Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי תודה על ההתעניינות

אכן יש עדכונים

 

הלכנו לפירוק חברה

השופטת התרשמה והחליטה על פירוק

בינתיים חוקרים לאן נעלם הכסף

 

אנחנו הדיירים נשלים את הבניה לבד (100-120 אלף לבן אדם). מצער אבל אין ברירה

 

בהמשך אם המפרק ישיג כסף נקבל אותו בחזרה (סיכוי בינוני ומעלה)

כפיר הג'ינג'י

פורסם

איפה היה הבנק המלווה בכל הסיפור הזה?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

רד רוז- לא היתה ערבות. רק ליווי.

זה אומר שהבנק שחרר כספים לפי התקדמות

 

הבעיות התחילו בעיקר לקראת הסוף. נשאר לשלם עוד תשלום אחד בעת קבלת טופס 4

 

ולגבי השאלה השניה- זה בנוסף לסכום האחרון

כפיר הג'ינג'י

פורסם
לא בטוח אם זה הפתרון הטוב ביותר , אבל ימים יגידו.

 

כמו שזה נראה ( בלי שיש בידינו מידע בכלל ) תצטרכו להוסיף כספים לסיום הבניה.

 

 

אנחנו הדיירים נשלים את הבניה לבד (100-120 אלף לבן אדם). מצער אבל אין ברירה

 

בהמשך אם המפרק ישיג כסף נקבל אותו בחזרה (סיכוי בינוני ומעלה)

 

אם נסכם

תוסיפו כ 100-120 אלף בתקווה שזה יספיק

לא קיבלתם את השכ"ד עוד כ 100 אלף

כמובן שעל פיצוי מוסכם על הפרת ההסכם אין מה לדבר

ומה יהיה על שנת הבדק?

 

מאיפוא המפרק ישיג כסף?

 

האם הבנק המלווה מחזיק כספים של הקבלן? מדובר בקבלן שפעל אני מניח באמצעות חברה בע"מ . האם יש לה נכסים כלשהם? סבירות אפסית.

 

מקווה שהכל יסתיים במהרה ותוכלו להיכנס לדירות שלכם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הבנק לא מחזיק בשום כסף של החברה. כפי שאמרתי. אין ערבות. רק ליווי (יש הבדל).

 

ברור שזאת חברה בעמ. ללא נכסים

 

את הכסף המפרק ישיג כנראה משני פנטהאוזים שנמכרו למכרים של היזם. כנראה בנוכלות. אמור להיות שם 1-2-3 מליון שקל. זה ייקח זמן ולכן אנחנו שמים את הכסף עכשיו. ורק אחכ בתקווה נקבל בחזרה את הכסף

 

עכשיו לעוד שאלה: לא רוצה לפתוח סתם עוד פוסט.

 

איך לדעתכם אפשר להשיג הלוואה קבוצתית במצב שלנו של 1.5 מליון של בערך. 10 אנשים רוצים לשלם על ההלוואה.

 

האם אפשר לקבל דבר כזה מבנק,? או שכל אחד צריך להשיג לעצמו לבד

כפיר הג'ינג'י

פורסם

נתחיל מהסוף

 

לא ממליץ לקחת הלוואה קבוצתית- אם קיים בכלל יצור כזה

 

אתה לא רוצה להיות ערב לאנשים אחרים שאינך מכיר, ובמקרה רכשו דירה אצל אותו קבלן.

 

לכן עדיף שכל אחד ייקח לעצמו על ידי הגדלת המשכנתא אם זה אפשרי.

 

לא הבנתי את הנוכלות. האם מכר להם את המוצר בחצי המחיר?

 

תאמין לי שאני מבין את ההבדל בין ליווי לבין ערבות.

 

בערבות הבנק מבטיח עצמו מול הקבלן

 

בליווי הבנק משחרר לקבלן כסף לפי התקדמות הבניה, ולכן אם לא הגיע הקבלן לסיום שלב X הבנק לא משחרר לו את הכסף, ואצלכם הוא שחרר לו כספים עד תום.

 

לכן כדאי לבדוק האם הבנק עמד בתנאי הליווי ולא שחרר כספים לפני הזמן?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לפי מה שהבנתי. הבנק שחרר לפי חוק המכר.

לבניין חסר בסביבות 1.5-2 מליון לסיום. בעיקר פיתוח, חניה ולובאים.

 

לגבי זה שכל אחד ייקח לבד- מה עושים האנשים היותר מבוגרים. יש שם אנשים בגיל 60-70. יאשרו להם?

כפיר הג'ינג'י

פורסם

לאלה בני 70 יאשרו ל 5-10 שנים כל בנק והמדיניות שלו

 

אבל אם קיבלו משכנתא ...אז שיצרפו אותה אליה

 

מה בקשר לנוכלות כביכול

 

תבדקו שיש לכך בסיס כלשהו כדי שלא תזרקו סתם כסף לעו"ד המפרק

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כן

 

בדיוק כמוך רק לזמן קצר יותר למבוגרים ביניהם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שאלתי סקאי משכנתאות זוטר ככה על קצה המזלג:

אמר לי בנפנוף שהבנק לא ייכנס לזה כי הבניין נמצא בבנייה.

WTF?

יש שם דירות שאפשר לשעבד. שאין עליהן משכנתא בכלל

כפיר הג'ינג'י

פורסם

לא מבין האיש כלום.

תן לי 1000 ש"ח על כל משכנתא שהבנין עוד בבניה ואני מסודר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...