורה ומוכנה לאיכלוס.

 

לא מן הנמנע שאיחור רציני במסירת הדירה מזכה , או בתשלום שכ"ד עבור התקופה ,אלא ייתכן וזו הפרה יסודית שמזכה אותך בתשלום פיצוי מוסכם, כל אחד בהתאם להסכם שחתם עליו עם הקבלן.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

הבעיות הכספיות הן של הקבלן ולא שלך. העובדה שהוא מציג לך את הקשיים הכלכליים של העסק שלו לא אומרת שזה נכון, בסבירות גבוהה מאוד הוא מבלף ובוכה ללב של הדיירים כדי לחסוך לעצמו הוצאות. תסתכל על זה הפוך, אם אתה לא היית עומד בחוזה, ככל הנראה היה רודף אותך עד השקל האחרון ללא רחמים ובלי קשר למצב הכלכלי שלך. לדעתי, התייעץ עם עורך דין טוב, תמשכו את ההחלטה לגבי הפיצויים ותתבעו כשהדירה כבר מוכנה, על כל הסכום, כולל הוצאות משפט ועוגמת נפש.

 

אם הקבלן ביצע פרוייקטים אחרים דומים בעבר, הייתי בודק עם הדיירים אם הקבלן עשה בדיוק את אותה ההצגה, הסבירות שזו שיטת מצליח היא עצומה.

עריכה אחרונה על ידי שבלול

×
×
  • תוכן חדש...