Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך להחליף 4 צמיגים לקונקט 2009.

במדבקת המידות ולחץ הניפוח מופיע 195\65 R15

מה שאומר שזה צמיג רדיאלי רגיל.

הרכב לפי משקל כולל הוא 2.2 טון

אם נחלק ל4 אז כל צמיג העל קוד עומס 85{600 ק"ג} ומעלה יעשה תעבודה .

כרגע ישנם צמיגי אובישן 95H שהם מחוזקים או מציגי עומס.

האם לא עדיף לקחת 4 צמיגים איכותיים 195\65 R15 V91

פורסם

אי אפשר לקחת את משקל הרכב ולחלק ל 4.

 

במכוניות אלו כשאתה מעמיס אותן במשקל מורשה מקסומלי רוב המשקל יהיה מאחורה. רואים בבירור איך האוטו שוקע מאחורה תחת משקל.

 

ולכן על זוג הצמיגים האחוריים והיה משקל גבוה יותר מ 600 קילו לצמיג.

 

 

יצרן לוקח מקדם בטחון די גדול ומספק את הרכב עם צמיגים בעלי קוד עומס 95 - (690 קילו). אני לא ממליץ להרכיב פחות מזה וזה גם לא חוקי.

 

אגב קוד 85 זה 515 קילו, קוד 91 זה 615 קילו.

 

 

פורסם

אין בנמצא הוראה שיש צורך להרכיב ב"קונקט" צמיגים מחוזקים(C, XL, RF, LT).

הוראת הרישום המקורית של הרכב מציינת קוד עומס 90(=600 ק"ג). עם השנים קוד העומס השתנה והגיע עד 95(=690 ק"ג), כאשר בהוראת הרישום האחרונה מצויין קוד 91(615 ק"ג).

ע"פ הוראת הרישום האחרונה(וגם המקורית), הנך יכול להרכיב צמיגים עם קוד 91(רצוי להצטייד בהוראה ולגשת למכון רישוי ולשנות בהתאם).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תודה COMPY

השאלה היא האם עדיף להרכיב 4 צמיגים איכותיים קוד 91V

או 4 סינים קוד 95H

בנוסף איפה אוכל למצא את האישור למידת הצמיג הרשמית?

×
×
  • תוכן חדש...