Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה משלם לו כעת או בתום שלושת החודשים. אם כעת, ברור שאין על מה לדבר, כי מי אמר שיסיים. אם בתום שלושה חודשים, תן לו קודם לסיים ואז זה כבר יותר פשוט.

 

בתום ה 3 חודשים. אבל למה יותר פשוט? אני חותם לו על העדר תביעות

כפיר הג'ינג'י

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אתה חותם על העדר תביעות - ומה עם הפיצוי המוסכם\דמי שכירות? פרס של 100 אש"ח לקבלן אחרי שגרר אתכם כל כך הרבה זמן?

 

ועבר לכך - יש גם תקופת אחריות ותקופת בדק -גם עליהם תוותר?

 

אם ישה לא כתב באותיות מספיק ברורות אז אני אדגיש עוד יותר: פנה לעורך דין, ובהקדם!

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חברים, הנל בשיתוף עם העורך דין

זה לא קבלן גדול- הוא יכול לברוח/ לפשוט רגל וכו.

 

יש פה הזדמנות פז לסיים את הבניה , ולא- אנחנו נצטרך לסיים אותה לבד ולהוציא כסף על תביעות. הרי היזם יכול להכריז פשיטת רגל. והבנייה תידחה עוד שנים...

 

לגבי הבדק בית- הוא הבטיח שהכל על פי חוק.

כפיר הג'ינג'י

פורסם

תשמע, לא קראתי את השרשור המקורי בעיון

אבל סתם התרשמות אישית... אתה מאמין לבנאדם שכזה? מה מונע ממנו לקחת את הכסף ולברוח? מה מבטיח לך שהוא באמת יסיים את הבניה.

אתה צריך יעוץ מקצועי של עו"ד.

אל תיכנע לאיומים בטווח הרחוק הם לא טובים לך.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

 

לגבי הבדק בית- הוא הבטיח שהכל על פי חוק.

כן, והוא ממש נשמע כמו מישהו שאפשר לסמוך על מה שהוא אומר....

בסוף אתה תגמור כמו כל האנשים שקונים רכב על סמך דיבורים באוויר ואז לאחר הקניה מגלים שהוא בעצם יד תשיעית אחרי ליסינג ובכלל מורכב משני חצאים של רכבים שונים.

 

אתה אומר שיש כבר עו״ד בעניין. מה הוא אומר לגבי האופציות שלכם *כעת*? האם יש משהו שאתם יכולים לבצע כבר עכשיו (איסור יציאה מהארץ, למשל)?

עריכה אחרונה על ידי Keyser

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
תשמע, לא קראתי את השרשור המקורי בעיון

אבל סתם התרשמות אישית... אתה מאמין לבנאדם שכזה? מה מונע ממנו לקחת את הכסף ולברוח? מה מבטיח לך שהוא באמת יסיים את הבניה.

אתה צריך יעוץ מקצועי של עו"ד.

אל תיכנע לאיומים בטווח הרחוק הם לא טובים לך.

 

את הכסף הוא לא רואה עד טופס 4.

הוא אמר שניתן לו את הכסף רק בסוף (הבנק גם ככה לא ישחרר לפני).

כפיר הג'ינג'י

פורסם
יש פה הזדמנות פז לסיים את הבניה , ולא- אנחנו נצטרך לסיים אותה לבד ולהוציא כסף על תביעות. הרי היזם יכול להכריז פשיטת רגל. והבנייה תידחה עוד שנים...

 

לגבי הבדק בית- הוא הבטיח שהכל על פי חוק.

 

אתה שואל או עונה?!

 

לך לעו"ד להתייעצות ואל תדבר עם הקבלן ישירות יותר בכלל, רק דרך עורך דין.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כיוון שאתם 6 דיירים וכבר התכנסתם יחד , תנסו לפעול כולכם יחד עם עו"ד תותח

 

הייתי מביא גם בעל מקצוע שיעריך כמה צריך לעלות כדי לסיים את הבניה , בלי הקבלן. כך תוכלו לדעת טוב יותר כיצד לפעול.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

בסוף הלכנו לפירוק חברה. (ממש כמו שקורה לענבל אור. מקרה די דומה)

 

מונה מפרק זמני. שחוקר בינתיים.

דיון על פירוק סופי יתקיים ב10.5

כפיר הג'ינג'י

פורסם

נראה שעשיתם בשכל על מנת למזער את הנזקים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

לא בטוח אם זה הפתרון הטוב ביותר , אבל ימים יגידו.

 

כמו שזה נראה ( בלי שיש בידינו מידע בכלל ) תצטרכו להוסיף כספים לסיום הבניה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...