Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בינתיים הבנק אמר שהוא בודק את זה משפטית.

 

לא הבנתי מה ככ קשה לתת הלוואה של 1-1.5 מליון. יש שם 9 דירות ללא משכנתא בכלל

כפיר הג'ינג'י

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדכון: הבנק דחה את העניין מבחינה משפטית. ללא תשובה רשמית מדוע..

 

יש לציין שוב שיש שם 9 דירות ללא משכנתא כלל. דירות שגרים בהן.

כמו כן, הבנק הנל היה "מלווה" בפרוייקט. כך שיש לו איזשהיא אחריות לעניין.

 

סהכ חסרים 1.5 מליון. זה בוטנים למוסד פיננסי כזה

 

רעיונות? לפנות לבנק אחר?

לפנות לתקשורת?

כפיר הג'ינג'י

פורסם

אין לכם מנוס מלפנות לייעוץ משפטי כי הבנק לא סופר אתכם או שאתם לא מתנהלים מולו נכון.

 

לבנק המלווה צריך להיות כספים/נכסים שאתם הקבלן קיבל אישור לליווי הבנקאי.

הבנק לא מאשר ליווי בנקאי לכל מי שיש לו דופק בדיוק כמו שהוא לא מאשר משכנתא לכל מי שיש לו דופק.

לא ייתכן שהקבלן משך את כל הכסף מהבנק, זה כמו שתקח משכנתא יותר משווי הדירה שלך.

 

לגבי המישור הפיננסי, על בסיס מה אתה רוצה שהבנק יאשר לכם משכנתא? מה תשעבדו לו בתמורה? האם אחד מתוך 9 הדירות שללא משכנתא מוכן לעשות את זה למען החבר'ה? כיצד תחזירו את הכסף?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

זה לא היה ליווי בנקאי מלא. ללא ערבות. רק ליווי. הם רק שחררו כספים לפי התקדמות.. ובאמת שחררו כמו שצריך. לא נשאר הרבה בבניין. כפי שציינתי- רק 1.5 מליון לסיום. נשאר בעיקר לובאים, חיפויים, חשמל, חניה ופיתוח.

 

אצל הבנק נשארו רק 10% של הדירות החדשות. שאותם הוא יוכל לשחרר רק לפי טופס 4. לפי הסכם מכר

 

לגבי ה 9 דירות- כן. כולם מוכנים לשעבד. אם כל אחד יקבל 120,000-130,000 זה יהיה מצויין.

את השאר בעלי הדירות החדשות ינסו לגייס. (אני אחד מהם)

 

מה אתה אומר?

כפיר הג'ינג'י

פורסם (נערך)

כל בנק יתן לך כסף אם תשעבד לו רכוש בסכום שהוא יוכל לממש.ללא סיכון ועוד ישאר לו רווח (רווח= ערך הריבית שהוא היה אמור לקבל במידה וההלוואה הייתה משולמת בזמן לאורך כל התקופה).

 

לדעתי ההערכת סכום ההשלמה שלך נמוכה ולכן הבנק סירב (אבל זה רק ניחוש). רק עלות הפיתוח יכולה להגיע לסכום שציינת.

 

האם ניסיתם לפנות לקבלנים נוספים שיקחו על עצמם את הפרויקט?

קח בחשבון שבמידה ונעשו טעויות לאורך הדרך אתם עלולים להוציא סכומים מטורפים כדי לקבל טופס 4.

 

אני לא אהפוך להיות פורומאי ממוצע ואטיף לך מוסר אבל אתה ושאר הדיירים כרגע (וכנראה גם בעתיד) הולכים לשלם ביוקר על הטעות שעשיתם (ציינת אותה במשפט הראשון שכתבת בתגובה האחרונה).

התקווה היחידה שיש לכם זה שמחירי הדירות ממשיכים לנסוק ואתם גם הערך של הדירות שלא נמכרו. עכשיו השאלה מי יגזור את הקופון, הבנק, הקבלן החדש או הדיירים. ממליץ לכם הפעם להיכנס לעיסקה עם עו"ד שידאג לזכויות שלכם כי ראית מה קרה בפעם שעברה.

עריכה אחרונה על ידי redroze

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).


×
×
  • תוכן חדש...